Ga naar inhoud

Even voorstellen


Lara

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

Ik ben Lara en nieuw hier.

Ik ben 40 jaar, heb 3 lieve kinderen en ben na de zwangerschappen heel veel afgevallen en hield helaas weinig borsten over... (cupje a, ben 1.85m dus niet in verhouding!)

Ik heb 2 jaar geleden een bv en buikwandcorrectie ineens gedaan.

Er is 325 cc eurosiliconen per borst ingegaan en ik heb nu een flinke D cup, ben er nog steeds supertevreden mee, ze zijn prachtig en evengoed heel natuurlijk om te zien! (in Alkmaar in het ziekenhuis gedaan door dr van Oostrom)

Ik vind het alleen jammer dat de littekens onder mijn borst nog zo zichtbaar zijn, vraag me af of dat bij meer van jullie ook zo is?

Afijn, ik zal eens op het forum rondkijken, leuk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hela Lara!

Zie ineens dit berichtje van je staan, he die ken ik hihi!

Zijn je littekens van onder de borsten zoveel meer zichtbaar dan die van de bwc? En zitten ze er echt onder bij je, of in de plooi? Je zou altijd kunnen proberen om silliconenpleisters te proberen, maar weet niet of dat nog veel nut heeft als ze al zijn uitgerijpt? Zijn ze echt breed of nog rood? Mij is het de vorige keer trouwens niet opgevallen hoor!

Hoop dat je nog wat reakties krijgt hier,

:48:

X van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.