Jump to content

Recommended Posts

Guest Klaartje
Posted

Ik ben afgelopen dinsdag geholpen dus zijn we nu drie dagen verder en och wat zou ik graag een douche nemen...

Helaas, dat mag niet! Pleisters mogen niet nat worden...

Ben wel wat in de weer geweest met een washandje daar niet van maar ik wil zo graag douchen ;-)

Lekker mn haar wassen...

Ik heb er al aan zitten denken om mn borsten in te tapen met huishoudfolie maarja of dat gaat werken???

Hoe deden jullie dat?

Grt Karen

Posted
Ik ben afgelopen dinsdag geholpen dus zijn we nu drie dagen verder en och wat zou ik graag een douche nemen...

Helaas, dat mag niet! Pleisters mogen niet nat worden...

Ben wel wat in de weer geweest met een washandje daar niet van maar ik wil zo graag douchen ;-)

Lekker mn haar wassen...

Ik heb er al aan zitten denken om mn borsten in te tapen met huishoudfolie maarja of dat gaat werken???

Hoe deden jullie dat?

Grt Karen

Ja lastig is dat hè? Ik vandaag voor het eerst zelf gedouched. De eerste keer met behulp van mijn moeder, zittend in bad, daarna met manlief met douche heel laag naar beneden gericht. En vandaag zelf. Douche laag richten en uitkijken dat je pleisters niet doorweekt raken. Heerlijk!! gelijk ook maar weer in de make up en vanmiddag een afspraak bij de kapper! Yes! :rolleyes:

Posted

Ja, zo deed ik het ook, de sproeier in je hand met afdouchen en zorgen dat de voorkant niet nat wordt. Mijn man heeft ook geholpen met douchen.

Posted

Hai klaartje

Ik had van de kliniek waterbestedige pleisters gehad

kon gewoon onder de douche en maakte de pleisters dan gewoon droog door te deppen

meschien kan je dat bij je huisarts krijgen is meschien wel fijn

groetjes

• 2 weeks later...
Posted

Niet douchen? Ik mocht de volgende dag al douchen, heerlijk... :P

Groetjes Kelly

Posted

Bij mij mochten de pleisters wel nat worden en ben de avond van de 2de dag gewoon gaan douchen. Samen met mijn man en die heeft mijn haren gewassen. Was heel fijn!

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.