Ga naar inhoud

610 Cc Drh. 'Bruno' De Meyere (Gent, België)


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben missy en heb hier 4 jaar geleden informatie opgezocht over bv van a tot z. Ben destijds uitgekomen bij Dr. Bruno in Gent. Over de bv ga ik in een ander topic verder.

Verder ben ik huismoeder van nu nog een en in een paar weekjes van twee kleintjes. En de leukste en lekkerste man van de wereld ;)

Nou dat was het wel even voor nu ..

Xx Gr. Missy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi missy, welkom allereerst. Je kan in dezelfde verder gaan. We hebben van die geweldige meiden met Brains ( en tieten ) die van alles kunnen op dit forum, dus ook je titel aanpassen als de ( ver) grote dag aanbreekt.

Heb je al een datum. Ik ben zelf een trouwe dr Bruno fan. Nu 3dgn po van een wissel.

Ik hoop dat je er een beetje uitkomt hier, zoniet dan kan je shouten in de shoutbox hierboven.

Succes met alle info die je kan vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Ik heb van alles gelezen over borstlifts, verkleiningingen, lifts met tevens een implantaat maar nog niet ervaringen van dames die al reeds siliconen implantaten hebben en een lift willen met tegelijkertijd een kleinere prothese erin.

Ik zal mijn verhaal even uitleggen. 4 jaar geleden heb ik voor het eerst mijn borsten laten vergroten bij dr Bruno de meyere. Consult gehad en aangezien de reisafstand meteen laten opereren. (Was telefonisch vooraf afgesproken, mits ik er zelf een goed gevoel bij had).

Dit laatste was het geval :). Ik had van mezelf een volle c cup en wou daar weggaan met een grote E. Lekker nep en rond. Had ook foto s uitgeprint van hoe ik het graag wou. Het zou in ieder geval high profile worden voor de ronde 'neppe' look voor de spier.

Ben onder narcose gegaan en de dokter is begonnen. Tijdens de operatie vroeg de dokter aan mijn vriend of die wou komen kijken of de prothese groot genoeg was dat was idd het geval en hebben er links 600 en rechts 610 Cc erin gezet omdat er iets verschilletje tussen de linker en rechter borst.

Even bijgekomen en weer terug naar huis om te herstellen. Waren allebei wel verbaasd nog over de grote van de borsten. :) maar dat wende al vrij snel. Na het herstel waren ze supermooi en een cupmaat E tot ik een maand later zwanger werd. Zoals de meeste met kinderen weten hoe dat eraan toe gaat ging het bij mij ook, Ze werden nog groter en gingen door de rek van mijn huid ook wat lager zitten. Ging naar een F cup en eenmaal na de bevalling is het wel bij getrokken maar niet geweest wat het was ervoor.nu met de tweede zwangerschap heb ik een cupmaat G/H (hoor mijn vriend niet klagen:))

Iets meer dan 2 jaar later besloten we weer een kleintje te nemen en tevens de laatste (zit nog 2 weken ongeveer in mijn buik en dan komt ze eruit!jeehh!) in die tussentijd van twee jaarben ik twee keer teruggeweest bij dr bruno om te laten zien hoe het eruit zag, ook hij vond dat ze teveel gezakt waren en ook was er sprake van deels kapselvorming wat overigens niet zo erg was om te moeten verwijderen. Toen ik vertelde wat mijn wensen waren werd het een stuk lastiger. Ik wil een borstlift waarbij meteen ipv de 600cc, 500cc teruggeplaatst word zodat ik strakke hoge ronde en dicht bij elkaar staande borsten zou krijgen die niet naar de zijkant vallen als je op je rug ligt. Dit vond d'r Bruno geen goed idee en stelde voor protheses eruit te halen de overtollige huid verwijderen en de borstlift uitvoeren zonder wat terug te plaatsen en er een half jaar minimaal mee te lopen (a/b cup) zodat de wonden genezen zijn en daarna weer een nieuwe prothese te plaatsen. Aangezien ik daar niks in zag er een half jaar minimaal zo bij te lopen heb ik dat niet gedaan. Dr Bruno vond namelijk het risico op openscheuren van de hechtingen te groot om dit meteen weer te vullen met de 500 Cc.

Ben vervolgens opzoek gegaan naar een andere pc voor consult en dezelfde wens voor te leggen. Ben bij Diana Gabriels op consult geweest in Barendrecht (kwam ik terecht door goede ervaringen bij een vriendin van mij) en heb daar ook permanent mijn lippen laten opspuiten. Daar was er een arts die waarschijnlijk wel deze operatie uit zou voeren maar dan met een niet te grote prothese 500cc zou twijfel geval worden. Aangezien ik druk met de zwangerschap ben is het er niet meer van gekomen er verder mee te gaan en ben nog in overweging. Nu sprak ik ook een kennis die bij dr. Nio is geweest en heb daar veel goede verhalen over gehoord! Wellicht dat hij mij met mijn probleem kan helpen. Zijn er meiden die hetzelfde soort operatie hebben ondergaan en wat zijn de bevindingen ervan? En ook ervaringen met dokter Nio?

Ben benieuwd naar jullie reacties. En hoop dat ik er uitben voor juni volgend jaar! Dan wil er voor de zomer weer strak bijlopen maar dan ook zonder bh en alles lekker op zijn plek blijft staan :)

X missyt

Na 1ste zwangerschap:

Nogmaals:

Na zwangerschap zonder bh:

Tijdens (bijna einde zwangerschap 2e kind) zonder bh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Missy,

Proficiat in ieder geval met je zwangerschap, en over 2 maanden komt ze (leuk dat je al gelijk laat weten dat t een meisje is haha) er al uit, spannend joh! Jammer alleen dat de zwangerschappen zo funest zijn voor de boobs ey... Ik heb zelf ook een lift gehad, maar niet omdat ze van de zwangerschappen zijn gaan hangen (al zal dat ook wel meegespeeld hebben) maar omdat ik ruim 75 kilo was afgevallen. M'n borsten gingen echt heel erg, waren maar gewoon lege slappe vellen zoals je ook weleens op tv ziet in de ontwikkelingslanden... pfftt.. Ik heb een prothese van 450 cc gekregen en heb nu weer een mooie E cup, en van de littekens zie je echt bijna niks meer van! Jouw borsten zijn nu nog wel mooi vol, maar ik snap wel wat je bedoelt, je wilt ze gewoon weer mooi fier hebben :) (ook zonder bh)

Succes met t zoeken naar de juiste pc voor jou! Ik zou de mijne bij iedereen aanraden, het is echt een supervriendelijke-leuke pc met een goeie nazorg, maar zit in Antwerpen, en dat is wellicht te ver voor je?

X van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey Missy,

Je zal inmiddels dan wel bevallen zijn?Ben wel benieuwd eigenlijk!Altijd leuk een nieuw wondertje op de wereld!

Ik moet nog een bv krijgen dus heb geen ervaring,sorry.

wat betaal je eigenlijk voor het opspuiten je van je lippen?is dat pijnlijk? Ik wil geen dikke lippen maar gewoon ietsjes dikker, mijn bovenlip is nl vrij smal en zou dat best normaal willen hebben, dus dat je eigenlijk niet echt ziet dat er iets aan gedaan is :-) Dan kan ik ook eens lippenstift dragen haha

succes met alles!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Missy!

Allereerst moet ik zeggen dat ze er nog goed uitzien hoor!

Ik wou dat die van mij er nu al zo uitzage haha.

Maar ik snap dat als het zakt je er niet vrolijk van wordt.

Zelf ga ik over twee weken onder het mes bij Bruno.

Ook hij stelde voor mijn tepellift 4 maanden uit te stellen.

Opzich zie ik daar ook wel de voordelen van.

Maar daarnaast is het ook irritant.

Maar ik weet niet of jij een ankerlift zou krijgen ivm met het verkleinen.

De andere doktoren ken ik niet. Maar vast wel iemand hier.

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi MissyT

Oef zeg... een maand na je bv al zwanger..... Dat je borsten daar nog zo goed uitgekomen zijn, is natuurlijk super, want dat is altijd maar afwachten :) Er wordt meestal geadviseerd om zeker een jaar te wachten met zwanger worden, maar ik neem ook aan dat je dit ook niet zomaar zo gepland had :)

Ik kan me wel ook voorstellen dat je nu een lift wilt, als je voor de 'neppe' look wilt blijven gaan, maar van de andere kant, kan ik me het verhaal van dr. Demeyere ook wel goed voorstellen. Er is veel gebeurd de afgelopen jaren met jouw borsten en er is veel ruimte gecreeerd in je borsten, door de zwangerschappen.... Ruimte die te groot is voor een bepaalde prothese, kan niet zomaar, zonder slag of stoot kleiner gemaakt worden....

Ik heb zelf geen lift gehad, maar heb wel een te grote pocket gehad, wat jij dus nu ook hebt voor het resultaat dat je wilt hebben... Bij mij was er een te brede prothese geplaatst door een andere chirurg (de prutser.....) maar ik ondervond daar last van, naast dat ik het resultaat verre van mooi vond...

Bruno Demeyere heeft bij mij de hersteloperatie gedaan en met resultaat! Hij heeft ipv medium profile, een high profile prothese geplaatst met evenveel cc als ik al had, om zo de te brede prothese te vervangen voor een prothese die smal genoeg was voor mijn lichaam en ik toch de gewenste cupmaat zou krijgen.

Echter.. de te grote pocket zou niet vanzelf sluiten, dus dat moest hij hechten...

Vergis je niet in de pijn die je hiervan zult hebben en het herstel! Je zult er meer last van ondervinden, zeker in combinatie ook nog met een lift, dan van een gewone bv! De hechtingen zijn vooral in het begin gevoelig voor elke beweging en zelfs nu, bijna 5 maanden po, voel ik die inwendige littekens nog af en toe trekken!! Ik ben niet kleinzerig, maar heb toch de eerste week aardig wat pijnstillers geslikt om enigszins wat comfortabel door het leven te kunnen :)

Nu hoeft dat niet voor iedereen gelijk te zijn, maar jij hebt kleine kinderen en zult dan toch al snel geneigd zijn wat meer te doen... misschien?

Om die reden, kan ik me dus goed voorstellen dat Demeyere zegt: laat je lichaam zelf herstellen, dus de pocket dichtgroeien, door de prothesen eruit te halen en ga daarna pas weer vergroten...

Niet om hier een pro-demeyere-verhaal af te steken hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ik wil alleen aangeven dat met wat je wilt, je herstel een stuk pittiger zal zijn dan je misschien van te voren denkt... en zeker met kleine kinderen. Ik wil je ook niet ontmoedigen, maar wil gewoon even reeel zijn :) Denk dat je daar het meeste aan hebt ;)

De chirurg die je bij Diana Gabriels zou opereren, wat was zijn naam? Zie dat niet in je verslagje staan :) En ben altijd nogal nieuwsgierig aangelegd :)

En ja.. Nio, daar zijn ook goede verhalen over te vinden. Misschien dat je bij hem ook nog op consult kunt gaan, dan heb je toch alweer een derde mening, waar je je eens over kunt bedenken. Je hebt echter nog tijd, omdat je lichaam toch eerst zal moeten ontzwangeren :) Maar het is goed dat je je al aan het orienteren bent!

Heeeel veel succes met nadenken!! En idd.... Waarschijnlijk gefeliciteerd met je nieuwe kindje!!

Een fijne tijd gewenst! Geniet!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.