Ga naar inhoud

Douchen


Gast Klaartje

Aanbevolen berichten

Ik ben afgelopen dinsdag geholpen dus zijn we nu drie dagen verder en och wat zou ik graag een douche nemen...

Helaas, dat mag niet! Pleisters mogen niet nat worden...

Ben wel wat in de weer geweest met een washandje daar niet van maar ik wil zo graag douchen ;-)

Lekker mn haar wassen...

Ik heb er al aan zitten denken om mn borsten in te tapen met huishoudfolie maarja of dat gaat werken???

Hoe deden jullie dat?

Grt Karen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben afgelopen dinsdag geholpen dus zijn we nu drie dagen verder en och wat zou ik graag een douche nemen...

Helaas, dat mag niet! Pleisters mogen niet nat worden...

Ben wel wat in de weer geweest met een washandje daar niet van maar ik wil zo graag douchen ;-)

Lekker mn haar wassen...

Ik heb er al aan zitten denken om mn borsten in te tapen met huishoudfolie maarja of dat gaat werken???

Hoe deden jullie dat?

Grt Karen

Ja lastig is dat hè? Ik vandaag voor het eerst zelf gedouched. De eerste keer met behulp van mijn moeder, zittend in bad, daarna met manlief met douche heel laag naar beneden gericht. En vandaag zelf. Douche laag richten en uitkijken dat je pleisters niet doorweekt raken. Heerlijk!! gelijk ook maar weer in de make up en vanmiddag een afspraak bij de kapper! Yes! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai klaartje

Ik had van de kliniek waterbestedige pleisters gehad

kon gewoon onder de douche en maakte de pleisters dan gewoon droog door te deppen

meschien kan je dat bij je huisarts krijgen is meschien wel fijn

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.