Ga naar inhoud

Iemand tips voor push up bh's 70F?


Kittycat88

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Mijn cupmaat is momenteel 70E maar bij push up bh's heb ik 70F nodig. ( anders komen mijn tepels er boven uit )

Ik ben nog steeds niet helemaal tevreden over mijn borsten maar bij een push up bh komen ze heel mooi naar voren.

Nu heb ik via de Wehkamp 2 push up bh's maat 70F besteld en deze zitten heel erg mooi.

Nu kijk ik al maanden op Wehkamp of ze al nieuwe push up bh's in die maat hebben maar helaas is hun nieuwe collectie alleen in kleine maten beschikbaar...

Weet iemand waar ik push up bh's kan bestellen in de maat 70F?

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom ben je niet tevreden dan?

Ikzelf pas niet in die maximizers, die met die hele dikke vulling. daar zijn mijn boobs te stug voor, die laten zich daar niet in wurmen.

Ik heb laatst wel van Sapph de up besteld. Daar zit zowel aan de onderkant als aan de zijkant een beetje vulling. Valt wel onder de categorie push-up, maar dan minimaal. En die pas ik wel in mijn normale maat (75e)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Freya pluch bh's brengen de boobs ook heel mooi in uiting. Dat is een push zonder vulling. Daar passen de boobs goed in, zodat je niet heel de tijd bezig bent met instoppen en brengen t beste van je boobs naar boven. Ze zitten lekker en zijn stevig. Wel rond de €50. Ook online. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb het zojuist in een ander topic al geplaatst, maar hier nog een keertje:

Bij de onlineshop www.senisana.nl worden elke week nieuwe collecties toegevoegd en zie je een mooie BH maar staat je maat er niet bij, is een mailtje naar de webshop voldoende of ze de BH's wel in jou maat voor je kunnen bestellen.

Push up in 70F heb ik daar al vaker gezien !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.