Ga naar inhoud

Even voorstellen


Carlijn

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Stel me nu geloof ik voor de derde keer voor (ben er niet echt handig in). Ik ben dus Carlijn veertig jaar moeder van twee dochters en overweeg een borstvergroting.

Ben op zich nog best tevreden met m'n borsten maar t volume is gewoon ietwat verdwenen. Beetje opvullen dus. Las erg positieve verhalen over dr. Van Onselen, heb dus maar de stoute schoenen aangetrokken en een afspraak gemaakt bij ACCZ in Huis ter Heide. Ben dus erg benieuwd naar de ervaringen van dames die hier al geweest zijn.

Please let me know!

Groetjes,

Carlijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Carlijn,

Welkom op het forum

............ tevreden met m'n borsten maar t volume is gewoon ietwat verdwenen. Beetje opvullen dus.

Het is net een broodje shoppen hè, even een beetje opvullen zo tussendoor ;)

Hopenlijk tref je hier mensen die ook bij ACCZ zijn geweest, met hun eigen ervaring.

Veel succes met het vergaren van info :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Carlijn,

welkom hier!

Ook ik ben een mama en heb vorig jaar oktober het zaakje weer laten opvullen. Was na de zwangerschappen ook verdwenen.

Heel veel succes met het lezen en oriënteren hier.

Er zijn verschillende meiden door van Onselen geopereerd hier..Rechtsboven kun je info zoeken..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Dank allemaal voor jullie reactie!

Heb morgen mijn eerste consult bij dr Van Onselen, vind het zo spannend allemaal!

Zijn er nog bepaalde vragen die ik zeker moet vragen? Ben zo bang dat als ik daar eenmaal zit, ik de helft vergeet te vragen! Is dr Van Onselen een beetje een aardige man? Hoorde een keer van een kennis die ergens anders op consult was geweest dat ze vijf minuten de tijd kreeg en dat ze absoluut geen inspraak had wat betreft de maat, dat wil ik dus absoluut niet!!!!!!

Groetjes,

Carlijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Carlijn,

Gewpoon een lijstje maken met je vragen(en die dan ook stellen he!!!)en dat meenemen.

Bijv welk merk prothesen ze gebruiken,welk profile..als je werkt en je moet veel tillen vraag hoelang je moet wachten daarmee.ect

MIsschien wel handig als je wat fotos meeneemt met wat je wilt,

dan kan je dat bespreken en je arts verteld je dan of het mogenlijk is,

Geen inspraak?jij betaald toch?dan heb je zeker inspraak..als iets niet past,past t niet Logisch.

Maar als je geen inspraak zou hebben zou ik even verder kijken.

Gewoon er naar toe en als het niet bevalt kijk je verder!

groetjes Petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Nou ben natuurlijk inmiddels op consult geweest (vorige week vrijdag). Viel allemaal reuze mee, kliniek heeft me een erg goed gevoel gegeven!

Eerst gesprek met consulente (Marielle) gehad vervolgens kwam dr. Van Onselen erbij om te kijken wat we gepast hadden en of dat ook daadwerkelijk past.

Mijn voorkeur ging uit naar een tussenmaat van de pasprotheses (tussen de vier en vijf in). Komt neer op 300 cc en een beetje.

Uitleg vond ik erg duidelijk. Alleen met passen vond ik het lastig om een beeld te kunnen vormen van hoe het er nou in het echt uit gaat zien! Hebben jullie daar ook last van?

Heb nog geen operatie datum afgeproken, wilde het hele verhaal even laten bezinken en den dat ik nog een keer terug ga met een vriendin, kan zij ook nog even kijken!

Vond het trouwens erg prettig dat ze je totaal niet pushte om een operatie te boeken, zowel dr. Van Onselen als Marielle deden dat totaal niet.

Heeft iemand nog een tip om een beetje een vorstelling te krijgen van hoe het er in het echt uit gaat zien?

Groetjes Carlijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, dat is grappig:

Vond het trouwens erg prettig dat ze je totaal niet pushte om een operatie te boeken, zowel dr. Van Onselen als Marielle deden dat totaal niet.

Heb nog nooit ergens gehoord dat ze je pushen om een operatie te plannen, hoe kom je erbij om dat te vermelden?? :45: (sorry, vind het wel echt grappig)

Ik vraag me af waarom je gekozen hebt voor een maat tussen twee pasprothesen in, als je het lastig vindt om je er een beeld van te vormen:

Mijn voorkeur ging uit naar een tussenmaat van de pasprotheses (tussen de vier en vijf in). Komt neer op 300 cc en een beetje.

Alleen met passen vond ik het lastig om een beeld te kunnen vormen van hoe het er nou in het echt uit gaat zien!

Wat laat je dan kiezen voor een tussenmaat, en hoe wist je dat die bestond?

. Alleen met passen vond ik het lastig om een beeld te kunnen vormen van hoe het er nou in het echt uit gaat zien! Hebben jullie daar ook last van?

En ja! Daar hebben meer mensen last van, zoals je misschien al eens gelezen hebt bij andere verslagen hier op het forum?

Hoe lang wil je het laten bezinken en wanneer kun je dan op tweede gesprek en operatie? OF ga je zoals velen, nog bij iemand anders op consult?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn voorkeur ging uit naar een tussenmaat van de pasprotheses (tussen de vier en vijf in). Komt neer op 300 cc en een beetje.

Hoi Carlijn,

ik snap wel wat je daar mee bedoeld! (even uitleg voor bb... :6: .)

Mijn pc had destijds ook niet alle prothesen om te passen. Ik heb destijds een 320 en een 380 "gepast"....Mijn pc zei dat er ook een 350 was en die heb ik toen niet kunnen "passen", maar is het uiteindelijk dus wel geworden. Hij had voor mijn operatie de 350 en de 380 besteld. Op de operatiedag zelf heeft hij me nog gevraagd dat als hij zou twijfelen welke hij dan mocht plaatsen, de kleinste of de grootste. Omdat er toen alweer een paar maanden bedenktijd tussen hadden gezeten en ik vaak hoorde dat de meesten achteraf wel groter wilden omdat je er zo snel aan went, heb ik gevraagd om de 380 te plaatsen als het kon. Echter tijdens de operatie heeft hij voor de 350 gekozen omdat dit het beste bij mijn lijf paste en met de 380 de borst niet goed dichtging...Dus ook ik heb de tussenmaat gekregen die ik nooit met een pas sessie heb gepast...

En over het eindresultaat...ik weet niet welke cup je nu hebt, maar ik ben met 350cc twee cupmaten omhoog gegaan...Het ziet eruit als een 75d, terwijl ik in bh's een 75e draag...

Succes met je volgende consult!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb dus hetzelfde. Ben afgelopen maandag op consult geweest bij dr. Nio in het SLAZ (topper als je het mij vraagt) en twijfel na het passen ook zo. Heb 300 en 375 gepast (eurosillicone 85% gevuld), een tussenmaat had hij niet liggen en vond 375 net te en 300 gewoon te weinig, dus 350 lijkt prima, maar dan lees ik weer dat het 'in het echt' iets kleiner uitvalt dan bij het passen en dat meiden spijt hebben dat ze niet net iets meer genomen hebben, dus gaf dat bij hem aan en hij zegt dat 350 een mooi resultaat zal geven, maar dat als ik twijfel doordat zoveel meiden spoit hebben van iets te weinig ik 375 makkelijk kan hebben en dat het dan ook nog natuurlijk en zeker mooi wordt. Pfff...zo moeilijk, t is niet dat je t ff terugdraait of zo als t toch net niet helemaal is wat je bedacht had.

Ik heb nu 75a/b 2 maten erbij is prima.

@ Lucky71.... Heb jij ergens foto's gepost van voor en na? Ben wel benieuwd wat voor verschil die 350 bij jou heeft gemaakt. Wat t ook nog eens lastig maakt is dat veel foto's van kort na de operatie zijn wat misschien ook nog een ietwat vertekend beeld geeft, omdat ze na verloop van tijd zachter worden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.