Ga naar inhoud

Sunshine05 : 26 november 2012 : Dr. de Maerteleire : Medi clinic : Oud Heverlee


Aanbevolen berichten

Goedemiddag iedereen :-)

Ik heb mij vandaag aangemeld op het borstenforum na hier enkele topics door te nemen en informatie te zoeken.

Ik ben 21 jaar en heb ervoor gekozen om een bv te laten uitvoeren.

Ik hoor iedereen al nadenken, zo jong, waarom is dat nodig?

Wel, dit is geen beslissing die ik op 1 2 3 gemaakt heb. Na jarenlang een laag zelfbeeld te hebben en vernederingen te moeten ondergaan heb ik besloten om het nu te doen, omdat ik 21 ben en voldoende centjes heb gespaard om het effectief te laten doen :).

Ik heb zelf research gedaan op het internet en ik ken verschillende mensen die een bv laten doen hebben.

1 iemand heeft dit laten doen bij de Medi Clinic in Oud Heverlee Belgie. Ik ben er een kijkje naar gaan nemen en heb een aangenaam gesprek gehad met deze dame. Zij was hier echt heel tevreden over.

Vorige vrijdag ben ik op eerste consultatie gegaan in de Medi Clinic. Ik had heel veel zenuwen, gewoon voor een consultatie! Maar uiteindelijk is dit heel vlot en aangenaam verlopen. De dokter stelde mij wel gerust.

Na het gesprek en de verschillende " borsten " te passen heb ik besloten om een 375 cc te nemen van eurosilicone. Ik ben zelf niet superslank, dus als ik in de spiegel keek zag dit er " normaler " uit dan de A cup dat ik nu heb! Ik wou de pasborsten gewoon al mee naar huis nemen, zo blij was ik om te zien hoe het zou zijn als ik borsten had!

Ik heb een afspraak gemaakt voor 26 November 2012.

Ik ben hier absoluut niet om te horen hoe slecht de Medi Clinic is op vlak van dokter, service, nazorg,....

Ik zou gewoon graag ervaringen horen van mensen die hier effectief al een bv hebben laten doen, het zou mij een enorm plezier doen.

Enkele vragen waar ik nog mee zit:

Wat denken jullie van de maat? Ik heb deze wel gepast en deze zaten goed, maar is het resultaat hetzelfde als de pasborsten of is dit volledig anders?

Hoe hebben jullie het verteld aan jullie omgeving? Mijn familie weet ervan, maar mijn vrienden nog niet. Nu heb ik in hun ogen " geen borsten " en maken ze er grapjes over, maar als ik de ingreep uiteindelijk heb laten doen gaan ze waarschijnlijk zeggen dat ik " valse " borsten heb, dit gaat dus ook weer niet goed zijn. Hier heb ik dus wel bang voor. Hoe zijn jullie hiermee omgegaan en krijgen jullie er ook negatieve reacties op?

Sorry dat ik zoveel vragen stel maar dit is het zo een beetje :).

ik hoop snel een reactie te krijgen van jullie!

Veel groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sunshine

Welkom op het forum!!!

Goed dat je de beslissing genomen hebt en ik hoop van harte dat het je zelfbeeld wat kan opkrikken!! Als jij vindt dat het je goed doet, wie zijn andere mensen dan om daarover te oordelen? De meesten zullen waarschijnlijk reageren met: knap dat je het durft! Zo was het in mijn omgeving. Ik heb het niet tegen veel mensen gezegd, maar diegenen die het weten, reageren toch allemaal wel positief. Als je bang bent dat mensen zeggen dat je 'valse' boobies hebt, dan kun je nog altijd zeggen: beter valse boobies die wel mooi zijn, dan valse mensen die niet zo mooi praten :106: (volgens mij houden ze dan wel hun mond haha)

Ik zal zometeen even je titel aanpassen, en je al verplaatsen naar de operatieverslagen, want dan hoor je er meteen helemaal bij ;)

Jouw arts en/of kliniek komt me niet bekend voor. Heb je al gezocht in de zoekfunctie rechtsboven in het scherm? Misschien dat er toch iets over te vinden is? Ik weet het zo niet uit mijn blote hoofd...

Leuk is dat he, dat passen! Je zou ze idd het liefst laten zitten en mee naar huis nemen hihi. Maar over een tijdje zijn ze echt!! Dan is het dubbel, trippelfijn!! :D

Of het met de pasprothesen hetzelfde zal zijn als wanneer de prothesen in je lijf zitten, dat is moeilijk te zeggen... Het is bij iedereen wel een beetje anders. Wat scheelt is of je de prothesen achter of voor de spier zult krijgen. Als ze achter de spier geplaatst gaan worden, dan heb je kans dat ze iets minder groot worden dan het in de 'passesie' uitzag. Dit doordat de spier er ook nog op drukt en het volume iets minder tot uiting komt. Je moet je hier echter niet te veel van voorstellen, want de spier rekt ook uit en het resultaat zal ongeveer vergelijkbaar zijn met wat je gepast hebt. Voor de spier wordt er niets weggedrukt en zal het resultaat nog meer gelijk zijn aan het passen.

Over reacties krijgen he..... Mensen reageren heel verschillend. Mijn vader vond het maar niks dat ik het ging laten doen. Ik had ook lang getwijfeld of ik het wel ging vertellen.... Nu ik ze heb, en laatst dus een superstrak truitje aangetrokken had tijdens het vieren van mijn verjaardag, zei mijn vader tegen me, zo tussen neus en lippen door: hm, jij bent ook flink geworden he ;) Haha, ik moest er wel om lachen. Ik zeg: sja, dat klopt. Verder geen woorden over vuil gemaakt. Mijn volgende vraag was: koffie, pa? :45:

Laat andere mensen maar lullen, als jij je er maar goed bij voelt! Nep of niet, ze zijn wel van jou, want jij hebt ze betaald!! :D

Heel veel succes met aftellen,

veel lees- en forumplezier.

Als je vragen hebt, shoot!

xx BB

wie wordt trouwens jouw arts? dan zet ik die ook even in de titel erbij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey best boobie!

Bedankt voor je reactie!

Het is wel waar, de mensen waartegen ik het al gezegd heb reageren positief en zeggen dat het mijn keuze is. Leuk om te horen natuurlijk!

Mijn dokter is dr de Maerteleire van de Medi Clinic in Oud Heverlee Belgie.

Ik heb wel eens gezocht in de forums, maar ik vind niet echt heel veel mensen die het al hebben laten doen daar.

Ik hoop dat er toch wel een aantal reacties op komen! Spannend :)

Groetjes! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey Sunshine,

Ik dacht eerst ook bij dr. De Maerteleire te gaan voor een borstvergroting. Maar ik vond er weinig informatie over op het forum of ergens anders.

Nu heb ik een paar vriendinnen die bij Dr. Plovier zijn gegaan en ook hier op het forum lees ik er positieve commentaar over dus heb ik besloten om het daar te laten doen.

Negatieve commentaar ben ik ook nog niet tegengekomen van De Maerteleire dus ik denk dat je wel goed zit hoor :).

Leuk dat je passessie al zo goed is verlopen :35: . Dit geeft toch al een beetje meer vertrouwen voor jou!

Ik was ook eerst op consultatie geweest voor ik het iemand vertelde (buiten mijn vriend dan). Nu heb ik het gisteren pas tegen mijn moeder gezegd, zodat zij het tegen mijn vader kan zeggen zonder ik erbij hoef te zijn. Zij reageerde heel positief want ze wist dat ik dit al wou van toen ik 16 was. Verder weet mijn schoonmoeder het ook. Maar voor de rest zeg ik het nog niet te veel tegen mensen. Het is nog een lange periode en misschien krijg je dan zo'n slechte reacties dat je je erbij slecht voelt. Wat meestal toch jaloezie is denk ik dan maar :)

Ik vind dat hier op het forum echt ideaal is om iedereen zijn verhaal te lezen, zo kunnen we er toch over praten :).

Veel succes ermee :) :)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lindi,

bedankt voor je reactie!

Ik heb ondertussen wat gezocht op het forum en ik heb toch een paar reacties gevonden over deze dokter, weliswaar niet zoveel maar allemaal redelijk positief :).

Ik heb het nu ook al gezegd tegen de belangrijkste personen die het moeten weten en zij zijn ook wel positief hierover, dus dat geeft toch wel een goed gevoel!

Ik ga nog wat verder kijken wat er hier op het forum allemaal te zien is ;)!

veel groetjes! x x x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sunshie05

Gewoon niks van aantrekken van wat andere zeggen.. jij laat iets doen wat voor jou goed voelt!

Ik moet nog 17 dec... maar ik vertel het eigenlijk gewoon aan iedereen als het ter sprake komt, en tot nu toe heel veel positieve reacties gehad.

Zelfs van de mannen binnen de vrienden groep.. niet van eeyy geil maar juist heel begripvol.. en dat voor mannen haha.

Mensen die dat niet begrijpen zijn dan niet echt ruimdenkend en weten niet hoe een inpact het kan hebben als je geen borsten hebt

( ik heb zelf 75 aa/a).

veel suc6 met je operatie!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey LayD!

Bedankt, leuk om te horen!

Ik heb eigenlijk dezelfde cup als jij, maar zoals ik al zei ben ik niet dun dun, dus ik heb " niets " om het zo te zeggen. Ik noem het 2 tentjes! Haha :)

Voor welke maat heb jij dan gekozen nu? Ik ben nog niet helemaal mee met dat " cc " verhaal.

Ik heb voor een 375cc gekozen nadat ik het gepast had, maar als ik nu rondzie op het forum lijken mij dit wel reuzeboobs! Maar als ik ze paste was dit helemaal niet het geval...

Weet jij of iemand hier meer over?

Alvast bedankt! :)

Vele groetjes x x x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sunshine,

Wat goed dat je de beslissing hebt genomen voor een bv, ik kan je geen dingen vertellen over de kliniek/arts, maar ik wilde even zeggen: wat andere mensen denken is niet belangrijk, wat belangrijk is hoe jij je na de bv gaat voelen, en hoe jij je zelfvertrouwen terug krijgt.

Ik heb eigenlijk niemand ( behalve mijn fam ) van te voren verteld dat ik een bv ging laten doen, maar dit is natuurlijk voor iedereen anders, ik had zoiets van, hihi ze zien het toch wel, en ik heb eigenlijk nooit negatieve berichten gehad.

de cc word eigenlijk bijna altijd door je pc bepaald, het moet bij je lichaam passen, en er moet ruimte zijn, en net na de operatie lijken ze altijd iets groter, maar als de protheses in gaan dalen zal je zien dat het minder groot word,

heel veel succes met de operatie

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Hoi...

Beetje late reactie hihi..

Nou ik heb ook echt niks :P ik noem die van mij twee poffertjes met een erwtje hahaha meer is het ook niet :P

Ik ga voor 325 cc rond high profile achter de spier.. hopelijk kom ik op een C uit.

Eigenlijk door zo veel te lezen op die forum slaat mijn hoofd op hol :s :P

Ene kant hoor lijkt 325 vet groot en andere kant lees ik weer dat het toch klein kan uitvallen:P

Ik hoop iig op een mooie C uit te komen, wil niet te groot maar ook zeker niet te klein.

Want ja als ik het doe wil ik het wel goed doen natuurlijk :P

Liefs! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi...

Beetje late reactie hihi..

Nou ik heb ook echt niks :P ik noem die van mij twee poffertjes met een erwtje hahaha meer is het ook niet :P

Ik ga voor 325 cc rond high profile achter de spier.. hopelijk kom ik op een C uit.

Eigenlijk door zo veel te lezen op die forum slaat mijn hoofd op hol :s :P

Ene kant hoor lijkt 325 vet groot en andere kant lees ik weer dat het toch klein kan uitvallen:P

Ik hoop iig op een mooie C uit te komen, wil niet te groot maar ook zeker niet te klein.

Want ja als ik het doe wil ik het wel goed doen natuurlijk :P

Liefs! Xxx

Hey LayD!

Haha blij dat ik niet alleen ben met tentjes of erwtjes! :P

Inderdaad, de ene keer lijkt het alsof het reuzeboobs gaan zijn en de andere keer lijkt het wel mee te vallen als ik hier zo lees...

Ik heb vandaag met iemand gesproken die ook een BV heeft laten doen in de medi clinic en zij had 350 cc. Bij haar was dit een C dus zal je met die 325cc ook wel goed zitten zeker? :) Zou 25cc nou echt zoveel verschillen...? Ik hoop ook alvast op een mooie C! Kan niet wachtteeennn!!!

Achja veel succes alvast!

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.