Ga naar inhoud

Even voorstellen


Dash12

Aanbevolen berichten

Hallo,

Mijn naam is Eveline. Ik denk er al een tijdje over na om een borstvergroting te doen.

De reden waarom ik dit wil is simpel, ik doe het voor mezelf. Ik heb nu een kleine B-cup en een minder ontwikkelde borst (vind ik zelf toch). Ik had gedacht dat mijn borsten nog wat zouden groeien na mijn 18de verjaardag maar dat is dus niet gebeurd. Mijn vriend vind dit helemaal niet zo erg, hij zegt het niet eens te merken. Ik draag nu vooral Beha's met extra stof in om toch wat borst te krijgen.

Ik heb een paar vriendinnen die een borstvergroting hebben laten doen en zij zeggen dat ze erg tevreden zijn, ook al hebben ze heel veel pijn gehad na de operatie.

Ik ben niet bang voor de pijn, vooral om onder narcose gebracht te worden. Ik heb dit nog nooit meegemaakt.

Ik ben zelf nog aan het studeren, maar heb al genoeg gespaard om de operatie te kunnen betalen. Ik heb er ook nog over gepraat met mijn ouders, alhoewel ik zelf nooit gezegd heb dat ik een minder ontwikkelde borst heb. Dat durf ik ook niet.

Ik zou graag in de buurt van Brugge/Gent geopereerd worden, maar ben nog volop bezig met sites af te lopen om toch maar meer informatie te krijgen. De stap naar een consult heb ik nog niet gezet, alhoewel ik graag mijn operatie eind december (of in Augustus) zou willen hebben.

Ik ben hier om wat extra informatie te krijgen door jullie, sinds jullie al meer ervaring hebben. Plus de sites maken het allemaal zo mooi, ik wil ook persoonlijke meningen hebben.

Dus, ja, dat is zowat mijn verhaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dash

Leuk dat je de stap wil nemen om een bv te laten doen! En welkom op het forum!! Hier is veel informatie te vinden en het is ook meestal echt gezellig :D

Rechtsboven in het scherm is een zoekvenster. Daar kun je zoeken op kliniek, pc en trefwoorden.

Mocht je vragen hebben die je niet kunt vinden op het forum, dan mag je ze altijd in je topic stellen uiteraard!

Mocht je een goede pc zoeken in de buurt van Gent, dan zou ik je zeker aanraden eens op consult te gaan bij dr. Demeyere van de kliniek Artemedis. Hij heeft bij mij mijn wissel gedaan en ik ben echt zeer tevreden (net als alle andere meiden die door hem geopereerd zijn! zoek hem maar eens in het zoekvenster)

Je kunt hem vinden op de website: www.artemedis.com

Het is niet zo dat ik hier reclame voor hem zit te maken hoor haha, maar ik ben gewoon zeer tevreden en aangezien jij in die buurt een goede pc zoekt, de tip.

Heel veel succes met het zoeken van informatie!

Veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.