Ga naar inhoud

make up doet wonderen,duh..


Vlinder

Aanbevolen berichten

Ik ben Zelf visagiste en fotografe.

Helaas krijg ik ook steeds meer vrouwen die echt voor een perfect plaatje komen.

Dus een hele metamorfose en ze willen dat ik hun nog extra ga perfectioneren in photoshop..

3 jaar geleden was dit nog niet zo erg..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja t word dan zon masker he,hou daar zelf ook niet van,maar toch zijn sommige echt super mooi opgemaakt,en ik geef toe,als ik foundation opdoe en oogschaduw/oogpotlood/mascara ,blush,dan zie ik dr wel beter uit hoor,haha.

Het lijkt me wel eens leuk om helemaal ze geweldig opgemaakt te worden ,wedden dan men dan ook een verschil van dag en nacht ziet,lol.

Laat de voorfoto maar zitten dan ,hihi.

ik vind trouwens die blonde poolse ,of wat ze ook is,ontzettend goed gelukt,die was echt lelijk !! en dan die geweldige oogopslag erna zeg wow.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa, dan ga ik ook mee!!! eindelijk weer eens foto's van mijn gezicht ipv de boobs :45:

en idd vlinder, die voorfoto, die zijn dat opeens allemaal mislukt ;)

Wel ongelofelijk wat make-up kan doen!!

Maar soms zie je in die roddel-blaadjes ook wel eens foto's van de sterren zonder make-up.

Dan lijkt het net "The girl next door"

en dan praten we nog niet eens over photoshop!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

verder vind ik het een stom blad hahaha.

http://www.panorama....its-a-trap.html

Heerlijk droog weer!!! :45:

Love it!

Maar die make up!!! Neeeeeeee dat kan toch niet joh!!

Die eerste heeft gewoon een bol hoofd, en daarna super lijnen in haar gezicht. Zou dit dan met een donkere poeder zijn aangebracht?

Zoja, dan ga ik vanaf morgen mijn hoofd ook 15 kilo lichter tekenen.

En verder : echt wowwwwwww superrrrmooie resultaten!!

Alleen al die foundation wil ik hebben, scheelt al dag en nacht :45:

Zou er geen foundation implantaat bestaan :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.