Ga naar inhoud

even voorstellen


stassy

Aanbevolen berichten

Ook ik wil me even voorstellen, ben een moeder van 3 kinderen voor de zwangerschap had ik een B75 na 3 zwangerschappen bleef er een A70. Wil nu graag een BV een grote D misschien kleine E. Heb begrepen dat het in belgie iets goedkoper is dan in NL. wilde eerst op consult bij DR dhondt, maar heb hier een paar slechte ervaringen gelezen. Wie weet nog een ander kliniek in belgie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Stassy

Welkom op het forum!!

Ik ben zelf bij dr. D'hondt op consult geweest en hij kwam op mij als een heel bekwame man over, maar idd, het is wel zo dat je al eens iets minder goeds leest over hem.

Zelf heb ik gekozen voor dr. Demeyere, in Gent. Zijn kliniek heet: Artemedis. Je kunt hem ook zoeken in de zoekbalk rechtsboven in het scherm.

Ben echt zeer tevreden over hem!!

Verder zijn er veel tevreden klanten van Plovier, van Beclinic in Overijse hier op het forum....

Verder heb je nog Wellnesskliniek, al zijn daar ook verschillende meningen over, maar het is maar net waar je de nadruk op legt.

Heel veel succes met zoeken, en vaak is het een kwestie van eens een consult plannen! Dan wordt je al veel wijzer en weet je wat je voor gevoel je bij de pc hebt :)

Als je vragen hebt, dan stel ze hier gerust. Veel lezen helpt ook, om wat beter voorbereid te zijn :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey stassy welkom op het forum.

Veel succes met het zoeken van een PC en ik wens je ook veel lees plezier hier toe zodat je een beslissing kan nemen :101:

Xx

Angel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je ondertussen al een keuze gemaakt? :)

Ik ben 3weken door Dr. D'hondt geopereerd, ben echt super tevreden! Ik weet niet welke slechte ervaringen je gelezen hebt maar ik kan niets slecht zeggen, ben echt content! :)

Wat wel is, hij is rechtuit, komt voor sommigen wat arrogant over als je er niet mee om kan :) Maar dat is ieders mening!

Succes verder!! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.