Ga naar inhoud

Jennie1980 : 16 oktober 2012 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

hoi hoi ik ben jennie en ik ben 32 jaar oud

ik wil al 10 jaar een borstvergroting en nu heb ik eindelijk de knoop door gehakt

ik word 16 okt 2012 geopereerd in het parkkliniek in rotterdam door dr nio

heeft iemand ervaring met deze kliniek en arts ?

ik hoop wat van jullie te horen gr jennie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jennie,

welkom hier!!

Volgende week al je operatie? Dat is snel...Spannend nu zeker?

Er zijn meerde meiden/dames door dr. nio geopereerd. misschien kun je via het zoekvenster rechtsboven Nio intypen en dan krijg je wel informatie. Ook de naam van je kliniek kun je daar ingeven.

Succes met aftellen. :35:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jennie,

welkom hier!!

Volgende week al je operatie? Dat is snel...Spannend nu zeker?

Er zijn meerde meiden/dames door dr. nio geopereerd. misschien kun je via het zoekvenster rechtsboven Nio intypen en dan krijg je wel informatie. Ook de naam van je kliniek kun je daar ingeven.

Succes met aftellen. :35:

Liefs

hey super lief van je reactie ja ik ben zoooooo zenuwachtig ik hoop dat ze mooi worden xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jennie,

hoeveel cc krijg je en wat is je maat nu?

En ik snap het helemaal van die zenuwen..pfff.. :23: .En je bent er al zo lang mee bezig...ik ken het!

Maar het gaat vast super-mooi worden!

Liefs

ps..als je de naam Nio intypt en dan de optie leden kiest, kom je bij leden die een topic hebben over dr. Nio. Via hun profiel kun je dan onderwerpen aan klikken en zie je hun topic..

Ik dacht ook dat je gelijk de topics te zien kreeg. Misschien weet iemand anders hoe dit werkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jennie,

hoeveel cc krijg je en wat is je maat nu?

En ik snap het helemaal van die zenuwen..pfff.. :23: .En je bent er al zo lang mee bezig...ik ken het!

Maar het gaat vast super-mooi worden!

Liefs

hoi hoi ik krijg 800cc dus best flink maar kan je me alsjebliefd een link sturen van dokter nio xxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jennie,

Ik verplaats je topic even naar het operatieverslagen gedeelte, aangezien je al een datum en kliniek hebt kun je daar verder schrijven ;)

Hier is een link van de zoekresultaten, ik weet echter niet of jij hetzelfde ziet als mij (omdat ik een uitgebreider zoekresultaat krijg als administrator ;) )

http://www.borstenforum.com/index.php?app=core&module=search&section=search&do=search&fromsearch=1

Máár... als je rechtsboven bij het zoekvenster op het vergrootglas klikt, dan kun je uitgebreid zoeken.

Je krijgt dan meerdere zoekvelden:

Je typt Nio en/of Parkkliniek

Dan vink je aan "forums"

En bij "match" alle zoekwoorden / in berichten en titels.

En dan komt het goed ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jennie,

Ik hoop dat alles goed is gegaan vandaag!! :43:

Heb je enkel een vergroting gehad, of ook een borstlift?

Anyway: heel veel succes met je herstel!! Neem op tijd je pijnstillers in he!! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ook toeval dat ik hier belandt,was in de galerij aan t speuren en zag jouw fotos en werd nieuwsgierig hoeveel cc je gaat krijgen enzo,

maar gefeliciteerd als het goed is ben je net geweest.

Dacht wel dat je veel ccs ging krijgen om het goed opgevuld te krijgen,zal nu wel super mooi geworden zijn!

Stekte met je herstel ! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.