Ga naar inhoud

Hoi,


nieuweborsten

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Gisteren heb ik mij aangemeld, omdat ik al een geruime tijd overweeg om een bv te laten doen. Ik ben 30, moeder van 2 kids en helaas is er niet veel over van mijn borsten na 2 periodes van 8 maanden borstvoeding geven. Nu vind mijn man het niet erg, alleen ik wel. Het is nu ruim een jaar geleden dat ik de laatste voeding heb gedaan en helaas is er nog niks van nature hersteld.

Ik ben hier dus om ervaringen te lezen, resultaten te bekijken en alle voors en tegens tegen elkaar te wegen. Ik ken verder niemand met een bv, en waar ik hel erg nieuwsgierig naar ben is hoe het voelt als je je borsten vast hebt... Voelt het echt als een ballon, of is het toch soepel? Nou ja, gewoon heel veel vragen ook.

Ik woon in Amsterdam en ben benieuwd of er ook vrouwen zijn die daar een goede of slechte ervaring hebben gehad.

groetjes, nieuweborsten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum nieuweborsten :D

Ik snap je keuze helemaal. Ik ben een 33 jarige moeder van 2 kinderen en ben ook nog eens 16 kilo afgevallen. Ook van mijn borsten was niets meer over. Mijn man vond me mooi zoals ik was, maar begreep en steunde me in mijn keuze. Ervaringen en info kan je hier genoeg vinden om je te helpen met je keuze te maken :)

Wat betreft het voelen. Ik weet niet hoe andere silicone borsten aanvoelen, maar mijne voelen wel anders als natuurlijke borsten. Niet hard of als een ballon, maar ik voel wel dat er een prothese inzit. Vooral als ik lig voel ik het heel erg. Nou ben ik ook niet tevreden over deze borstvergroting. Als je wilt kan je natuurlijk mijn topic lezen.

Heb je al enig idee waar je op consult zal willen?

In ieder geval heel veel plezier op het forum en als je vragen hebt stel ze dan gerust!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi nieuweborsten

Welkom op dit forum!!

Hopelijk ga je hier antwoorden vinden op je vragen en kun je aan de hand daarvan je beslissing maken.

Ik heb mijn prothesen zelf voor de spier geplaatst gekregen en tussen 6 weken na de operatie tot ongeveer 3 of 4 maanden, voelde ik mijn prothesen wel zitten.

Ik ben nu 5 maanden geleden geopereerd en ik voel mijn prothesen helemaal niet meer! Ze zijn ook heerlijk zacht! Ik weet niet goed hoe echte volle borsten voelen en kan me voorstellen dat die nog wat zachter zullen zijn, maar ik denk dat het verschil nauwelijks voelbaar is :)

Heel veel succes met lezen hier en bij vragen horen we het graag.

Veel is echter ook al te vinden via de zoekfunctie, rechtsboven in het scherm :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.