Janine62 Posted September 18, 2012 Share Posted September 18, 2012 Hallo Allemaal,Mijn naam is Janine, 50 jaag jong, sinds 10 september een nieuwe buik (buikwandoperatie gehad), nu nog aan het herstellen (wat duurthet lang als je niks mag doen). Over 4 maanden gaat dezelfde plastisch chirurug mn borsten 'updaten', of te wel liften en een paar maandenlater vullen.Hij wil dit liever niet in 1 keer doen omdat het resultaat dan mooier schijnt te worden.Ik heb een relatie met Bram van 59, hij is zo lief om mn nieuwe lijf te sponsoren.........want zelf heb ik het geld daar niet voor.Samen hebbenwe 4 kinderen, elk 2 uit vorige relaties.We wonen niet samen,hebben ieder ons eigen huis nog, al zijn we meer samen dan apart.We doen rustig aan, hebben allebei een bewogen leven achter de rug en zijn voorzichtiger geworden.Ik ben vroeger les gegeven in dans en beweging, vanwege ziekte mn baan moeten opgeven, en doen nu af en toe wat coachwerk.Bram isex-vlieger, sinds 3/4 jaar met pensioen.Ik ben wegens ziekte gedeeltelijk afgekeurd,We denker erover om volgend jaar te gaan emigreren naarCuracao.Als jullie nog vragen hebben hoor ik het wel en anders stel ik ze wel.Groeten,Janine Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted September 18, 2012 Share Posted September 18, 2012 Hoi Janine Welkom op het forum Klinkt super allemaal!!! Ik vraag me 1 ding af... Waarom wil jouw arts eerst liften een een tijdje later pas opnieuw vullen?? Ik heb hier hele mooie resultaten gezien van meiden met een lift, die er meteen implantaten in kregen! En de littekens zijn vaak bijna niet meer te zien... Misschien heeft jouw pc daar een hele goede reden voor, maar ik ben er wel nieuwsgierig naar Wie is jouw pc eigenlijk, en waar ben je geweest voor je bwc, in welke kliniek? Heel veel forumplezier! En als jij vragen aan ons hebt: shoot! Stel ze gerust in dit topic xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.