Ga naar inhoud

Even voorstellen: searchinggirl


searchinggirl

Aanbevolen berichten

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Wie een goede arts is, zul je zelf aan de hand van de verhalen hier moeten beoordelen. Er zijn heel veel meiden hier en de meesten zijn tevreden over hun eigen arts.. Dus wie is goed? Wie is niet goed? Dat is te bepalen door jezelf.

Ik ben zelf bij Dr. Demeyere geweest in Gent. Ben héél tevreden over hem!

Maar het ligt eraan waar je woont, hoe ver je wilt rijden en of je een voorkeur hebt voor een bepaald merk implantaten.

Lees hier eens een hoop en maak anders gewoon eens een afspraak voor een consult als je wat meer weet door het lezen hier!

Heel veel succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

In december een vergroting, en nu nog moeten gaan zoeken en je verdiepen in alles?

Whoeiiiii dat wordt even flink bijlezen hier op het forum voor je!! ;)

Kijk even welke klinieken er redelijk in de buurt zitten, en plan wat consulten en ga met die info verder zoeken.

Wat adviseren hun je, ronde of anatomische prothesen, voor of achter de spier enz enz.

Veel succes! De eerste stap is gezet, de rest volgt vanzelf! Veel vragen als je iets niet weet, gewoon hier in dit topic je twijfels vermelden en er is altijd wel iemand die te hulp schiet :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik ben het met BB en Piepke mee eens.

Ik wilde het in aug doen, toen kwam ik erachter dat ik eigenlijk nog helemaal van niks wist.

Ik ben dus echt info gaan zoeken op google en voornamelijk op de forum hier, door ook meiden dingen te vrAgen en hun reactie en ervaring te lezen

Ik heel wat wijzer geworden, en weet nu vrij veel erover, ook wist ik voor als ik op consult zou gaan waar de arts het over had en wat je bijvoorbeeld allemaal zou kunnen vragen en aangeven wat je wensen zijn, ben daarom ook pas afgelopen maandag op consult geweest.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.