Ga naar inhoud

voorstellen


Janine62

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Janine, 50 jaag jong, sinds 10 september een nieuwe buik (buikwandoperatie gehad), nu nog aan het herstellen (wat duurt

het lang als je niks mag doen). Over 4 maanden gaat dezelfde plastisch chirurug mn borsten 'updaten', of te wel liften en een paar maanden

later vullen.Hij wil dit liever niet in 1 keer doen omdat het resultaat dan mooier schijnt te worden.

Ik heb een relatie met Bram van 59, hij is zo lief om mn nieuwe lijf te sponsoren.........want zelf heb ik het geld daar niet voor.Samen hebben

we 4 kinderen, elk 2 uit vorige relaties.We wonen niet samen,hebben ieder ons eigen huis nog, al zijn we meer samen dan apart.We doen rustig aan, hebben allebei een bewogen leven achter de rug en zijn voorzichtiger geworden.

Ik ben vroeger les gegeven in dans en beweging, vanwege ziekte mn baan moeten opgeven, en doen nu af en toe wat coachwerk.Bram is

ex-vlieger, sinds 3/4 jaar met pensioen.Ik ben wegens ziekte gedeeltelijk afgekeurd,We denker erover om volgend jaar te gaan emigreren naar

Curacao.

Als jullie nog vragen hebben hoor ik het wel en anders stel ik ze wel.

Groeten,

Janine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Janine

Welkom op het forum :viannen_01:

Klinkt super allemaal!!!

Ik vraag me 1 ding af... Waarom wil jouw arts eerst liften een een tijdje later pas opnieuw vullen?? Ik heb hier hele mooie resultaten gezien van meiden met een lift, die er meteen implantaten in kregen! En de littekens zijn vaak bijna niet meer te zien... Misschien heeft jouw pc daar een hele goede reden voor, maar ik ben er wel nieuwsgierig naar :)

Wie is jouw pc eigenlijk, en waar ben je geweest voor je bwc, in welke kliniek?

Heel veel forumplezier!

En als jij vragen aan ons hebt: shoot! Stel ze gerust in dit topic :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.