Ga naar inhoud

Twee verschillende voorstellen


Aanbevolen berichten

Weet al jaren dat ik een bv wil. Ik denk dat ik het na al die jaren nu echt ga doen. Op heel wat sites gaan kijken. Dr. Nelissen en dr. D'Hondt spreken me tot hier toe het meeste aan. Ervaringen, goede en slechte, bij deze pc's zijn welkom. Dr. D'hondt geeft op zijn site ook geen prijzen. Kan iemand me richtprijs zeggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Frances

Welkom op het forum :viannen_01:

Ik ben zelf bij dr. D'hondt op consult geweest, kost 40 euro, maar dan heb je ook een heel uitgebreid consult van een uur!!! Al je vragen kun je aan hem stellen en hij is niet vies van antwoorden geven!!
Je zou hem eens kunnen zoeken in de zoekfunctie rechtsboven in het scherm. Over beide chirurgen is trouwens een en ander te vinden hier!

Als je wilt weten wat de operatie kost, zou je ook een pb kunnen sturen aan iemand die door hem geopereerd is. Diegen die me nu even te binnen schiet is khg. Zij is een tijd geleden door hem geopereerd.

Veel lees- en forumplezier!
xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Zie deze berichtjes nu pas.

@BB: Genoteerd

@Anominous: Ik vind de foto's van D'hondt heel mooi maar ondertussen ben ik er voor mezelf uit dat ik voor de spier wil of dual plane en D'hondt heeft blijkbaar voorkeur voor volledig achter de spier. Gaat tusen Demeyere (al op consult geweest) en Plovier (nog gaan).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal,

Ben 34 en ben al sinds mijn puberteit ontevreden over de grootte van mijn borsten. Heb twee zwangerschappen achter de rug en ben nu klaar voor een bv. Denk ik. Ben op consult geweest bij dr. Demeyere. Hij zegt dat ik een goede basis heb om mee te vertrekken. De breedte van mijn borsten zijn c tot d maar het profiel is maar een a (was voor zwangerschap b ). Hij zegt dat hij voor de spier 300 tot 350 cc kwijt kan zonder dat ik geopereerd lijk. Is iemand van een gelijkaardige situatie vertrokken en welke cup-maat heb jij dan uiteindelijk?

Twijfel nog aan het voor de spier verhaal omdat 34 nu ook niet meer zo jong is en mijn huid in de komende jaren achteruit zal gaan. Zichtbare protheseranden lijken me niets. Iemand jaren geleden voor de spier laten plaatsen? Een aanrader of niet?

En hoe zit het met die pijn na een bv? Voor de spier is twee keer niets volgens pc maar hoor het liever van een vrouw met ervaring :-)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Frances

Eigenlijk zat ik wel in een andere situatie dan jou, maar d8 ik reageer toch ffies.

Ik ben 22 jaar en had een a / b cup ( een lege soort theezakjes ) en heb vroeger een volle c cup gehad van mezelf.

Door mijn eetprobleem was daar niet veel van over dus.

Ik heb een bv gehad van 350 cc en zit nu op een 70 D/E qua omvangmaten. Is een heel gedoe met de maten

maar het valt bij iedereen anders en ook na je bv de eerste tijd veranderen je borsten enorm. Dus of dit mijn

blijvende maat is weet ik nog niet zeker ik ben dinsdag 3 weken po. De plaatsing bij mij is trouwens

achter de spier en mijn herstel is naar omstandigheden gewoon goed verlopen. Ik had 4 weken vakantie genomen

waarvan ik nu m'n laatste week in ga en 3 september weer beginnen met werken.

Als je m'n fotos wil zien kan je vrienden met me worden om ze te bekijken.

Liefs xx :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rietjeriet

Ik ben ook benieuwd hoe je het eruit vind zien;) Die laatste foto's zijn wel van 9 dagen PO en ben dinsdag al 14 dagen PO ( ze zijn iets wat groter geworden ;) )

Ik werk in de horeca en ik denk dat ik na die 4 weken weer "rustig" kan beginnen. Verschilt natuurlijk per persoon en wat voor werk je doet..

Ik doe nu licht huishoudelijk werk ( dus niet stofzuigen, dweilen, ramen lappen, strijken, de was.. ) en dat gaat prima :) Ik luister naar m'n lichaam wat wel kan

en wat niet.

Wat voor werk doe je ?

xx :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey allemaal,

Ik heb vandaag mijn tweede consult achter de rug. En natuurlijk een andere visie gehoord want plovier kiest voor meer cc's en dual plane, De Meyere voor minder cc's en voor de spier. Iedere pc zijn voorkeurstechniek dus.

Consult De Meyere in augustus: 300 - 350 cc voor de spier in de hoop op een C uit te komen

Consult Plovier in september: 400-450cc dual plane

Voor de volledigheid: 1,80 m, 69kg, 80A/B. Droom van volle C tot kleine D. Natuurlijk effect vind ik zeer belangrijk.

Bij beide een goed gevoel. Hoe kies ik nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik heel eerlijk ben zou ik voor het advies voor dr Meyere gaan

Mede dat het voor de spier kan is al een groot voordeel!

Minder pijn bij herstel plus de prothese zal soepeler en fijner voelen (er zit geen spier over)

Wanneer je 400 dual krijgt hou je gemiddeld 350 over (ongv 50 cc vulling word weggedrukt door de spier)

Dus als je kan kan kiezen 300 of 350 voor de spier zou ik dat doen :D

Maar dit is mijn persoonlijke mening ik vind dat Dr Meyere een goede kijk heeft ;)

Heel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Niet omdat ik ook bij Demeyere geweest ben, maar puur op basis van het aantal cc en de breedte en de projectie die daar ongeveer bij hoort...

Bij Demeyere zul je idd uitkomen op een C

Bij Plovier, met dat aantal cc op een D/E

De keuze is aan jou. Had je bij beide pc's dezelfde foto meegenomen? Of geen foto's meegenomen?

(welk merk zou je bij plovier krijgen? misschien dat het verschil op te zoeken is :) Dan kun je je er misschien meer bij voorstellen)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plovier gebruikt Cereform, Sebbin en Motiva (dat is een nieuw merk geloof ik...)

Op aanvraag kun je bij hem ook Natrelle krijgen, maar dat is duurder, dus zal hij niet zomaar gebruiken.

Dit is info die ik hier op het forum vaker gelezen heb, omdat er zoveel meiden bij Plovier gaan hihi

Heb je een bepaalde voorkeur voor merk implantaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Plovier had ik foto's mee en bij De Meyere niet. Je leert bij :-)

Ik heb geen idee of dr De Meyere ver weg is van je woonplaats? Misschien toch nog eens op consult gaan met de bewuste foto, en kijken of zijn advies veranderd en hoe je daar over denkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou ik ook doen frances...nog even langs de meyere

plovier werkt idd meest met sebbin en ceroform maar beslist op operatietafel welk merk bij jou het mooiste resultaat levert...zie t al voor me hoor...nee deze niet...uuuhh probeer sebbin 450cc ns...nee dat moet beter uuhh 450 ceroform? hihi maak maak geintje:P

ik ga over 4 weken gewoon liggen en laat het over me heen komen...je moet vertrouwen in die beste man hebben. hij heeft een aparte manier van werken dat wel ja maar als je daar geen moeite mee hebt zou ik voor plovier gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou ik ook doen frances...nog even langs de meyere

plovier werkt idd meest met sebbin en ceroform maar beslist op operatietafel welk merk bij jou het mooiste resultaat levert...zie t al voor me hoor...nee deze niet...uuuhh probeer sebbin 450cc ns...nee dat moet beter uuhh 450 ceroform? hihi maak maak geintje:P

ik ga over 4 weken gewoon liggen en laat het over me heen komen...je moet vertrouwen in die beste man hebben. hij heeft een aparte manier van werken dat wel ja maar als je daar geen moeite mee hebt zou ik voor plovier gaan

Dat zei Plovier ook tegen mij. Tijdens de operatie kijkt hij wat het best bij je past en welk resultaat het meest op jou wensen lijkt.

Ik heb er alvast alle vertrouwen in. :) Toch als ik hier de foto's bekijk.. :)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.