Kittycat88 Posted October 10, 2012 Share Posted October 10, 2012 Hallo iedereen,Mijn cupmaat is momenteel 70E maar bij push up bh's heb ik 70F nodig. ( anders komen mijn tepels er boven uit )Ik ben nog steeds niet helemaal tevreden over mijn borsten maar bij een push up bh komen ze heel mooi naar voren.Nu heb ik via de Wehkamp 2 push up bh's maat 70F besteld en deze zitten heel erg mooi.Nu kijk ik al maanden op Wehkamp of ze al nieuwe push up bh's in die maat hebben maar helaas is hun nieuwe collectie alleen in kleine maten beschikbaar...Weet iemand waar ik push up bh's kan bestellen in de maat 70F?Alvast bedankt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lucky71 Posted October 10, 2012 Share Posted October 10, 2012 Waarom ben je niet tevreden dan?Ikzelf pas niet in die maximizers, die met die hele dikke vulling. daar zijn mijn boobs te stug voor, die laten zich daar niet in wurmen.Ik heb laatst wel van Sapph de up besteld. Daar zit zowel aan de onderkant als aan de zijkant een beetje vulling. Valt wel onder de categorie push-up, maar dan minimaal. En die pas ik wel in mijn normale maat (75e)Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss sport Posted October 13, 2012 Share Posted October 13, 2012 Freya pluch bh's brengen de boobs ook heel mooi in uiting. Dat is een push zonder vulling. Daar passen de boobs goed in, zodat je niet heel de tijd bezig bent met instoppen en brengen t beste van je boobs naar boven. Ze zitten lekker en zijn stevig. Wel rond de €50. Ook online. Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted October 14, 2012 Share Posted October 14, 2012 Op engelse sites zijn ze wel te vinden hoor,maar of ze echt werken weet ik niet,bij mij zitten push ups heel raar sinds mn borstvergroting.Bij mij werkt een goeie bh eerder dan ee push up. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NiNa41 Posted October 26, 2012 Share Posted October 26, 2012 Ik heb het zojuist in een ander topic al geplaatst, maar hier nog een keertje:Bij de onlineshop www.senisana.nl worden elke week nieuwe collecties toegevoegd en zie je een mooie BH maar staat je maat er niet bij, is een mailtje naar de webshop voldoende of ze de BH's wel in jou maat voor je kunnen bestellen.Push up in 70F heb ik daar al vaker gezien ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaryCherry Posted October 1, 2013 Share Posted October 1, 2013 34DDD staat gelijk aan 70F, victoria secret angels push up bh zijn de fijnste push up beha's die in in mijn bezit hebhttp://www.victoriassecret.com/bras/angels-by-victorias-secret/dream-angels-push-up-bra-angels-by-victorias-secret?ProductID=126775&CatalogueType=OLS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.