Ga naar inhoud

Scheren schaamstreek voor BV???


Musje

Aanbevolen berichten

In de info. brief die ik heb gekregen i.v.m. de operatie staat dat ik oksels moet scheren (logisch) maar ook de complete schaamstreek???? Volgens mij mag je toch gewoon je onderbroek aanhouden bij de operatie of ben ik nu gek?

Wie biedt raad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het wel logisch. ze zetten er ook bij waarom he. totale hygiene. er mag geen enkel haar in het te opereren gebied komen. scheelt alweer, ik scheer t toch altijd haha... ik had dat ook bij andere operatie's in het romp gedeelte. geen zorgen is een normaal advies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar, ik hoef het haar op m'n hoofd toch ook niet te scheren?? Dat zit nog dichter bij het te operen gebied, haha. Ik snap het niet als je toch je slip kunt aanhouden?? Dan heeft niemand er last van.

Ik ben niet van plan om "helemaal kaal" te gaan, krijg ik verschrikkelijke uitslag en last van. autsj..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha wat n grappig advies. Nou ik heb n bvk gehad en over haren stond niks... Niet dat ik ze laat groeien overal hoor, oksels, benen etc. maar de pc had in mijn slipje niks te zoeken hoor! De soep zal wel niet zo heet gegeten worden als ze wordt opgediend!

@liesje ik ook, mijn glow in the dark bjorn borg... Handig voor als ik s nacht moest plassen in de kliniek :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook gewoon een boxer aan ,,ook netjes geschoren als altijd.Maar als je dat niet wilt lijkt mij dat geen probleem toch?

Vraag gewoon nog even na anders.

Of je vraagt gewoon een tweede haarnetje?!! :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

OMG... je schaamstreek ook helemaal kaal scheren voor de operatie? Die pc heeft toch niks in je slipje te zoeken!!! Raar advies hoor hahahaha

Hygienisch kun je ook zijn, zonder het scheren van je schaamhaar...... Ik zou eens vragen waarom dat is, als je het liever niet doet... LIjkt me dat dat echte onzin is, tenzij je meteen een schaamlipverkleining wilt laten doen....

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik hoor het al. Dat wordt dubbele haarnetjes aanvragen, hahaha! Ik maak me er verder ook niet druk om. Ik houd 't boeltje netjes bij en trek een boxer aan, komt goed.

Ik had inderdaad al een mail gestuurd naar de consulent, maar daar wordt niet op gereageerd. (??) Ik heb nu ook zoiets van "nou, ik heb het gevraagd en ook al aangegeven dat ik daar onwijs last van krijg". Dus het zal wel. Beetje gezond verstand gebruiken nu. Het was misschien een soort standaardbrief voor allerlei operaties; er staat ook bij dat je je onderGOED mag aanhouden, maar ik heb toch zo'n donkerbruin vermoeden dat ik mijn beha wel uit zal moeten doen! ;-) ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm erg vreemd hoor...

Ik had wel na mijn operatie een rare plakplek op mijn been en slipje zitten. Heb gelijk aan de verpleegster gevraagd wat dat was en waarom dat daar zat. Blijkt iets met het dichtbranden van je bloedvaten te maken hebben??

Maar ik hoefde me niet geschoren te hebben hoor. Uiteraard was het dat wel, want ik heb een hekel aan haar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Enibas, die plakker (waar jij dus die plek van had) is inderdaad voor de aarding van de laserpen waarmee de bloedvaatjes mee worden dicht gebrand. Ik heb t bij mijn correcties ook gehad, (plaatselijk verdoofd) en toen legde mijn pc het uit.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.