Ga naar inhoud

La Petite : 26 augustus 2009 : Dr. Roddi : Boerhaave


Gast La petite

Aanbevolen berichten

Dag dames,

Al dagen probeer ik wijs te worden uit hoe dit forum precies werkt en ik moet bekennen dat ik er nog niet helemaal uit ben. Dit is dus een try out.

De reden waarom ik op dit forum ben gaan zoeken, is dat ik mij ongerust maak(te) over de bv die ik op 26-8 heb ondergaan. Om te beginnen moest ik 2x achter elkaar geopereerd worden, omdat mijn linkerborst bleef "lekken". Dat betekende twee maal achter elkaar narcose. De week daarna heb ik in bed doorgebracht, al snel duizelig en onvast ter been als ik opstond. Ook de eerste dagen veel pijn. Het viel me vies tegen. Ook het resultaat toen de tape er na een week afging: m.n. rechts is mijn borst raar bol itt de onderkant. Uit verhouding zeg maar. het begint nu wel wat bij te trekken en dankzij jullie verslagen ben ik ook enigszins gerustgesteld, maar eerst zien en dan geloven. Nu lees ik hier en daar over een elastisch band dragen over de bovenkant van de borsten, om de implantaten naar beneden te drukken. Dat lijkt me wel wat. Waar bestel ik zo'n band? Of maak je die zelf? En hoe lang draag die die per dag? En kan het geen kwaad in de zin dat je andere vershcijnselen hierdoor krijgt die je niet wil? Afijn, advies is welkom.

Ik goret jullie,

Annelies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Annelies!

Alleereerst welkom op het forum :D

Zoals je zelf al min of meer ontdekt hebt, kun je heel veel info vinden hier, plus de meiden met je mee helpen denken, als het antwoord niet 1 2 3 of voorhand is ;)

Ik zie, dat je geholpen bent in Boerhaave, dezelfde kliniek waar ik ook geweest ben. Door welke chirurg ben je geholpen?

En wat bedoel je met 'lekken' van je linkerborst?? Klinkt niet goed iig!

Wat de vorm betreft, zal je echt geduld moet hebben. De eerste 6 weken veranderen je borsten nog heel veel, maar ook na de 6 weken blijven ze nog veranderen! Hoe zijn ze geplaatst bij je? Want die band kan het wel versnellen, dat ze indalen, maar als je pc dit niet heeft voorgeschreven, is het waarschijnlijk ook niet echt nodig.

Mss kun je een foto maken en deze hier laten zien (als je dat wilt natuurlijk) Want er is hier nog een dame, die zich erg zorgen maakte, maar nadat ongeveer het halve forum even naar haar foto gespiekt had en het bekende 'onder de kin geplakte boobies' gezien hadden, was ze wel gerustgesteld, dat echt allemaal nog wel goed komt!! :D

Heb je nog last gehad van die dubbbele narcose?? Hoe snel was operatie 2 na operatie 1??

Alvast veel leesplezier en als je wat kwijt wil, gewoon hier in je topic kledderen ;)

Oh ja en ik zie dat je in je handtekening je tekst een kleur wilde geven... Je moet wanneer je op een kleur klikt en die code verschijnt, even je cursor tussen de haakjes zetten en dan je tekst typen ;) ( deze haakjes ][ )

Liefs, Trici :116:

*edit* en ineens zie ik dat niet meer in je handtekening dus ben ik waarschijnlijk in de war hahaha ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames,

26-8 ben ik geopereerd in de Boerhaave kliniek. Van meet af aan ging het hectisch: iemand van de administratie had een fout gemaakt, waardoor iedereen al een uur op mij wachtte en nu ik er was, werd er haast gemaakt om mij klaar te maken voor de operatie. Dat was niet prettig. Ik informeerde of mijn implantaat was gearriveerd (ik wilde een ander dan waar de kliniek normaliter mee werkt), maar de pc reageerde dat het niet zoveel uitmaakt! Het was er gelukkig wel. Door de hele toestand raakte ik behoorlijk gespannen. Toen na de operatie ook nog bleek dat mijn linkerborst bleef lekken (weliswaar geen hele grote hoeveelheden, maar wel gestaag) en ik opnieuw onder het mes moest, stond het huilen mij nader dan het lachen. De verpleegkundige heeft mij geweldig verzorgd en mij die avond zelfs naar huis gebracht. Hij was mijn reddende engel. Een week op bed met pijn en beroerd van de dubbele narcose. Toen de tape er een week later af mocht zag mijn linkerborst er nog steeds raar gebold uit aan de bovenkant. Ik was behoorlijk teleurgesteld, maar door jullie verslagen te lezen ben ik iets gerustgesteld dat het wel goed komt. Voor de zekerheid heb ik gebeld met de kliniek en volgende week zie ik mijn pc. Ik wil weten hoe hij de implantaten precies heet aangebracht en hoe het komt dat rechts die rare bolling heeft.

Vorige week ben ik weer gaan werken, maar dat was eigenlijk veel te vroeg. 's Avonds ben ik kapot. Dat kan natuurlijk ook aan mijn leeftijd liggen.

Noe meisjes, tot zover, wordt vervolgd.

Met groet,

La petite

Link naar reactie
Delen op andere sites

* Plak hier maar even hetzelfde berichtje als in je voorsteltopic ;) *

Hoi Annelies!

Alleereerst welkom op het forum

Zoals je zelf al min of meer ontdekt hebt, kun je heel veel info vinden hier, plus de meiden met je mee helpen denken, als het antwoord niet 1 2 3 of voorhand is

Ik zie, dat je geholpen bent in Boerhaave, dezelfde kliniek waar ik ook geweest ben. Door welke chirurg ben je geholpen?

En wat bedoel je met 'lekken' van je linkerborst?? Klinkt niet goed iig! De verpleging daar is wel superlief en als ik jou zo lees over de verpleegkundige, vermoed ik dat het om Paul gaat?? ( Net Gerard Cox: bos met grijs/witte krullen haha)

Wat de vorm betreft, zal je echt geduld moet hebben. De eerste 6 weken veranderen je borsten nog heel veel, maar ook na de 6 weken blijven ze nog veranderen! Hoe zijn ze geplaatst bij je? Want die band kan het wel versnellen, dat ze indalen, maar als je pc dit niet heeft voorgeschreven, is het waarschijnlijk ook niet echt nodig.

Mss kun je een foto maken en deze hier laten zien (als je dat wilt natuurlijk) Want er is hier nog een dame, die zich erg zorgen maakte, maar nadat ongeveer het halve forum even naar haar foto gespiekt had en het bekende 'onder de kin geplakte boobies' gezien hadden, was ze wel gerustgesteld, dat echt allemaal nog wel goed komt!!

Alvast veel leesplezier en als je wat kwijt wil, gewoon hier in je topic kledderen.

Liefs, Trici :116:

p.s. Ik zal straks wel even je titel van dit topic aanpassen ;) Zodat hij overzichtelijk te vinden is bij de operatieverslagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Trici,

Ik ben geholpen door dr Roddi, aardige man, maar communicatief geen ster. Hij was ook nogal spaarzaam met zijn info, maar van goede wil, want ik zie hem volgende week voor een consult omdat ik me afvraag hoe hij de implanten nu precies geplaatst heeft en ik me enigszins zorgen maak.

Ik heb hem gekozen omdat hij zo ervaren is, maar dat kan ook een nadeel zijn (atomatischepiloot). Ja, ik bedoel Paul een regelrechte schat en echte "zuster" (zo stelde hij zich voor). Het was Paul die het een lekkende borst noemde en toen hij zijn vrouw belde om te melden dat hij die avond pas laat thuis zou zijn, zei hij tegen haar "we hebben een lekkage". Wat er gebeurde is dat er bloed en vocht bleef druppelen in de drain. Na 1 uur 100ml. Af en toe leek het erop dat het ophield, maar dat deed het niet. Mijn borst zwol wat op en Paul kneep er dan in met zijn grote kolenschop van een hand, het vocht eruit, de drain in. Dr Roddi opperde nog even om mij met drain en al naar huis te laten gaan, maar dat vond Paul geen goed idee. Dan zou ik midden in de nacht mogelijk toch weer geopereerd moeten worden, maar dan met een borst die helemaal op springen stond. Omdat ik na de eerste operatie gegeten had, moest ik wachten. De aneastesist werd opgeroepen, en toen Roddi zijn spreekuur was afgelopen, ging ik wederom onder het mes. Hierna ging alles snel. Het "lekte" niet meer en 2 uur later was ik thuis.

Wat betreft een foto: ik heb net een nieuwe camera en moet de handleiding nog goed doornemen, maar ga dit wel doen, want erg leuk ook die veranderende borsten.

Jij bent nu 3 maanden verder. mag ik je foto's zien? Daar heb ik een wachtwoord voor nodig. En ben jij van meet af aan tevrden geweest over het resultaat?

Liefs,

Annelies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was direct tevreden meis!!

Wat je bedoelt wat betreft Dr Roddi, dat klopt ook wel. Vooral tijdens de operatiedag is hij 'afwezig' zeg maar! Maar je zal zien, straks bij je 6 wkn controle is ie een stuk spontaner, tenminste bij mij wel!! Wel gewoon zeggen en vragen wat je op je hartje hebt, hij geeft echt overal antwoord op, maar je moet t er een beetje uittrekken ;) eenmaal de vraag gesteld, komt ie wel los :D ( tenminste, bij mij dan wel iig )

Ik pb je mn ww ff ;)

Liefs, Trici :116:

P.s dan zet ik de naam van je pc ff in je topictitel erbij :D )

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.