Anominous Posted October 13, 2012 Share Posted October 13, 2012 Hoi allemaal; Ik ben ondertussen iets meer als 6 weken PO. Mag ik eigenlijk al terug baantjes zwemmen? =) Je mag je sporten na 6weken normaal terug hervatten, maar zwemmen lijkt me zo belastend , toch even horen wat jullie meningen zijn xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted October 13, 2012 Share Posted October 13, 2012 Als de wond echt dicht is mag je zeker weer zwemmen,je merkt ook snel genoeg mocht t niet prettig zijn. Langzaam opbouwen lijkt mij dus het beste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted October 13, 2012 Share Posted October 13, 2012 Je gebruikt natuurlijk wel vollop je borstspieren met baantjes trekken. Wellicht dat je ze in een wat langzamer tempo kan maken zodat je spieren nog niet optimaal belast worden. Na 6 weken weer sporten, is na 6 weken weer sporten, dus ook zwemmen Link to comment Share on other sites More sharing options...
raibabe19 Posted October 14, 2012 Share Posted October 14, 2012 Dat is zeker goed om je armen eens rond te bewegen, en toch wordt veel last opgevangen in het water.Ik ging 'zwemmen' bij 3 weken po ofzo denk ik, en die leken te drijven ofzo, was echt raar.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anominous Posted October 14, 2012 Author Share Posted October 14, 2012 Ja het wondje is zeker dicht hoor! ... En inderdaad, ik zal het wel voelen wanneer het teveel wordt ofzo ... Rustig aandoen Amai Raibabe19; op 3 weken al ! Durver ... Ben ook al eerder naar de sauna geweest en dus in het zwembad, maar zonder te zwemmen hihi x Link to comment Share on other sites More sharing options...
smile2008 Posted October 14, 2012 Share Posted October 14, 2012 ik mocht zwemmen na 7-8 weken en we waren die periode ook een weekje op reis (in een huisje met sauna). op het domein was er een gewoon zwembad (dus geen subtropische toestanden), maar het zwemmen lukte toen niet (al was het misschien meer uit onzekerheid)... ik zou niet te veel forceren. ik sport heel veel en heel graag, maar heb de eerste 3 maanden echt geen risico willen nemen. daarvoor was mijn BV me te kostbaar.... zelf de sauna heb ik toen maar 1x geprobeerd, als was ik op het moment van de reis tss de 7 en 8 weken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.