Ga naar inhoud

borstreconstructie


Aanbevolen berichten

Hallo lady`s

Ik heb vorigjaar september (2011) een oproep gedaan omdat ik voor de keuze stond om na een borstamputatie (2010) bestraling chemo en nu voor 5jaar aan de medicijnen zit een borstreconstructie te plaatsen via de rugspier met eigen weefsel en een kleine protese, dit is inmiddels 17 januari 2012 gebeurd, dinsdags ruim 4 uur durende operatie en zaterdags naar huis, en heel rustig aan gedaan.

Steeds met de week werden de littekens minder wel 2x terug voor het weg zuigen van vochtophoping en toen dat weg bleef mocht ik weg blijven tot af gelopen 17 sept. 2012

Krijg nu 1 oktober as. een tepel reconstructie dat gaan ze via de goede tepel stekken ( dus een stukje afhalen en op de andere borst plaatsen)

en daarna naar een huidkliniek voor een tepelhof tatoo, Heeft hier iemand ervaring in???

Wel kan ik zeggen dat ik hier heel blij mee bent we zijn net terug van een vakantie turkije waar ik lekker van genoten heeft niet steeds kijken of de protese goed in de bh of bikini bleef zitten, maar heerlijk gezwommen heeft zonder anstig te zijn dat er iets fout zou gaan.

Operatie is gedaan in het langeland ziekenhuis in zoetermeer en door Plastische chirurg Dr. Zguricas. waar ik heel tevreden over bent hoe je op gevangen wordt door het verplegend personeel, huish. personeel , vrijwill. enz.

vriendelijke groet klazien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Klazien,

Wat fijn dat de borstreconstructie is gelukt, en dat je een beetje een onbezorgde vakantie hebt gehad daardoor!

Mijn tante heeft 3x een reconstructie gehad, maar helaas is het bij haar toendertijd steeds mislukt. Ik weet wel dat zij toen ook gepland stond voor een tepel tattoo, ik heb daar toen foto's van gezien van vrouwen bij wie dat was gebeurd, en dat was erg mooi!

Ik wilde je even veel succes wensen in ieder geval, en wens je veel gezondheid toe!

Groetjes Veer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.