Ga naar inhoud

gevoelige tepels.


Aanbevolen berichten

Ik heb hier eens over nagedacht, want had het al eerder van je gelezen...

Heb jij tot nu toe overal gevoel gehad in je borsten, of had je nog stukken die gevoelloos waren?? Als je nog gevoelloze/dove stukken had, waar had je die dan? Kun je dat een beetje proberen uit te leggen. Misschien dat er een verband tussen zit... Voor de rest kan ik me op het moment even niets bedenken....

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had al vrij snel weer gevoel in mn tepels denk zo rind 2 a 3 weken weer goed .

Onder was iets later voelt soms wat dof nog maar ver weg nog.

Dus inprincipe best goed zeg maar .

Kan ook gewoon half erop slapen want de rest van de borsten niks aan de hand.

Ja als ik een lange tijd zonder bh loop word het wat vervelend.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hm.... ik zou nu eigenlijk zo een smiley willen hebben die zo met zijn handen over zijn kin wrijft ;) (*denkt na*)

Ik zat te denken: als je nog ergens geen of weinig gevoel in hebt, dan zou het aan de zenuw kunnen liggen die door dat gebied loopt en uitkomt bij je tepel, zeg maar..... Maar ik kan niet beoordelen of dit het geval is...

Helaas, denk ik dat het afwachten wordt.... Ik heb gehoord dat er tot een jaar en zelfs tot anderhalf jaar veel kan veranderen in 'gevoel'.... Het zou kunnen zijn, dat dit een fase is waar je borsten doorheen moeten, hoop het voor je!

Als mijn borsten minder steun krijgen, wordt het na een tijdje ook vervelend idd.. Had laatst het bandje van de bh aan een kant niet strak genoeg staan... Dat merkte ik na een tijd wel, vervelend gevoel....

Maar jouw tepels hebben dus ook ruzie met de douchestralen? Shit zeg...

Anders eens een mailtje aan Plovier sturen anders. Misschien dat het vaker voorkomt en dat zij er iets over weten?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha nee dat zou niet kunnen mn mannetje is al heel wat jaren gesteriliseert ,

Wat me wel te binnen schoot is ondat ik te laat was met de pil halen ik besloot om een maandje over te slaan. Mischien dat dat het is ?

Ik slik die tegen puistjes ( heb er ook al 1 nu )

En om mn hormoon spiegel normaal te houden .

Niet tegen babytjes hihi .

Vrij zware ook de diane pil .

Zou hef dat zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk toch dat t met je bv te maken heeft hoor,ik had heel erg lang bijvoorbeeld van prikjes in mn boobs,maar na 2 jaar vond ik dat wel lang duren en ook vreemd eigenlijk,zelf een beetje eng..

Maar nu na bijna 3 jaar po te zijn is t weg !!

Heeft dus bijna 3 jaar geduurd!! Ongelooflijk toch..

En wat je tepels betreft,ook dat kan nog echt veranderen,ik had GEEN gevoel in mn tepels echt heel erg lang,maar nu heb ik een tepelpiercing laten zetten(zoals jij weet hihi)

en nou dat heb ik ECHT wel gevoeld zeg,sodeju!

mega gevoelig nu ,tot irritant aan toe..en mn andere tepel voel ik ook wel trouwens.herstel kan verotte lang duren soms..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thxxx vlinder ,

Is wel een geruststelling.

Ik dacht zelf zo een jaar te tellen voor totale genezing .. maar dat kan dus zelfs nog langer duren.

Ooh god nu een aan tepel piercing denken is echt effe arrgghhhaha geneest die nu goed bij je ?

Nou laten we hopen dat die tepels van me snel weer in de relax mode komen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja raar he ,je hoort hier enkel alleen maar meiden die half jaar maximaal jaar po zijn ,maar ik dus al bijna 3 jaar ,meesten verdwijnen dan van t forum,of hangen op de achtergrond,zonder iets te posten dus..vind ik persoonlijk ontzettend jammer ,maar afijn.

Ja geneest goed,geen ontsteking ofzo,nog wel vocht helaas,maar kon een half jaar duren zei de piercster....... best lang.

Dus steeds schone bhtjes ,kan trouwens niet zomaar elke bh aan hoor,sommigen doen zeer nu,hihi.

Snachts doe ik meestal zo n zacht bhtje aan,zo n elastische weet je wel,die zitten zalig en dan kan mn piercing nergens tegen aan komen ,hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Ik ben bijna 7maanden PO en heb ook erg gevoelige tepels

ik zit ook nog te wachten tot ze stoppen met gevoelig zijn

het is zo irritant helemaal als het koud is!

Misschien is het een 'Plovier cadeautje' die we allemaal van hem mee krijgen :P haha

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha nee dat zou niet kunnen mn mannetje is al heel wat jaren gesteriliseert ,

Wat me wel te binnen schoot is ondat ik te laat was met de pil halen ik besloot om een maandje over te slaan. Mischien dat dat het is ?

Ik slik die tegen puistjes ( heb er ook al 1 nu )

En om mn hormoon spiegel normaal te houden .

Niet tegen babytjes hihi .

Vrij zware ook de diane pil .

Zou hef dat zijn?

Het zou kunnen dat het hormoon-afhankelijk is....

Dat zul je volgende maand weten als je weer gaat slikken haha. Hoop het voor je!

Toen ik zelf stopte met de diane-pil, slonken mijn borsten.... misschien is dat bij jou nu ook het geval (niet dramatisch hoor, maar het kan misschien een mm schelen) en dat jouw borsten daar wat last van hebben...

Als het van de bv is, dan merk je het ook snel genoeg als je weer gestart bent met de pil :) Wel rot hoor, is je man gesteriliseerd, ben je nog niet van de pillerij af... :(

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankje wel meiden voor alle reacties ,

Zijn idd weinig meiden die wat langer blijven hangen hier , ikke niet hoor haha veel te gezellig en wil het zeker bijhouden tot minimaal 1 jaar po en dan tot waneer ik der zij in heb.

Ik word idd wat dikker van de diane niet veel maar in het begin merkte ik dat wel aan mn borsten .

Zal het gaan merken als ik weer begonnen ben .

Leuk :) :s je gaat meteen gekke dingen merken :s

ach de pilletjes ben ik wel gewent met dagelijke medicijnen dan is de pil ook zo doorgeslikt

groetjes en een knuf !!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.