Ga naar inhoud

Mooi : 21 december 2012: Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben ' mooi' , althans dat hoop ik straks wel met meer vertrouwen te kunnen zeggen!

Na 7 jaar wikken en wegen, vele traantjes wegpinken en hopen gaat het gebeuren! Ik laat een Borstvergroting uitvoeren. De vergroting staat gepland in december bij de Bergman Kliniek. Natuurlijk vind ik het erg spannend en ben ik heel benieuwd naar het resultaat.

Ik zou het leuk vinden als ik ervaringen en verhalen van mede forum leden kan opdoen en lezen. Ik ben zo benieuwd hoe het jullie is vergaan.

Tot ziens.

Groetjes van Mooi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mooi

Welkom op het forum!! :viannen_01:

Ervaringen lezen van de plastisch chirurg of kliniek waar je gaat, is misschien makkelijker als je zou denken ;)

Rechtsboven in het scherm staat een zoekvenster waar je op pc, kliniek of andere trefwoorden kunt zoeken :)

Staat je datum al gepland? En weet je al bij welke pc je gaat?

Veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mooi,

Eindelijk gaat er dan een vergroting komen na al die traantjes ;)

Mag ik je precieze datum en de naam van de chirurg weten? Dan kunnen we die toevoegen aan je titel :35:

Succes met aftellen, en bij vragen : Afvuren maaaaarrrr :89:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Mooi!

eindelijk zeg...

je stap genomen....

je komt er helemaal uit! en straks zoals je "naam" het al zegt MOOI!!!

hahahaha :154:

ben benieuwd wat hij jou nu voor definitief advies gaat geven. en dan niet meer gaan twijfelen zal ik zus of zo doen he!

je weet precies wat je wilt en ga daar nou voor!

zie je snel weer!

dikke kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo, ik ben afgelopen vrijdag geholpen en heb mijn borsten laten vergroten. Een spannende gebeurtenis. Operatie is goed verlopen, geen drains en na de operatie weinig last. Die avond veranderde dat nog wel maar het was te doen. Ik had gehoopt op een rustige start maar dat pakte anders uit. De ochtend na de po komen we beneden en was het aquarium lek. En hoe. Binnen no time liep het water er zo uit. Dochtertje en ik naar de buren toe en daar geschuild terwijl er mensen bij ons thuis de boel aan t redden waren. Daar zit je dan. De gehele dag door dus mensen over de vloer.......hel.

Echt rust heb ik vandaag pas gehad. 3 dagen na po, ik was helemaal op. De tape is er nu vanaf en ze zien er goed uit. De druk is wel ver weg maar niet volledig. Links nog wel een flinke bult bovenin en ik hoop dat die nog wel weg gaat. Heel vreemd om je nieuwe borsten te zien,.... En oma het aquarium wordt nu waarschijnlijk een palatarium. Later misschien nog meer info.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

En oma het aquarium wordt nu waarschijnlijk een palatarium. Later misschien nog meer info.....

Oma?! hahahaha

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten :43:

Dat was idd een mindere start, een lek aquarium... hoe verzin je het :93:

Maaaaar het ergste heb je achter de rug, het kan alleen maar beter worden :D

Ik heb je 1e voorsteltopic, en dit topic samengevoegd en je titel aangepast zodat alles overzichtelijk bij elkaar staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de leuke reacties.....het woordje oma was een foutje. Mijn Apple heeft de gewoonte om type fouten te corrigeren en als je niet op let dan staat het er. Ook was ik nog maar net geopereerd......ook niet handig. Het gaat nu best goed. Af en toe een beetje branderig gevoel en links moet nog meer dalen. Maar ik ben erg tevreden.......drie hoeraatjes voor het dream team.. Fijne kerst meiden en een knallend 2013

Link naar reactie
Delen op andere sites

....het woordje oma was een foutje. Mijn Apple heeft de gewoonte om type fouten te corrigeren en als je niet op let dan staat het er.

Oh ja ik ken het! Mijn telefoon had een leuke gewoonte om woorden 'hardop uit te spreken' als hij ze verbeterde.

Ik zat eens bij de dokter in de wachtkamer en stuurde een whatsapp naar mijn husb met het woord 'nutteloze' maar dan fout gescheven... waarop mijn telefoon dus hardop "kut homo" uitsprak :122:

OMG... meteen aangepast want hij had me al eens eerder verraden in de wachtkamer toen ik mijn verslagje deed in een apje over een medebezoeker in de wachtkamer :118:

Daar zaten 2 nonnen.. en die waren echt bloedserieus aan het handwerken terwijl ze op de tandarts aan het wachten waren. Toen was het jongste nonnetje aan de beurt en toen griste ze heel snel haar rozenkrans mee toen ze aan de beurt was hihi. Maargoed, toen sprak mn foon ook het woorde "nonnen" hardop uit, waarop iedereen me aankeek :121:

Afijn : ontopic : jij ook een fijne kerst :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lieve meiden, ik hoop dat anderen dit ook erkennen? Ik ben 11 dagen geleden geopereerd. Dat is nog echt heel kort. Ik ben alleen heel huilerig en heb een veel korter loontje dan normaal. Ik ben een drukke tante die niet graag stil zit dus ik denk dat het voornamelijk de verveling en machteloosheid is. Ik probeer wel al auto te rijden en wat te ondernemen maar toch. Maar ik ben wel heel blij met de nieuwe Boobs.......2013 kan niet beter beginnen! Voor jullie allemaal een heel gelukkig en gezond nieuwjaar.

Groetjes mooi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik ook hoor, nu circa 17 dg PO. Lijk wel of ik constant vlak voor mijn menstruatie zit. Bij mij ook verveling/nergens echt zin in, ongeduld over resultaat en soms frustratie over beperkingen. Nog eventjes en dan weer het gewone leven, toch beter voor het gestel : ).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, dit is heel herkenbaar hoor! Ik vergelijk het een beetje met een kraamperiode. Zo vind ik het zelf voelen tenminste. Alleen geen baby, maar boobies! :-)

Ik ben 10 december geopereerd (vandaag dus 3 wkn geleden) en vind het pas sinds een paar dagen beter gaan. Ik zag overal leeuwen en beren en huizenhoog op tegen m'n eerste dag werken enz. Ook ben ik echt emotioneel. (lees het topic "Weekdier" van mij maar eens, haha)

Dus....waarschijnlijk hoort dit er allemaal bij! Ik had ook niet gedacht dat het psychisch ook zo heftig zou zijn.

Maar wel fijn he, 2013 wordt ons boobjaar! En straks als het zomer is zijn wij zo blij in onze bikini!!!! :-) :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi moeke en musje, bedankt voor jullie reactie. Ik lees het wel vaker dat je emo bent na deze operatie. Ik kan ook niet wachten tot het echt helemaal genezen is. Ik maak mijzelf een ietsje pietsje zorgen want de linker borst is bovenaan nog gezwollen. Nou ja meer een bult en onderaan helt de borst een beetje over het litteken. Het lijkt alsof mijn eigen borstweefsel er nog niet over verdeeld is. Misschien maak ik mijzelf onnodig zorgen maar het is een groot verschil met de andere borst. A.s. Vrijdag terug naar de kliniek voor de tweede afspraak en dan kijkt de doc ernaar.

Ik moet trouwens volgende week dinsdag weer beginnen met werken. Ik heb echt helemaal geen pijn meer, alleen een beetje moe dat wel maar ik heb zoveel rust nu dat ik moe ben van het rusten.hahahahaha

Nou meiden geniet van de eerste dag van het nieuwe fantastische beautiful booby year !!!!!!!!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi hoi,

Ik ben ook heel emotioneel. Ik ben 7 januari geholpen en nadat ik wakker was geworden begon

ik al te huilen zonder enige aanleiding. En nu nog steeds. Als iemand wat zegt en het schiet

in het verkeerde keelgat.. Nou dan is het huis te klein. Of als ik me boobies zie , dan ga ik huilen van

geluk.

Het zou er allemaal wel bij horen.

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ja dat komt doordat het toch een hele heftige ingreep is geweest je hebt er lang naartoe geleefd en als t dan eindelijk voorbij is,dan komen de tranen,soms dagen later,heb ik ook gehad,werd ineens door iemand gebeld,en toen werd t me even teveel,toen ik ophing begon ik te janken,je lichaam is ook moe ,dan ben je dus ook sneller vatbaarder ervoor denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.