Ga naar inhoud

boobsie85 : december 2012 :


Aanbevolen berichten

Zo, eindelijk tijd om een eigen topic te starten, lees hier al even mee :)

Ik heb 2 jaar geleden een borstverkleining laten doen, aangezien er nu wel heel erg weinig overschiet van m'n borsten, ga ik aanstaande woensdag op consultatie bij dr Nelissen voor een borstvergroting. Ik zou graag naar een volle C/kleine D cup gaan..Ben eens benieuwd wat hij gaat zeggen als ik 'm zeg dat ik ze nu groter wil :D Ik ken de chirurg dus al van m'n vorige operatie en heb daarom ook voor hem gekozen..Ben heel tevreden van zijn werk (bij de bvk dan) en vind 'm erg bekwaam.

Ik hoop ergens midden december geopereerd te kunnen worden *fingers crossed*

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

ooooh wat erg!! 130 keer bekeken en 0 reaties !! :17:

Ik ben hier toevallig uitgekomen na je foto die je geplaatst hebt.

Je bent inmiddels geopereerd blijkbaar ;) Hoe is de operatie zelf bevallen?

Báááálen dat je zo ontzettend geschrokken bent van de grootte :( Ik denk dat je boobs nog wat ronder/voller worden, in positieve zin.. Ik denk dat ze erg mooi gaan bijtrekken.

Maar dat brede wat je stoort, ik denk dat dit blijft.. is een beetje de vorm van je borsten. Ze staan een beetje naar buiten en ik vind dat prachtig maargoed... daar heb jij niks aan ;)

Ik hoop voor je dat het uiteindelijk helemaal goedkomt :43:

Een supergoed herstel verder :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

proficiat met je nieuwe aanwinst..

ik verschoot ook de eerste keer dat ik men boobs zag in de kliniek zo bol en vol met vocht..

dat men vriend zei je bent precies pamela anderson .. :42:

maar nu twee weken verder al zijn ze heel mooi geworden .. vocht is eruit en ze zijn mooi aan het

zakken en ook al wat zachter geworden.. en de grote went snel ! ik zou het nog even tijd geven

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, geen probleem hoor, heb genoeg opgepikt uit operatieverslagen van andere forumleden :-)

De operatie zelf is goed gegaan. Moest om 12U30 aanwezig zijn, maar er was wat vertraging en uiteindelijk mocht ik rond 14u00 naar "beneden" waar ze m'n infuus gingen prikken... Dit gaf wel wat problemen, bij de derde keer prikken zat het infuus eindelijk (in m'n hand). De verpleegsters waren erg lief, ze stelden me zo gerust...
Ook op voorhand gemeld dat ik errrrrrrrrrrrrrrg misselijk word van narcose, dus hebben ze me effe op voorhand wat in m'n infuus gedaan :-)
Dan mocht ik de operatiezaal in en viel ik in slaap met "I don't like reggae I love it" op de achtergrond op de radio :D Ik werd wakker en was ook direct klaaaarwakker! Na tien minuutjes rechtop gaan zitten en wat water mogen drinken.. 0,0 misselijkheid! Zalig gewoon want daar had ik erg veel schrik voor! De verpleegster kwam nog regelmatig checken en dr Nelissen heb ik ook nog gesproken en toen was het tijd om naar huis te gaan! Thuis gekomen flink m'n medicatie ingenomen en voila..we zijn al zondag :D

Ik denk dat wat me nu het meest stoort, is het "balleneffect" tegen m'n armen, errrrrrrrrg vervelend! M'n baaldagje van gisteren is ondertussen ook voorbij :D En inderdaad ik zie ook graag borsten die wat verder uiteen staan..Ik had gisteren gewoon een dipje denk ik :-p Komt wel goed he!



fieuw ja ikketje, hoop dat de zwelling snel afneemt! Zal morgen nog een fototje trekken om te zien of er al enig verschil is tegenover de eerste foto.. Je ziet dat altijd beter op foto vind ik ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi

Dus tóch een operatieverslag :4: Ik had je topic niet omhoog durven halen namelijk, naar aanleiding van een eerder pb'tje :)

Fijn dat je baaldagje van gisteren voorbij is en dat je weer met goede moed verder gaat :) Geef het de tijd!

zullen we je titel ook meteen aanpassen? Moet je me even de datum van je operatie vermelden, dan wordt het aangepast :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.