Ga naar inhoud

Wendy : oktober 2012 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik heb dit forum sinds gisteren ontdekt en heb al verschillende verslagen gelezen. Van sommige ben ik zo hard geschrokken dat ik enorm ben beginnen twijfelen over mijn borstvergroting. :107:

Ik heb ze nu 3 weken. Heb ze laten doen in de WK, ook bij Dr Verdonck. heb 2x 265cc. Nie zo heel groot maar dat was ook helemaal mijn bedoeling niet. Wilde gewoon terug wat vulling in mijn borsten want ja, na een tijdje verdwijnt er toch wel best veel en gaat alles meer naar het zuiden hangen, hé! :46:

Ze zitten inderdaad nog hoog maar ik draag nu reeds een week een sportbh met borstband, moet deze 6 weken dragen.

Nu was mijn vraag of er ook meisjes zijn die wel tevreden zijn van hun BV bij Verdonck. Ze hebben mij gezegd dat ik minstens 3 maanden geduld moet hebben voor het uiteindelijk resultaat zichtbaar is.

Is er misschien ook iemand die foto's op dit forum staan heeft van haar BV die gedaan is door hem??? Ik weet nu echt nie goed meer wat ik er van moet gaan denken. Moest ik dit forum eerder gevonden hebben zou ik me zeker bedacht hebben.

Hopelijk zijn er onder jullie meisjes die me hier een eerlijke reactie willen op geven en eventueel wa foto's laten zien zodat ik weet wat ik toch mag verwachten. Ik weet wel dat iedereen anders is ma toch!

Groetjes

Wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wendy

Welkom op het forum!!

En probeer je niet te veel zorgen te maken! Er zijn ook goede verhalen over Verdonck hoor :)

Als je rechtsboven in dat balkje (boven: 'bekijk nieuwe inhoud') Verdonck intikt, dan kun je aan de titels van de topics zien, welke over dr. Verdonck gaan. Je kunt deze operatieverslagen dan lezen en je zult zien dat er ook geruststellende topics tussen zitten.

Als je dan op de naam van diegene waar het topic van is, gaat staan, dan komt er een schermpje te voorschijn. Met twee of drie icoontjes: een vlaggetje, een mannetje en soms een groen veldje.

Dat groene veldje, als je daar op klikt, kun je foto's zien.

Veel meiden hebben echter hun foto's afgeschermd en alleen voor vrienden deze foto's. Als je ze graag zou willen zien, kun je ze toevoegen als vriend, door op het mannetje te klikken, dan verandert het plusje in een minnetje. en dan zou je diegene ook een pb kunnen sturen (ook via dat scherm als je op de naam gaat staan, en dan onder: Vind inhoud )

Hopelijk is dit nog duidelijk haha...

Heel veel lees-en forumplezier!

En idd, het duurt echt een maand of 3 eer je een beeld hebt van hoe het uiteindelijk gaat worden!

Je prothesen moeten echter iedere week wel een beetje zakken en het beste kun je dat vergelijken als je foto's maakt, vanuit dezelfde positie, iedere week.

Succes!!

En als je nog vragen hebt: shoot!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.