Ga naar inhoud

Droge huid?


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal

Ik heb een vraag, misschien dat jullie weten wat het is, of er misschien zelf ook last van hebben.

Ik smeer 1-2 keer per dag mijn borsten in, heb al alles gebruikt.

Maar mijn huid blijft een beetje schilferen zeg maar, dus dat er steeds schilfertjes van de hiud afkomen, ook vind ik als ik het niet in smeer

dat de huid best strak is nog, en zie je echt dat het een droge huid is.

Hebben jullie hier ook last van, en hoe kan ik het het beste behandelen?

Heb Bio Oil, Biodermal creme, Zwitsal babycreme, Nivea, echt alles wel geprobeerd, maar wil niet echt ophouden met schilferen.

Iemand idee waar het aan kan liggen?

Groetjes Veer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je het ook op of rond de tepels.. die schilfertjes? Jeukt het ook... of voelt het branderig aan soms?

(vaak is ook zo, dat hoe meer je de natuurlijke vochtbalans verstoord door het smeren van allerlei cremepjes, hoe droger of schilferiger de huid wordt. Misschien voor een paar weken enkel nog douchen met een vochtinbrengende douchegel, en verder niets??)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Piepke

Bedankt voor je reactie.

Nou het is de gehele borst wel, vooral aan de onderzijde is het erger.

Het jeukt niet eigenlijk, en het is nier erger bij mijn tepels.

Ik zal het een paar dagen in ieder geval proberen om alleen te douchen met vochtinbrengende douchegel, en niet zoveel smeren, misschien dat het inderdaad daar wel aan ligt, had ik nog niet aangedacht. Hoe erger het werd hoe meer ik begon te smeren haha.

Dank je wel!

Groetjes Veer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vlinder

Ja dat heb ik al een paar keer gedaan met een scrub voor je gezicht, want die zijn best mild.

Ook heb ik een paar keer met zo een ruw handschoentje voor onder de douche gewassen, dan is het wel even weg, maar mijn huid lijkt

echt extreem droog ofzo,omdat ik ook echt lijnen zie lopen in mijn huid, dezelfde lijnen die je normaal bij een droge huid ook hebt.

Groetjes Veer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.