chery Posted September 29, 2012 Share Posted September 29, 2012 Hallo allemaal,Ben nieuw hier. Ik ben me aan het oriënteren om al dan niet een borstvergroting te laten doen.Heb 2 kinderen en ze hebben allebei borstvoeding gehad. Sindsdien ben ik van een 75A naar een 75 AA gegaan. Een A'tje kon ik nog mee leven maar nu wordt het me toch te veel = te weinig.Ik hoop hier veel informatie op te doen, reacties en ervaringen te lezen en natuurlijk antwoorden te krijgen als ik evt. een vraag plaats. Maar dat zal vast wel lukken als ik het zo lees! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simone75 Posted September 29, 2012 Share Posted September 29, 2012 Hoi cherywelkom op ons forum, en ja vragen en antwoorden zijn hier genoeg te vinden.Je kan ook bij iedereen eventueel foto's bekijken zodat je een idee hebt welke kliniek en arts zijn werk doet.Ik zelf had ook 75 a en heb nu een borstvergroting laten doen naar een c cup met 260 cc, ronde prothese's.Kijk rustig rond en mocht je iets willen weten, gewoon vragen !!Nogmaals welkom en veel plezier..Liefs xxx Simone. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chery Posted September 29, 2012 Author Share Posted September 29, 2012 Bedankt Simone,Zal ik zeker doen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simone75 Posted September 29, 2012 Share Posted September 29, 2012 Graag gedaan !! En nogmaals nooit twijfelen altijd vragen, we zijn hier om mekaar te steunen en te helpen Xxx Simone. Link to comment Share on other sites More sharing options...
raibabe19 Posted September 29, 2012 Share Posted September 29, 2012 Inderdaad aan het forum heb je erg veel. Nog even zeggen, want ik vind dit echt belangrijk, ik dacht altijd jaja ik wil een d, maar als ik naar fotos keek hier begreep ik er niets van soms is d groot, soms klein dit is omdat de bh maat niet echt iets zegt over het uiterlijk, mijn prothese is zo breed (dus heb decolleté) dat ik een e heb maar dit lijkt op C dus denk daar alsjeblieft over na Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted September 29, 2012 Share Posted September 29, 2012 Hoi hoi Welkom op het forum!! Als je specifiek op zoek bent naar bepaalde dingen, dan kun je altijd het zoekvenster rechtsboven gebruiken en zoeken op trefwoorden. Je kunt dan vaak al veel antwoorden vinden op een bepaalde vraag Natuurlijk beantwoorden we jouw vragen ook, daar is het forum voor, maar op de 'zoek-manier' kun je waarschijnlijk ook al veel vinden. Heel veel succes met het 'informatie vergaren' !! En veel lees- en forumplezier! xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.