Ga naar inhoud

Iemand ervaring met Drains verwijderen


denisje83

Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Heeft er iemand toevallig ervaring met drains verwijderen?

Ikzelf word al misselijk bij de gedachte. 27 september geholpen, prothesewissel. Drains zouden de volgende dag eruit mogen. Maar had meer dan de 30 ml erbij in 24 uur. Gister tot vandaag 50ml erbij. Dus nog een dagje wachten.

Maar ik ben als de dood voor die dingen te laten verwijderen. Aan de borsten zelf heb ik weinig last. De drains zijn vervelender!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Denisje!

Ik heb zelf geen ervaring met een drain, maar ik heb een tijd in het ziekenhuis gewerkt en heb veel drains er uit moeten halen bij patienten. De reacties die ik kreeg toen ik de drain er uit had gehaald was ' oh was dat het' !? Het doet volgens mij niet zo veel pijn. Je voelt het wel iets natuurlijk maar het doet niet veel zeer. Het kan wel zijn dat de drain een beetje vast zit, en dat kan je een beetje voelen als hij er uit wordt gehaald.

Het belangrijkste is dat je gewoon rustig door blijft ademen en als je het vervelend vind moet je er niet naar kijken, en dan is het zo voorbij! Steld niet veel voor!

xxxSnoepje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2 weken geleden mijn protheseswissel gehad, werd wakker met drains, had bij het naar huis gaan teveel vocht/bloed verlies dus moest met drains naar huis, uiteindelijk heb ik 4 1/2 dag met drains gelopen....er zat meer dan 300 ml in de flesjes/per fles...echt veel!! ben blij dat ik drains had dus.

Het was best lastig om steeds mee te zeulen en heb er niks van gevoeld toen het eruit gehaald werd, echt niet.

Ben nu 2 weken po, maar de plekjes waar de drains gezeten hebben doen nog wel zeer, is nog gevoelig...

Dus, geen zorgen maken, eruit halen doet totaal geen zeer!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi