Ga naar inhoud

Mushu91 : 30 november 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

en 80 E dan Miss boob? Dat het dan niet snijd? Ik heb jouw foto's ook mee naar plovier genomen toen hihi :D

Ja ik kom maar niet van jou af he:P hihi X

had je er wat aan trouwens? klopte het /kwam het overeen met jouw ervaringen?

het kwam allemaal goed overeen !

het is juist goed om alvast een indruk te hebben wat je allemaal te wachten staat.

juist omdat het allemaal zo spannend is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikke dan 550 van plovier , eerst zo 450 afgesproken .

Heb nergens last van vraag me ook af kwa complicaties boven 500 want zo groot zijn ze nou ook weer niet .

Heb nu ongeveer 80 d of 75 e ( d zit me lekkerder de e cups snijden me ) ik ben wel heeeeeeeel erg tevreden over het resultaat :)

bij mij had hij het eerst over 400cc , maar zei hij erbij, we zien tijdens de operatie wel of er nog wat meer in past....nouuuuu, ik geloof dat er nog wat ruimte voor meer was...hihihihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

lol...ja ik heb je de borsten van het lijf gevraagd.

ik wilde graag vooraf weten waar ik aan toe was.

ik wilde een D cup ( uiterlijk een DD ) maar denk dat ik daar nu al overheen ben gegaan ;)

had voorheen 75B , ik heb 515cc Sebbin gekregen

diameter 126mm

projectie 62mm

zie anders ook mijn verslag even.

Met die projectie en breedte, ga jij idd over die D/E heen :45:

Dat wordt een F/G :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met die projectie en breedte, ga jij idd over die D/E heen :45:

Dat wordt een F/G :45:

dat denk ik zelf ook, dat ik daar wel overheen ga :4: .

de kliniek bh is een franse 85D

na 1,5 week PO is mijn onderwijdte 72cm

en mijn bovenwijdte 89cm

ze zijn nu nog wat gezwollen en ze zitten nog te hoog, dus als de zwelling weg is en de protheses zakken zal er denk ik nog wat bijkomen.

ik wilde graag een D of DD , omdat ik vond dat het bij mijn lichaam past ,eigenlijk ook omdat een E/F/G zo giga groot klinkt.

maar nu ik ze heb ben ik ontzettend blij met mijn nieuwe borsten.

die Plovier weet stiekem wel wat vrouwen willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je doet NU die bh losser gek! :P IK heb ook een 85D om en ik heb minder cc dan jou!

hahahaha...... solly :45:

hij staat al op de laatste haakjes en straps zijn ook zo los mogelijk.

trouwens...het scheelt maar 15 cc hoor...lol

ik heb net gebeld met de kliniek.

"of ik even kon langskomen" ehhhh...is 3,5 uur rijden daar naatoe zei ik...

toen zei marie dat ik ook een grotere maat sport bh kon gaan kopen.

ik zei hoe zit dat met die velcro strip...of hoe die ook heet.

ze vroeg me hoeveel dagen PO ik ben.

12 dagen zei ik en zei zij dat ik dan die strip niet meer hoefde te gebruiken... ( wel raar eigenlijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

je doet NU die bh losser gek! :P IK heb ook een 85D om en ik heb minder cc dan jou!

:45: Grapjassen

Zo zie je maar dat het aantal cc niet alles zegt ;) Ook al heb je dezelfde prothesen, dan nog scheelt het per lichaam hoeveel vocht je produceert... Verder doet de vóór-situatie ertoe :)

Hoop dat de70E of 75E passen gaat. NOrmaal is een 85D vergelijkbaar met een 70D, maar omdat je zo een grote projectie hebt, denk ik dat je van sportbh idd beter een E kunt nemen :)

xxx

ps: zie trouwens nu, dat jullie niet hetzelfde merk prothesen hebben, dus speelt de breedte en projectie ook nog een rol :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.