Ga naar inhoud

BVK : angie : Dr.Tan


Gast angie

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Angela ik ben 31 en mama van twee mooie jochies van 7 en 3 jaar. Ik ben getrouwd en woon in omg.Amsterdam. Werk 2 daagjes in de week en ben voorderest graag actief in de buitenlucht. Maar tijdens al die activiteiten zit er regelmatig wat in de weg namelijk mijn :rolleyes: borsten dus <_<

Na jaren van denken en dromen heb ik eindelijk besloten mij te laten informeren over een borstverkleining.

Mijn vriendin heeft jaren geleden deze stap al genomen en is daar super blij mee.

Zij is geopereerd door Dr.Tan.

Ik lees hier dat meerdere mensen bij hem zijn geweest voor voorlichting, maar kan eigenlijk niemand vinden die het ook echt bij hem heeft laten doen.

( Mijn vriendin bleek allergisch voor medicijnen en hechtingen, dus haar geval is natuurlijk niet echt representatief voor de operatie zelf). Graag zou ik van mensen horen die zelf een bvk bij Dr.tan hebben laten doen en wat hun ervaringen zijn met hem. Ik ben al langs geweest voor een gesprek en idd. is het niet een heel hartelijk en warm persoon, maar als ie maar goed is op de OK zal dat me ..... zijn.

Hij gaf idd bij mij ook al aan dat hij een anker ingreep zou doen, maar ik lees hierover op internet dat dit beter is voor mensen met zware borsten en dat de vorm van je borst beter "geboetseerd" kan worden. Maar wel weer meer littekens..

Heeft iemand hier foto's van? Op de galerij zie ik volgens mij alleen maar borst vergrotingen.. :wacko:

Help!! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Angie,

Gefeliciteerd met je stap! Ik weet dat er 2 dokter Tans zijn. De ene werkt bij de Jan van Goyen kliniek Amsterdam en de Contour kliniek in Bussum en de andere volgens mij in het Bronovo ziekenhuis id buurt van Rotterdam/Den Haag.

Ik ben zelf bij de eerste op gesprek geweest. En heb nog een afspraak met een PC van de Bergman kliniek Bilthoven staan. Dus ik weet nog niet bij wie ik het wil laten doen. Ik denk dat je aan deze dr. Tan een goede hebt die zijn werk goed verstaat. Misschien geen knuffel beer of zo maar ik heb daar zelf ook niet echt behoefte aan.

Nou ik hoop dat je iemand vindt die je meer info kan geven.

Groetjes Adies147

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Allemaal,

Na jaren van denken en dromen heb ik eindelijk besloten mij te laten informeren over een borstverkleining.

Mijn vriendin heeft jaren geleden deze stap al genomen en is daar super blij mee.

Zij is geopereerd door Dr.Tan.

Ik lees hier dat meerdere mensen bij hem zijn geweest voor voorlichting, maar kan eigenlijk niemand vinden die het ook echt bij hem heeft laten doen.

( Mijn vriendin bleek allergisch voor medicijnen en hechtingen, dus haar geval is natuurlijk niet echt representatief voor de operatie zelf). Graag zou ik van mensen horen die zelf een bvk bij Dr.tan hebben laten doen en wat hun ervaringen zijn met hem. Ik ben al langs geweest voor een gesprek en idd. is het niet een heel hartelijk en warm persoon, maar als ie maar goed is op de OK zal dat me ..... zijn.

Hij gaf idd bij mij ook al aan dat hij een anker ingreep zou doen, maar ik lees hierover op internet dat dit beter is voor mensen met zware borsten en dat de vorm van je borst beter "geboetseerd" kan worden. Maar wel weer meer littekens..

Heeft iemand hier foto's van? Op de galerij zie ik volgens mij alleen maar borst vergrotingen.. :wacko:

Help!! :rolleyes:

hoi

Ik word 13 november door dr.L.T.Tan in Bronovo geopereerd voor bvk.

Marijke

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

Ik word 13 november door dr.L.T.Tan in Bronovo geopereerd voor bvk.

Marijke

Hoi Marijke,

Dank voor je reactie. Nee ik heb het over K.H.Tan die opereert in Amsterdam en volgens mij in Bussum.

En ik ben nog steeds op zoek naar mensen met ervaringen met dr.K.H.Tan... :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Angie, denk niet dat ze op dit Forum zijn (ik denk dat ik ook al aardig gespit heb ;)) Maar heb je ook al eens bij borstenforum .nl gekeken? Dat is een forum dat al wat langer bestaat dus wellicht is daar wel iemand. Misschien helpt het je als je ook nog met een andere PC een afspraak maakt. Ik heb woensdag mijn 3e kennismaking omdat ik zeker wil zijn dat ik t bij de juiste laat doen ;)

Nou succes en ik lees je vast wel weer!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.