Ga naar inhoud

Jolantje : 20 december 2012 : Dr. Tan : Parkkliniek : Rotterdam


Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Ook ik zal me even voorstellen. Ik ben Jolanda en ben 48 jaar. Ik heb een D cup.Ik werd op mijn 22e moeder en heb twee dochters borstvoeding gegeven dus jullie kunnen je wel voorstellen hoe het er nu bij hangt. Ik ben afgelopen zaterdag voor een consult geweest in de Parkkliniek in Rotterdam. Ik had er een goed gevoel bij en heb voor december (ivm mijn vakantie) een afspraak gemaakt voor een borstlift zonder implantaten. Ik ben erg benieuwd naar al jullie ervaringen en zal dus regelmatig even inloggen op het forum om me goed voor te bereiden.

Waar ik me eigenlijk het meest zorgen om maak is de verminderde (of helemaal verdwenen) gevoeligheid van je tepels.

Maar ik heb nog tot december om me goed voor te bereiden.

Groetjes Jolanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi jolantje,

Ik heb een verkleining met lift gehad, ik weet niet of dat helemaal te vergelijken is maar zal aangeven wat ik voel in mijn tepels.

Ze functioneerden nog gewoon in die zin dat al vlak na de operatie ik op de badkamer stond met de deur open ze door de kou gewoon opzetten. Bij mij zijn mijn tepels nooit van die knoeperds geweest dus dat is nog gelijk. Als het nu door mijn t shirt te zien is zeggen we altijd voor de grap dat ik krenten aan het smokkelen ben. Rond mijn tepel waar het litteken zit doet op een stukje zeer, dat plekje is overgevoelig. Op beide tepelhoven voel ik niks, alsof het niet jouw lijf is, dat is heel gek. Maar dat kan nog terug komen. De rest van de borst is gewoon te voelen. Of hoe zeg je dat... Die voelt wel normaal. Hopelijk heb ik je wat verder geholpen.

X anma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag heb ik de bevestiging binnen van de operatiedag voor mijn borstlift :-)

Ik vind het zo spannend maar helaas moet ik i.v.m. mijn vakantie nog even wachten tot december.

Maar 20 december is de grote dag :-)

Graag hoor ik van iemand die ervaring heeft met de Parkkliniek in Rotterdam. Ik wordt geopereerd door dr. Tan.

Pfft het lijkt nog zo ver weg........ik kan niet wachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey daar,

Het lijkt ook nog heel ver weg, maar t zal er snel zijn :-)

Ik heb 2 jaar geleden ook een lifting gehad (tegelijkertijd met een buikwandcorrectie), ik heb wel een prothese gekregen omdat ik haast een eigen weefsel meer had, alleen maar huid. De lift opzich is heel goed te doen, het is de prothese die achter de spier werd geplaatst die erg pijnlijk was. Van de littekentjes zelf heb je weinig last/pijn eigenlijk vind ik! Krijg jij ook een prothese? Ik was na 3 dagen al pijnstilling-vrij trouwens, ik vond het allemaal erg meevallen achteraf gezien, en ben zoooo blij met mijn borsten nu ;-) Je kunt mijn foto's gewoon in de galerij zien trouwens als je wilt.

Veel leesplezier hier op t forum, je kunt er echt heel veel info vandaan halen, en het is ook heel gezellig :-)

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties :-)

@ Ingrid: ik krijg geen prothese, er hangt borst genoeg ;-P Ik heb geprobeerd naar je voor en na foto's te kijken maar wil je me in een pb aub je wachtwoord sturen? Zodra alles achter de rug is zal ik ook foto's plaatsen en ik hoop dat ik net zo blij kan zijn met het resultaat als jullie.

@Snoopyke: met die drains mag je dan toch wel direct naar huis of moest jij blijven :-( ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ok thanks, ik ben vrij nieuw op het forum en had de galerij nog niet eens bekeken. Staan inderdaad ook veel andere foto's op,

Jeetje ik heb ook je site 'mooi zo 'aangeklikt. Respect zeg, 75 kilo geweldig!!!! Ik hoef maar 7 kilo kwijt en krijg het niet voor elkaar :-( Jammer dat je zo ver weg woont anders had ik wel een weegstrippenkaart gewild. Weet je toevallig iemand in de regio van Rozenburg ZH.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

De opratie zit er op:-) Het is nu 6 dagen geleden en ik moet zeggen dat het me 100 % is meegevallen. Ik werd 's ochtends om 9.15 uur al geopereerd en ik ben alleen wel erg ziek geweest van de narcose maar heb van de operatie zelf weinig last. De drains moesten er 1 nacht in blijven maar de dag erop mocht ik terugkomen om ze te laten verwijderen. Het is ietwat gevoelig maar pijn heb ik niet. Mijn borsten zijn erg mooi geworden (zijn nog wel wat gezwollen en moet even door de blauwe plekken en de pleisters heen kijken maar het ziet er rustig uit. De vorm is in ieder geval prachtig en mijn tepels staan weer in het midden ipv zielig aan de onderkant. Vrijdag ga ik voor mijn eerste controle en mogen de pleisters er af. Ik ben benieuwd :-) Er is alleen 1 plekje waar wondvocht uit blijft lekken maar ik neem aan dat dat normaal is. Mijn man vertroetelt me erg goed maar ik moet zeggen dat ik net zelf al weer een wasje heb opgehangen. Hopelijk blijft het zo voorspoedig gaan en dan zit hier een gelukkig mens :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jolantje

Gefeliciteerd met je lift!! Fijn dat het achter de rug is en dat je eigenlijk geen pijn ervaart!

Lekken van wondvocht, kan idd vaker voorkomen bij lifts en verkleiningen. Houdt het wel in de gaten, dat de kleur van het wondvocht helder of mooi rood blijft.

Doe het rustig aan he, ook al voel je je goed! :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Even weer een update. Ik ben nu 3 weken po. Het gaat nog steeds prima met me. Ik ben weer aan het werk en dat gaat prima. Ik werk aan een balie dus rustig werk en gaat prima. Wel merk ik toch dat ik sneller moe ben dan normaal. Maar ik denk toch dat dit komt door het slechte slapen. Ik probeer nog zo veel mogelijk op mijn rug te slapen maar ben wel een paar keer per nacht wakker. Verder zien mijn borsten er super uit. Ik kan er nog steeds niet over uit dat ze weer zo mooi zijn en kan niet genoeg in de spiegel kijken (hihi ijdeltuit) Donderdag ga ik nog een keer op controle en hoop dan te mogen smeren met littekencreme. De littekens rondom mijn tepels genezen al heel mooi maar de onderste in mijn borstplooi (ankermethode) zien er niet zo mooi uit dus ik hoop snel te kunnen smeren. We maken regelmatig foto's om het herstel goed te kunnen zien dus ik zal binnenkort eens even proberen er een paar te plaatsen.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiii

Bij mij is de onderkant ook nog niet zo mooi als die rondom de tepels. Ik ben nu 3,5 week po. Rondom mijn tepels zie je bij 1 kant al nauwelijks meer. Aande andere kant is doe nog wel paarser. Maar aan de onderkant voel ik ook echt de hechtingen nog en is nog niet helemaal dicht...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.