Ga naar inhoud

Na 2 weken PO reeds beugelbeha, is dat ok?


Aanbevolen berichten

Hi ladies,

gisteren heb ik mijn hechtingen laten verwijderen (2weken PO) en de chirurg zei dat ik vanaf nu beugelbeha's mag dragen en mijn sportbeha ook 's nachts niet meer moet aandoen.

Mij lijkt dit vrij snel maar hij zei dat ik het maar moet aanvoelen of dit gaat of niet. Wat is jullie ervaring hiermee? is 2 weken PO te snel of kan dit al?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi het lijkt mij wel wat aan de snelle kant, ik zelf ben geopereerd in de bergmankliniek gisteren

daar zeggen ze twee weken sportbh aan, dag en nacht, dan alleen nog overdag 2 weken en vanaf 5 a 6 weken pas een normale bh , maar goed dat is natuurlijk per kliniek verschillend.ik zelf zou wel nog even wachten !!

Groetjes Simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tegen mij hebben ze hetzelfde verteld als bij Simone.

Maar de ervaring leert dat veel meiden de kliniekbh toch voor langere tijd 's nachts aanhouden, dat voelt nog prettig.

Maar ik zou met een beugelbh toch nog iets langer wachten als ik jou was.....voor de zekerheid....

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Ik zou ook nog even wachten met die beugelbh's! Ik vind het wel heeeeel erg snel. Na 4-6 weken kun je kijken of het al lekker zit. Bij de een wel, bij de ander niet. Dat ligt vooral aan de hoeveelheid vocht dat in je boobs zit. Daarbij is het ook zo, dat als je NU al bh's gaat kopen, dat deze over een paar weken waarschijnlijk niet eens meer zullen passen.

Met 3 weken heb ik voor de fun een keer een 75E gepast en die zat toen goed. Na 6 weken, zat diezelfde bh te strak, en moest ik dus een 75F halen!

Dus afgezien van dat het misschien niet lekker zit en wel heel erg vroeg is ivm de steun die je boobs nog nodig hebben mbt de kapselvorming, lijkt het me niet verstandig om nu al te gaan shoppen :D

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.