Ga naar inhoud

Wie heeft er ervaring met Dr. Robin Van Look?


katje

Aanbevolen berichten

He,

Ik ben nog niet geopereerd door Dr. Van Look maar heb wel al een eerste consultatie gehad.

Jammergenoeg was de dokter toen niet beschikbaar omdat hij was opgeroepen voor een medisch noodgeval.

Zijn vrouw heeft me toen verder geholpen. Zij was heel vriendelijk en behulpzaam.

Dinsdag heb ik opnieuw een afspraak deze keer met de dokter zelf hopelijk :)

Een meisje dat ik ken heeft door hem haar borsten laten verkleinen en is zeer tevreden.

Maar ik heb op een site heel veel negatieve reacties over hem gelezen. Ook mensen die zeggen dat de slaagkans van

een operatie met hem 50/50 is. Niet veel belovend dus. Hier is die site http://boards.dailymail.co.uk/cosmetic-surgery-moderated/9894178-dr-robin-van-look-belgium.html. Zeker alle pg's lezen want sommige zijn superpositief maar andere heel negatief.

Hopelijk post er ook iemand die al effectief ervaring heeft met dr. Van Look.

Maak zeker bij verschillende PC afspraken zodat je kan vergelijken bij wie je je het beste voelt.

Ik zal in de loop van de week laten weten hoe de consultatie ging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hey! Bedankt voor je antwoordje! Ik moet de website nog bekijken... maar ik probeer er zeker werk van te maken!

Ik hoop dat jou 2e ervaring met de Dokter zelf dan ook zo goed zal meevallen! Succes in ieder geval en hou me zeker op de hoogte! :)

Ik heb vandaag mijn 1e afspraak gemaakt bij Dr. Demeyere in Gent... ben ook wel benieuwd!

Maar als deze niet oké is, dan overweeg ik zeker Dr. Van Look, maar wacht graag jou ervaring ermee af!

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.