Ga naar inhoud

DRINGEND OPROEPJE aan cliënten van Mediconsult.


Baby'sDrankkast

Aanbevolen berichten

Hey lieve dames:-)

Ik heb net een heel stuk geschreven in mijn dagboekje hier "linkerborst moet opnieuw geopereerd worden" en ik heb een vriendelijk,doch dringend verzoek aan sommige van jullie misschien.

Mijn vriendin en ik zijn beiden geopereerd door dr de Boer van Mediconsult en het is bij mijn vriendin nog steeds niet goed.Bij mij is het zelfs medisch inmiddels.Ik moet nu met spoed een borst reconstructie ondergaan,krijg donor weefsel om het boeltje te redden voor het door de huid gaat scheuren.

Nu is het zo dat wij samen in ieder geval een rechtszaak gaan starten tegen ze.Een andere vriendin van me ook misschien,haar ken ik van ons forum.Morgen zitten we bij een letsel schade advocaat.

Mijn oproep aan sommige van jullie misschien:

Ben jij ook geopereerd door dr de Boer van Mediconsult?

En zijn er ook allerlei complicaties opgetreden of ben je absoluut niet tevreden met het resultaat?Heb jij ook zo het gevoel dat je net als ons,met een kluitje het riet in wordt gestuurd steeds? Wil jij het er eigenlijk ook niet bij laten zitten,maar kom je geen steek verder met ze?Heb je interesse om je samen met ons sterk te maken voor je recht?...Stuur mij dan een persoonlijk berichtje! Dan kunnen we gegevens en informatie uitwisselen en wie weet komt het dan allemaal alsnog op zijn pootjes terecht.

Xxxxxx liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook door dr de Boer geopereerd.

Ik was een tijdje niet tevreden en ben er toen ook mee bezig geweest met dr. Ludlage. Ik zou in september (na heel heel heel erg boos geworden te zijn) terug komen en in gesprek gaan samen met dr. de Boer en dr. Ludlage samen. Maar na mijn vakantie was er het 1 en ander veranderd, en heb ik de afspraak afgezegd.

Ik vind dit toch wel heel erg schrikken om dit te lezen. Ik dacht dat ik de enige was die toen problemen had me ze....

Als ik iets kan doen, laat het me maar weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@tietenpietje: dank je wel! Lief van je joh.....

Ik hoop dat we iets zullen bereiken.Al is het maar om je gram te halen.Al zou ik niets vergoed krijgen...we gaan ze sowieso laten merken dat het menens is nu! :-)

@ Enibas: hee meis,wat ben ik blij dat je gereageerd hebt! Dank je wel.Ik stuur je even een persoonlijk berichtje nu.Ik zit vol met vraagjes aan je :-)

Xxxxxxliefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoii,

Ik ben ook door dr. De Boer geholpen, 17juli.. En nu zoveel maanden later heb ik maar aangenomen dat ik er maar tevreden mee moet zijn.. Maar ik ben toch niet tevreden over het resultaat.. Er paste niet meer in zei hij, terwijl andere chirurgen het wel lukt, en het indalen van mijn linkerborst gaat niet zo voorspoedig, bij alle kwaaltjes zeggen ze dat het erbij hoort... hmm

Groetjes Aline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nonaline,

Wat ontzettend vervelend dat ook jij niet tevreden bent over Dr. de Boer :(

Inmiddels zijn wij al een paar stappen verder gekomen met Dr. Ludlage. Wij zijn met zijn 3en bij hem langs geweest en hebben een zeer uitgebreid gesprek met hem gehad. Hij wilde absoluut een oplossing voor onze (verschillende) problemen.

Ik ben nu in de fase beland dat er een andere pc gaat kijken naar mijn borsten. Dit is allemaal geregeld en afgesproken door Dr. Ludlage.

Ik kan je dus alleen maar aanraden om voet bij stuk te houden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsjee, wat erg voor alle slachtoffers van dr. de Boer... hoop dat het allemaal toch gered kan worden en hij uit functie gezet zal worden zodat hij niet nog meer schade aan kan richten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

wow meiden ik lees dit nu pas! ik was 9 aug een jaar po en ben ook door dokter de boer geholpen, mijn klachten zijn van recentelijk, vage pijnklachten en ik voel wat bulten onderin mjn borsten, ik dacht dat dit kwam van een (zwaar) fietsongeluk en dus hebben we een mri laten doen, ik heb vandaag de uitslag gekregen, volgens dokter de boer zitten er plooien in de prohese en heb ik wat vocht eromheen, volgens hem iets wat vaker voorkomt en geen reden tot zorg, de prohese is verder niet stuk ofzo. Vond hem deze keer wat kortaf door de telefoon en had ook geen kans om verder vragen te stellen. mijn borsten zien er nu nog normaal uit maar ik heb geen id hoe dat verder gaat lopen, kunnen mijn borsten van vorm gaan veranderen?? weet iemand dit?? kunnnen de vage pijntjes die ik nu heb erger worden?? ik weet het niet? wat zijn jullie problemen met dokter de boer? ik ben tot nu toe netjes behandeld, vond alleen het telefoon gesprek te kort!! zit nu met veel vragen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jolly,

Wat vreselijk rot dat je een ongeluk hebt gehad :o

Ik weet natuurlijk niet of je daar de pijntjes van hebt. Goed nieuws in ieder geval dat je geen kapotte prothese hebt, maar!!!......Rimpels/plooien hoort niet! Lees het garantieboekje maar eens na van Natrelle. Daar staat duidelijk in dat rimpeling/plooien onder garantie valt. Dit houd dus in dat het niet hoort! Laat je dus niets wijs maken hoor!

Succes en ik hoop dat de pijn van tijdelijke aard is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil me er niet te veel mee bemoeien en weet niet hoe het met de natrelle implantaten is, omdat die toch een vastere gel hebben, maar plooitjes en rimpeltjes komen wel vaker voor als je eigen weefsel dun is op een bepaalde plaats.... Niet om jou te ontkrachten he Enibas, maar soms is het gewoon niet anders.. Je moet er alleen geen pijnklachten bij krijgen, want dat hoort absoluut niet! Of er vocht om de prothese mag zitten, weet ik ook niet.. Lijkt me vreemd, lijkt me dat dat niet hoort....

Is de MRI door de Boer gedaan Jolly?? Of in een ziekenhuis? Je zou je MRI namelijk nog eens kunnen laten beoordelen in een second opinion, als je het niet vertrouwd

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hey meiden!!

Jeetje wat ben ik hier lang niet geweest!De tijd gaat snel. Daarbij kon ik een tijdje niet inloggen en het lukte mij niet in contact te komen met de administratie.Gelukkig heeft Enibas mij geholpen en mij een nieuw password gegeven :-)

Ik ben er weer :-)

Ik vind het rot om te lezen dat nonaline ook niet tevreden is.En dat wij al in die molen zaten met zijn drieën voordat zij de kans had om zich samen met ons sterk te maken.

Hoe gaat het nu met je,nonaline? Ben je nog teruggeweest naar Mediconsult?Zijn ze bereid om tot een oplossing te komen met je? Ik hoop dat je iets hebt weten te bereiken in die tussentijd.

Nou,even een kort verslag van mij :-)

Enibas is iets eerder dan ons geopereerd.Ik ga straks haar verslag lezen over hoe alles is verlopen.Al heb ik haar gelukkig al gesproken...ben toch wel erg benieuwd naar haar geschreven verhaal :-)

Mijn vriendin en ik zijn twee weken geleden geopereerd.Op 20 februari.Mijn vriendin was na mij aan de beurt.

We hadden al aangegeven dat we graag op dezelfde kamer wilden liggen,aangezien we een nachtje gebleven zijn,maar dat kon niet meer.De afdeling waar ik kwam,zat al vol.

Wel op dezelfde etage dus lekker op ziekenbezoek met koffie en chocolade :-P

Nou,eigenlijk is alles heel goed gegaan! Ik ben prima uit de narcose gekomen en ben niet misselijk of duizelig geweest.Gelijk een paar broodjes gegeten toen ik wakker was,paar slokken cola erachteraan,ik voelde mij prima eigenlijk! Na een uur ben ik zelfs flink aan de wandel gegaan,haha.Ik kan niet zo goed stilzitten.

Dr Koeijers ging erg secuur te werk.Alles werd goed en precies afgetekend en vooraf hadden we al helemaal besproken hoe of wat.

Ik vroeg hem nog wel of hij even kon kijken naar mijn brandplek tijdens de operatie(die de vorige keer gebeurd was) en ik hoopte dat hij daar een klein hechtinkje in kon zetten.Helaas is dat niet gebeurd maar ik zag dat de drain daarin zat...dus dat wordt poliklinisch werk,als alles genezen is.Komt wel.De drain waren nieuw voor me,daar was ik een beetje huiverig voor(leek mij zo een eng idee) maar dat viel reuze mee.Ook met het eruit halen voelde ik helemaal niets.Achteraf erg blij met de drains want ik heb totaal geen zwelling gehad.Ik ben helemaal niet blauw geweest ook,helemaal niets! Dat was fijn :-)

Ik had ronde protheses dual plain van 240 CC.Dr Koeijers merkte op dat ik dubble bubble had aan de rechterkant(de goede) en inderdaad....op sommige foto's was dat duidelijk te zien.Kun je nagaan...dat was mij nog niet eerder opgevallen eigenlijk.Hij adviseerde mij toch dat ik beter anatomisch gevormde protheses kon nemen(wat ik bij Mediconsult al gelijk voor de eerste operatie aangaf,maar niet nodig volgens de Boer)

Het verschil is werkelijk ongelooflijk!!

My god.....wat een prachtig,natuurlijk resultaat!!!

Ik ben er zooo ontzettend blij mee,dat is niet te beschrijven.Na 3 mislukte operaties heb ik dan toch eindelijk mijn droom boobies :-)

Ik ben van 240 CC rond.....naar 290 anatomisch gegaan.Dual plain.Ik zag nog niet gelijk enorm veel verschil maar mijn vriendin moest wel lachen toen ze ze zag."Jawel hoor,ze zijn echt wel wat groter!" haha

Ik voel het nu ook.Eerst paste ze precies in mijn hand en nu kom ik een beetje vinger lengte te kort :-P

Het was een volle B,nu is het een kleine C geworden.Prachtig! Ik heb al 3 bh'tjes weg moeten doen.Ze waren toch te klein.

Dr Koeijers heeft een soort borstreconstructie uitgevoerd bij mij,aangezien ik veel weefsel verlies had aan de onderkant door al die operaties en kapsel verwijdering.Nu heeft hij als het ware,een matrasje gemaakt van mijn eigen kapsel(ipv het volledig te verwijderen) en dat tussen mijn prothese en borst genaaid.Zodat de prothese niet voelbaar meer is :-D

Daarbij heeft hijbij mij "niet oplosbare" hechtingen van binnen gebruikt...om verzakking vd prothese te voorkomen.Want dat was toch wel een probleem wat telkens terugkwam.

Vandaag heb ik mijn hechtingen laten verwijderen en de assistente zei ook al,dat het er erg mooi en rustig uitzag.Gisteren avond gedouched en onder de douche de pleisters er alvast afgehaald.Toen zag ik al dat het erg mooi gehecht was.Het litteken aan de linkerkant was namelijk door de druk,wat uitgescheurd....breder geworden.En nu is het weer een heel dun streepje.Ik ben zielsgelukkig!

De rechter kant is wel al ruim een centimeter lager gezakt dan de linker maar daar maak ik mij totaal geen zorgen om.Dat was vorige keer ook al zo(de eerste operatie) en aangezien de linker voor de vierde keer gedaan werd...kan ik mij zo voorstellen dat ze wat moeite heeft om op gang te komen ;-)

Verder is het even afwachten,rustig aandoen en herstellen.Ik zal snel wat foto's maken en op het forum plaatsen :-)

Hahaha,ik heb trouwens wel gevraagd of ik mijn protheses mocht hebben.Leek me wel geinig...een aandenken aan een hobbelig pad naar mijn droomboobies toe! :-) Ze hebben ze goed schoongemaakt en toen ik wakker werd,stond er een klein wit emmertje naast me.Zo raar joh...dat die dingen twee jaar in me hebben gezeten.Ze voelen heel zacht aan,zien er nog als nieuw uit ook.Ja leuk! Kan ze altijd nog wegdoen ;-)

Ik hou jullie op de hoogte en zal eerdaags wat foto's plaatsen :-)

Een fijn weekend allemaal!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Super! en wat een leuk verslag! De blijheid straalt er gewoon vanaf :D Maar dat mag ook wel na al die ellende!!

Heel fijn dat alles nu zo goed is, en die constructie met dat matrasje van dat kapsel: wat een goed idee! Dat moet wel sterk genoeg zijn! :35:

Nou, nu gaat het eindelijk allemaal goed komen! :D

Een goed herstel verder!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar is ze eindelijk :43:

Wat een leuk verslag om te lezen! En wat ben ik jou en je vriendin dankbaar dat we samen de weg hebben mogen afleggen naar uiteindelijk Dokter Koeijers! Want ondanks dat mijn herstel nog voorlopig bezig is, ben ik ook al heel erg blij met het resultaat!

Ik ben heeeel benieuwd naar je foto's!!!

Dikke kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed van jullie om de koe bij de horens te vatten en een advocaat in de arm te nemen. Dit soort prutsers moeten worden aangepakt. Het is toch verschrikkelijk dat deze man nog steeds BV's uitvoert. Kijk er kan natuurlijk altijd een keer iets mis gaan maar als dit structuureel is dan word het een ander verhaal. Ben ieder geval blij dat het voor jullie is opgelost.

En nu genieten!

Spoedig herstel.

Monique xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hoi ook ik ben nu 11 weken geleden door goed advies door verschillende mensen om mij heen door dojter de boer bij mediconsult geholpen. Vond het meteen een lieve man ik wilde eerst alleen vergroting maar mijn borsten hingen zo er moest ook een lift en achter mijn spier vond alleen de maten te klein en belde smiddags meteen op dat ik 400 a 450 wilde niet kleiner . De dag op de opertie ook aangegeven dat ik niet kleiner wilde. Nu toch kleiner 375 achter de spier zit op b net aan 80 c. Maar ze blijven volhouden paste niey meer in. Na drie weken begon mijn borst enorm te zwelle leek wel cup maar g zo groot. Was niet onstoken glansde niet was niet warm en had geen koorts. Week a anderhalve week later had ik korstje eraf gepulkt en half uur later spoot er wondvocht uit de borst slonk meteen mijn andere borst was al genezen wou ze trouwens ook niet achter de spier . Ze zitten nu meer o der mijn oksel. Maar de wondvocht bleef maar komen en werd donkerpaars. Inmiddeks twee gaatje gad aan voel de protege nee die voel je altijd en nu gil ik het uit is helemaal zwart . Ze gaan nu protege eruit halen stuk huid weg halen omdat ik toch gelijk hadcwas de proge maar ik heb zo.n dunne huid dus die scheen door nou als je het nu ziet schrik je je rot ze hebben mij voor me gevoel te lang xo laten lopen. En het moet er toch uit waarom niet voor alles wat ik heb meegemaakt groter erin dan maak je mensen toch veel meer tevreden . Al mijn vriendinnen wouden nog x maar gaan nooit meer hier heen mijn dchoonzusje is in België geholpen door een arts ziet er prachtig uit. Mij praten ze nog schuldgevoel aan dat de boer zijm best heeft gedaan maar kon niet meer in. Onzin heb nu zekfs huid over. Vanmid twee uur onder het mes hoop dat ze me nu goed helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@dominique12..Wil je heel veel sterkte en succes wensen voor de operatie!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

na bloeding gekregen geopreerd terwijl ik bloedverdunners ha nu is mijn protege eruit en wordt ik pas sept geopreerd ik baal hiwr onwijs van zou trouwen deze zomer maar voel me niet zeker in me jurl me hele zomer gaat een hel worden mocht wel soort pas protege lenen maar wat daar aan zakt steeds uit ik was noet tevrden over de maat en nu moet ik toch weer omder het mes wrom niet 450 meteen in beide borsten neee past zogwnaamd niet . vind ze mij aardig behandelen maar wat is er echt van zouuuu noooit iemand adviseren om daar naar toe tegaan niet voor dok de boer want die gaat stoppen. maar voor mediconsult . ik zou juist willen dat iemand na zoveel elendevtevrede is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.