Ga naar inhoud

Even mezelf voorstellen


LvN

Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

Ik ben al een tijdje op het forum aan het lezen, maar heb me nog niet voorgesteld. Komt tie dan:-)

Ik ben 31 jaar en heb een zoontje van bijna 3. Mijn hobby's zijn dus mijn zoontje, shoppen, lezen, leuke dingen doen met vriendinnen en nog veel meer natuurlijk..

Ik heb m'n borsten altijd al te klein gevonden, dus in oktober 2004 was het dan eindelijk zover. Ik kreeg borsten!! 300cc onder de borstspier. Geopereerd bij Beau Care, door dr Plovier. Herstel verliep prima, al had ik flink veel pijn! Ik was superblij met m'n borsten, al had ik een verschil in hoogte van m'n tepels.

8 jaar later heb ik dr Plovier in de Be clinic weer bezocht. Ik wilde snel na m'n eerste bv al een maatje meer, dus vandaar. dr plovier was net zoals toen superaardig en luisterde naar mn wensen. Het werd een prothesewissel met een tepellift enkelzijds. 24 mei 2012 was de dag, nieuwe boobies! Ik heb nu 450 cc en m'n rechtertepel is gelift. Echt het resultaat mag er wezen! Ik ben superblij met mijn borsten!

Nu komt mijn probleem. Ik heb sinds 4 weken last van mijn linkerborst. De borst voelt ook harder aan en het voelt gespannen/beurs op sommige plekken. Ik kan moeilijk op m'n linker zij liggen en op m'n buik liggen.. Ik vrees het ergste.. Kapselvorming/contractie.. Volgende week heb ik een afspraak bij dr. Plovier. En ooooh ik hoop zo dat Plovier gaat zeggen dat het niet zo is!

Wat voor pijn moet ik voelen en iemand enig idee of het wat anders kan zijn? Of zou dit nog bij het herstellen kunnen horen? En wat als het zo is en ik moet aan 1 borst opnieuw geopereerd worden.. Gaat dat gelijk worden? Sorry voor het vragenuurtje, maar ooooh... Ik maak me druk.. Hopelijk voor niks!

Groetjes :-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi LvN

Welkom op het forum!

Hm een borst die harder en pijnlijker wordt na een half jaar ongeveer.... Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar ik kan me voorstellen dat het te maken heeft met te veel aanmaak van kapsel idd.... Zoals je al vermoed... Bah, vervelend zeg, als het dat zou zijn!!! Ik hoop dat Plovier goed nieuws voor je heeft, maar van de andere kant is het wel heel goed dat je aanstaande maandag al een consult gepland hebt!

Ben benieuwd wat hij je te vertellen heeft. Hoop dat je het met ons wilt delen!

Heel veel succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi LvN,

wat vervelend voor je...ik zelf heb er geen ervaring mee, dus ik kan je vraag niet beantwoorden....

ik ben ook benieuwd wat Plovier gaat zeggen tijdens je gesprek volgende week.

alvast veel succes!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoiii,

Ik snap dat je je zorgen maakt, maar het is 'pas' 4 weken geleden en je borsten herstellen ieder in een eigen tempo.

Als je ietsje teveel doet, dan reageert de borst daar meestal op door pijnlijker aan te voelen, en 'vol' te lopen met vocht waardoor je ook een meer gespannen gevoel krijgt.

Op mijn zij slapen was ook niet echt plezierig, en dat heb ik best een tijdje 'voorzichtig' gedaan.

Máárrr... mocht het wel zo zijn dat je ietsje teveel kapsel hebt, dan kan Plovier dat heel goed herstellen en zal je vorm niet anders worden dan dat hij geweest zou zijn als het 'meteen goed' zou zijn gegaan.Het is nu ook maar een hele korte ingreep en na een half uurtje ben je weer op je kamer :35:

Nog eventjes doorbijten, maar ik denk dat je goed nieuws krijgt van meneertje Plovier :D;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie berichtjes!

Zeker zal ik laten weten wat de doc gezegd heeft. Aanstaande donderdag om half 6 heb ik een afspraak.

Spannend! Hoop zo dat het nog bij het herstel hoort. Weer onder het mes moeten zou echt balen zijn.. Hopelijk maak ik me druk om niks.

@ piepke: mijn operatie is 5 maanden geleden nu. En sinds 4 weken heb ik last. Bij m'n eerste borstvergroting heb ik in het begin wel last gehad, maar na een paar maandjes had ik nergens geen last meer van. Daarom maak ik me nu wel een beetje zorgen. Maar fijn om te lezen dat het met een kleine ingreep opgelost kan worden.. Zou dit onder de garantie vallen bij dr Plovier?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het meiden,

Ben vandaag naar dr Plovier geweest hoor.. En helaas is het toch wat ik dacht. Kapselvorming:-((

Dr Plovier was wel super aardig en heel schappelijk! Hij heeft voorgesteld om het nog 2 maandjes aan te kijken en dan te beslissen wat we gaan doen. Als het dan nog niet goed voelt zal ik in februari geopereerd worden. Kosteloos. Ik baal enorm, maar dr Plovier heeft me wel gerustgesteld. De ingreep zal ook reuze meevallen, dus dat schilt ;-) tja, je moet er wat voor over hebben... Hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja balen is het wel, maar ik ben wel gerustgesteld. Ik heb nu diclofenacpleisters voor op m'n borst. Hopelijk gaat dat nog een beetje helpen.. En anders gaan we er in februari maar weer voor. Operatie 3 voor een paar mooie tieten.. Hahaha. Ach ja, een beetje positief blijven maar he? Ze zijn in ieder geval wel mooi :-))

Ik zal jullie in ieder geval op de hoogte houden!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.