Ga naar inhoud

Nieuw hier


chery

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ben nieuw hier. Ik ben me aan het oriënteren om al dan niet een borstvergroting te laten doen.

Heb 2 kinderen en ze hebben allebei borstvoeding gehad. Sindsdien ben ik van een 75A naar een 75 AA gegaan. Een A'tje kon ik nog mee leven maar nu wordt het me toch te veel = te weinig.

Ik hoop hier veel informatie op te doen, reacties en ervaringen te lezen en natuurlijk antwoorden te krijgen als ik evt. een vraag plaats. Maar dat zal vast wel lukken als ik het zo lees!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi chery

welkom op ons forum, en ja vragen en antwoorden zijn hier genoeg te vinden.

Je kan ook bij iedereen eventueel foto's bekijken zodat je een idee hebt welke kliniek en arts zijn werk doet.

Ik zelf had ook 75 a en heb nu een borstvergroting laten doen naar een c cup met 260 cc, ronde prothese's.

Kijk rustig rond en mocht je iets willen weten, gewoon vragen !!

Nogmaals welkom en veel plezier..

Liefs xxx Simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad aan het forum heb je erg veel.

Nog even zeggen, want ik vind dit echt belangrijk,

ik dacht altijd jaja ik wil een d,

maar als ik naar fotos keek hier begreep ik er niets van soms is d groot, soms klein

dit is omdat de bh maat niet echt iets zegt over het uiterlijk, mijn prothese is zo breed (dus heb decolleté) dat ik een e heb

maar dit lijkt op C :)

dus denk daar alsjeblieft over na

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Als je specifiek op zoek bent naar bepaalde dingen, dan kun je altijd het zoekvenster rechtsboven gebruiken en zoeken op trefwoorden. Je kunt dan vaak al veel antwoorden vinden op een bepaalde vraag ;) Natuurlijk beantwoorden we jouw vragen ook, daar is het forum voor, maar op de 'zoek-manier' kun je waarschijnlijk ook al veel vinden.

Heel veel succes met het 'informatie vergaren' !! En veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.