Ga naar inhoud

Kimmyza : 11 oktober 2012 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi

Ik ben 26 jaar en wil al enkele jaren een borstvergroting laten doen. Ik ben een aantal weken geleden op consultatie geweest bij dokter Visser in de Wellnesskliniek in Genk. Het gesprek is super goed meegevallen en ik heb besloten om mij in Genk te laten opereren. Op 11 oktober ben ik aan de beurt, SPANNEND!!!!! Ik ga van A75 naar D75 met 380cc aan elke kant.

Ik ben zeer benieuwd naar het resultaat en mijn vriend nog meer!!

Ik heb wel nog enkele vragen voor de ervaringsdeskundigen onder jullie.

Krijg je na je operatie ziekteverlof voorgeschreven?

De implantaten worden bij mij voor de borstspier geplaatst met klieven van de borstspier, hoe lang duurt het voor je weer normaal je armen kan opheffen? Momenteel schieten er mij geen vragen meer te binnen.

Ik kijk er alvast naar uit om jullie reacties te ontvangen!!!

Grts Kimmyza

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kimmyza

Van harte met je datum!!!

Op veel vragen zul je hier al een antwoord vinden via de zoekfunctie rechtsboven in het scherm. Gewoon op trefwoorden zoeken, levert vaak al wat op :)

Over ziekteverlof..... De meningen zijn hierover verdeeld en het komt er eigenlijk op neer dat dat afhankelijk is van je werkgever. Omdat het een operatie is waar je zelf voor kiest, dus niet medisch noodzakelijk, zijn er werkgevers die van je verlangen dat je vakantie op neemt. Anderen geven ziekteverlof. Dus even bespreken met je eigen werkgever :)

Over het plaatsen voor de spier en je armen heffen. Het ligt eraan wat je MAG van je pc. Ik heb zelf ook plaatsing voor de spier en ik mocht mijn ellebogen vier weken niet hoger dan de schouders brengen. Best lastig om je haren te wassen en zo, maar overal is wel iets op te vinden!

Heel veel lees- en forumplezier!

xx BB

ps: ik pas even je titel aan en verhuis je naar de operatieverslagen, zodat je in dit topic ook verder kunt na je operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Op 11 oktober ben ik in de Wellnesskliniek binnengegaan voor mijn borstvergroting. 's Morgens om 7u50 werd ik er verwacht. Ik werd er heel goed en vriendelijk onthaald. Na de routinevragenlijst te hebben ingevuld, is Dr Visser nog een laatste keer langsgeweest om alles uit te tekenen en om foto's te nemen. Rond 9u was het dan zo ver! Ik werd naar de operatiezaal begeleid en toen kon het avontuur beginnen. Na de operatie was ik 380cc aan elke kant rijker!! Nog even mijn roes uitslapen, de nodige informatie ontvangen en om half 12 reden we weer naar huis.

De eerste dagen na de operatie was het net of er een olifant op mijn borst stond en het slapen was een hel. Gelukkig kon ik op mijn vriend rekenen voor de goede zorgen.

Een week post operatief was ik het thuiszitten al beu en wou ik gaan werken. Gelukkig doe ik administratief werk en lukt dit uitstekend.

Nu ben ik 3 en halve week post-operatief, de littekens genezen goed (eentje is nog niet volledig dichtgegroeid) en ik ben heel tevreden met het resultaat.

Ik kan aan iedereen Dr Visser aanraden. Het is een zeer bekwame chirurge die weet wat ze doet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kimmyza

Gefeliciteerd met je borsten! Ik ga ongeveer hetzelfde als jij krijgen, 400 cc voor de spier. En fijn dat je herstel zo vlot verloopt! Na een weekje terug kunnen werken is super! Dat hoop ik ook terug te kunnen.

Nog een goed herstel en veel plezier met je nieuwe borsten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.