Ga naar inhoud

hoe voel je je na 10 dagen PO?


Aanbevolen berichten

Ladies,

14 december krijg ik dus mijn (hopelijk) mooie borsten. de schoonfamilie wil op 1e kerstdag afspreken, hier hebben we totaal geen zin in :( maar ik ga ze ook niet vertellen dat ik geopereerd wordt, gaat ze niets aan. denken jullie dat ik al mobiel ben na 10 dagen, of kan ik dan nog niet een hele dag opzitten en pootjes geven? ;) af en toe...haha :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Graziella,

Iedereen reageert er anders op!

Ik zelf was na 8 dagen wel weer in staat om dingen te ondernemen. Maar mijn vriend moest me wel overal bij helpen.

Als je bijvoorbeeld zegt dat je een ontsteking in je schouder hebt gaan ze zich niet afvragen waarom je vriend je zoveel overal bij helpt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Idd is het zooooo ontzettend verschillend bij iedereen! Ik ben nu 11 dagen po en voel me echt heel erg goed. Doe en kan alles zelf eigenlijk. Maar geloof dat ik wel echt een droomherstel heb...

Ik denk dat het gemiddelde na 10 dagen al wel wat behoorlijk vooruit kunnen hoor. Maar moeilijk in te schatten van te voren!

Ow ja, hoop dat het geen knuffelfamilie is want...auw!! ;-)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Na 10 dagen ging het hier ook al stukken beter (nam wel nog pijnstillers). Niet dat ik het huis kon poetsen of zo, maar 'gewoon' stappen/gaan zitten/bewegen lukte al (welliswaar allemaal op een rustige manier)

Ik ben op 10 dagen post-op op bezoek geweest bij mijn grootmoeder (waarvan ik weet dat ze het ABSOLUUT niet zou kunnen begrijpen dat ik een bv heb laten doen) en ze heeft echt niets gemerkt, ik had zelfs mijn 14-maanden-oude zoontje mee (die mijn man dan oppakte en droeg welliswaar) en dat lukte ;)

Zelfs als ze 'iets' zouden merken kan het toch ook zijn dat je last hebt van je rug of zo? :76:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi!!

Ik heb 13 december mijn borstvergroting!Ik vraag me dat ook allemaal af, op kerstavond,nouja, we gaan van 15-18uur, gaan we naar mijn schoonmoeder en haar man toe...zij weten van niks en wil het ook niet gaan vertellen..ik ga denk ik ook zeggen dat ik last heb van mijn schouder/arm, heb dat nl tijdje terug ook gehad..heb toen wel getild ondanks de erge pijn (had een ontsteking in mijn spieren)..maar nu ga ik echt niet tillen natuurlijk, sowieso niet de eerste 3 weken..dus ze zullen wel opkijken dat ik een keer echt niet ga tillen (de jongste van net 1,maar ze begint sinds deze week wel te lopen!!).

Maar ben wel benieuwd hoe ik me dan voel hoor, kan het echt niet af zeggen, ook niet als ik me echt niet lekker voel ofzo,dat vindt mijn man echt niet goed,maar het is maar voor een paar uurtjes dus gaat goedkomen!(en schoonmoeder en haar man zijn wel aardig hoor,gelukkig maar.

Er komen meerdere,maar meesten zullen rond 16/17uur komen denk ik..(dochter van man v schoonmoeder met vriend en kind, en mijn zwager met zijn superleuke,ontzettend aardige, altijd vrolijk kijkende vriendin..(NOT!..misschien komt zij wel niet mee want ze doet tegen alles en iedereen vervelend, echt een stom mens is het..schoonmoeder zei al: als ze ook maar 1 ding verkeerd doet of zegt, kan ze eruit..want we pikken het niet meer dat 1 persoon de avond weet te verzieken van veel mensen..)

Maarja, heel verhaal haha, maar leuk dat we zo dicht bij elkaar de borstvergroting hebben, nog maar 2 weekjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

ik ben vandaag precies 10 dagen p.o en voel me echt super!

Maar denk echt idd dat het verschilt per persoon.

Bij mij gaat alles super vlot en goed! ik kan eigenlijk alles wel maar je mag dus nog vrij weinig

ik kleed me al wel zelf aan en ben ook alweer (thuis) aan het werk douche gaat ook alweer maar probeer echt mijn armen niet hoog te gebruiken en niks zwaar te tillen.

Maar een kerstavondje zou ik denk ik wel aan kunnen mits je niet met zware schalen in de weer gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was 5 dagen PO al goed genoeg om te gaan werken maar mocht nog niet. Na 10 dagen voelde ik me super goed, heb toen zelfs al mijn eerste 2 km gewandeld :P

Normaal gezien zou je dan al wel voldoende hersteld moeten zijn om de kerstwensen in ontvangst te nemen :D

Alleen een beetje oppassen met bruuske bewegingen en armen opheffen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.