Ga naar inhoud

Marlous1983: 7 december 2012: Dr Koopman: Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben Marlous en heb 2 kinderen. 1 van 7 jaar en 1 van 3 jaar.

2 schatjes, maar helaas (zoals de dokter het zei: Een aanslag op je lichaam :-) )

Mijn bosten zijn nooit helemaal vol geweest, maar na de 2 zwangerschappen is er helaas helemaal niks meer van over :-) (ik heb nu 70B)

Dat was dus even langs de bergman Clinics. Na een goed gesprek van Dr, Koopmann heb ik 7 December (op mijn verjaardag) haha niet zo gepland, maar het kon niet anders mijn borstvergroting.

Ik hoop hier wat meer informatie te krijgen over Dr. Koopman en de Bergman. Ik vind het best spannend allemaal.

Maar gelukkig heb ik nog even om eraan te wennen.

Ik hoop dat ik hier alle info kan vinden.

Groetjes Marlous

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allemaal,

Ik ben nieuw hier op de site, en moet alles nog even uitvogelen..haha

Ik ben 28 jaar, 1.70 lang, en weeg 57 kilo.

Na de komst van mijn 2 kids is alles niet helemaal meer zoals het was.

Mijn borsten zijn nooit groot en stevig geweest, maar nu is er helemaal niks meer van over.

Ik heb een operatie gepland staan bij Dr. Koopmann In de Begrman Clinics in Den haag op 7 december.

Heel spannend allemaal, maar ik zou echt niet weten hoeveel cc ik moet nemen.

Ik hoor van veel mensen dat Dr. Koopman van grote borsten houdt, maar ik wil echt niet groter dan een D cup.

Ik heb nu ong. een B. Dr Koopman heeft me aangeraden om er 350 cc in te doen.

Mijn vriendin in net geopereerd en die heeft 400cc gekregen, ze heeft nu een F Cup, dat wil ik echt niet.

Is er iemand die er een beetje verstand van heeft... Help mij...

Liefs Marlous

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Marlous

Welkom op het forum!!!

Heb je iets meer informatie, dan kan ik wel eens voor je kijken. Ik kan echter niets beloven, maar ik kan wel naar de tabellen kijken. Misschien is het ook handig als je een foto plaatst van je situatie zoals die nu is, dan is het gemakkelijker inschatten.

Welk merk prothese? Welk profiel? Dat is allemaal belangrijk om te weten.

Ik ben zelf begonnen met een 75b'tje. Heb nu een 75F met 450cc high profile van Mentor. Het ziet er in kleding echter uit als een nette D.

Vaak is het zo, dat de 'neppers' een grotere maat in het bh-label hebben dan dat ze ogen. Dit komt vooral door de breedte van de prothese :)

Zoals Anma hierboven al zegt, kijk ook eens bij de dames die genoemd worden. Zij zijn idd onlangs door Dr. Koopmann geholpen. Als je mijn foto's wilt zien, om te zien of dit ook te groot is voor je, dan moet je even vriendjes worden.

Ik heb mijn prothesen voor de spier, jij zult ze waarschijnlijk dual plane krijgen?

Morgen plaats ik zelf nog nieuwe foto's omdat ik dan 3 maanden po ben :) Ik ben trouwens door dr. Demeyere in Gent geopereerd.

Foto's kun je plaatsen (als je dat zou willen zodat we een beeld hebben en misschien verder kunnen helpen) via de volgende handleiding:

http://www.borstenforum.com/topic/5003-start-handleiding-galerij/

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB.

Ik heb even gekeken wat ik precies voor siliconen krijg. Het is van het merk Eurosilicone.

Het wordt achter de spier geplaatst. en volgens mij idd. dual plane. Weet niet meer zo goed wat dat is.

Hij heeft zo veel verteld.. haha :)

Ik ga zeker even kijken bij de andere meiden kijken.

Helaas kon hij me geen foto's laten zien van hoe de operatie bij andere patienten was voor en na de operatie.

Vanwege de privacy zei hij.

Kan geen foto van mezelf maken helaas. Heb vorige week mijn foto toestel laten vallen.

Ik ga het weekend een nieuwe kopen, dus dan kan ik ze er even opzetten.

Alvast heel erg bedankt voor je info.

Groetjes Marlous

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik heb eens even in de tabel gekeken en jij krijgt waarschijnlijk een high profile... Met jouw lengte en gewicht kan ik me niet voorstellen dat je de medium krijgt, omdat die prothese nogal breed is, waarschijnlijk te breed voor je.

Uitgaande van je eigen B (75B? groot, klein?) en de high profile 350 cc, die een breedte van 11,7 cm heeft en een projectie (volume naar voren) van 4,7 cm, denk ik, dat je uit gaat komen op een grote D of een E'tje. En dan heb ik het over een 75D of 75E.

Als ik het vergelijk met mezelf, dan kom ik voor jou daar op uit.

Ik had zelf van te voren ook een 75btje. Heb een prothese gekregen van 12,7 breed en een projectie van 5,2 cm. Dat wil zeggen dat mijn prothese EN breder is EN meer projectie geeft. Ik heb nu een F, dus die zul jij dan niet krijgen (daar ga ik tenminste van uit)

De cup wordt namelijk zowel door de projectie als door de breedte bepaald. Aangezien jij een cm minder brede borsten krijgt dan ik en een halve cm minder projectie, zul je waarschijnlijk op een kleine E uitkomen. Dit gaat echter ogen als een mooie D, dus precies wat je vraagt.

Dit zijn geen FEITEN he haha, ik baseer dit puur op wat ik de laatste tijd gelezen, gezien en geleerd heb :)

Jammer van het fototoestel hihi, shit happens ;) Mocht je een nieuwe kopen en een foto maken, dan is het misschien nog wat beter te vergelijken, als je die wilt plaatsen.

Ik denk dat dr. Koopmann echter een goede keuze gemaakt heeft.

Jouw vriendin he? Jij zegt dat zij nu een F heeft na een vergroting.... Waarom vind je dat te groot voor jou? Is het omdat zij een ander postuur heeft dan jij, of omdat je het in kleren gewoon in verhouding te groot vind uit zien, of misschien naakt te groot? Even voor de beeldvorming :)

Ik had namelijk van te voren ook niet verwacht dat ik een F zou krijgen, maar voor mij is dit een perfecte F, terwijl ik aan de pc zei dat ik een grote D cup wilde haha. Ik had in gedachten dat een F HUGE zou zijn (dacht dat die D al huge zou zijn :) )

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi Marloes,

ik heb ruim 3 weken geleden een bv door dr Koopmann laten doen. Ben 1,68, 55 kilo. Had een maat 75A. Ik wilde naar een volle B of kleine C. Ben bij twee pc's geweest; beide kwamen met 280cc. Koopmann twijfelde nog of ik niet 300cc moest nemen, maar we zijn op 280 cc uitgekomen. Ik heb high profile, rond, dual plane. Voor de operatie heb ik enorm getwijfeld; bang dat ze te groot zouden worden. Ben nog terug geweest om te passen, de dag voor de operatie.

Inmiddels is duidelijk dat ik op een c-cup ben uitgekomen. In eerste instantie was ik er niet zo blij mee; moest uberhaupt aan mijn nieuwe omvang wennen. Ik vond ze zelf erg groot, en Koopmann sprak over "mooie kleine borsten" :1: . Nu ik 3 weken verder ben moet ik hem wel een beetje gelijk geven. De zwelling is weg, ze zakken wat en het wordt langzaam wat natuurlijker en zachter.

Ik denk dat je gewoon een paar keer moet passen, goede sportBH meenemen (en anders heeft hij er nog wel een liggen) en strak tshirt aan. En neem iemand mee die foto's maakt; kun je thuis nog eens terugkijken. Koopmann heeft in ieder geval naar mijn ervaring er wel goed kijk op, ook wat bij je past. Ik heb niet het idee gehad dat hij uitsluitend grote borsten wil maken.

Succes met je keuzes, en hou ons op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Marloes,

Ik kan alleen maar uit eigen ervaring spreken. Maar ik ben superblij met Koopmann. Ik ging er blanco in en heb op hem vertrouwd qua CC ed....Ik vond het alleen belangrijk dat ze een natuurlijke uitstraling zouden houden. Nu was mijn situatie dat ik zogezegd "lege" borsten had gekregen en ik gewoon wilde dat ze weer mooi opgevuld zouden worden. En het is geworden precies zoals Koopman het had aangegeven.

Mooie boops die bij mij lichaam zouden passen..en ondanks de 500 CC hp....niemand zou denken...waar gaan die boops met die vrouw heen.......oftewel met andere woorden, dat niemand zich op straat om zou draaien...en yep klopt (zegt ze iets met spijt hihihihihi)

Dus ik ben ervan overtuigd dat het goed gaat komen bij je.

In ieder geval heel veel succes en sterkte met het "wachten"

Groetjes Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bb,

Bedankt voor je info. doel me toch wel een beetje dom dat ik dat allemaal niet weet.

Dr. Koopman heeft zoveel verteld, ik weet het allemaal niet meer.

Ik ga morgen even bellen naar de Bergman Clinic of ze het nog een x willen uitleggen.

Ik zag bij Cajo dit staan: 350 CC, dual plane, rond, medium high.

Volgens mij zei hij dat ook tegen mij, maar ik weet het echt meer.

Ik laat het je wel even weten... Wat kan ik dan het beste vragen?

De cc weet ik. wat heb je nog meer ipv. dual plane. Ze waren geloof ik ook rond. zeker niet druppel vormig dat weet ik nog wel.

Maar wat is er nog meer ipv. Medium high?? want jij had het over high profile

Gek ik had gekeken bij mijn papieren, maar kan er ook verder niks over vinden.

Ja volgens mij is Dr. Koopman. idd. een goede keuze.

Hij is 1 van de beste chirurgen van Nederland, en België.

Klinkt veel belovend :49:

Ik ben best tenger, en vind meer dan een grote C kleine D ook echt te groot.

Daarbuiten betaal je ook een gods vermogen voor een leuk bhtje, want dan pas je de leuke dingentjes van de Hunkemöller niet meer.

Een andere vriendin van mij heeft van zichzelf een E cup en die vind het echt niet fijn. Altijd problemen met bikini's en bh's.

Dat meisje wat net een bv. heeft laten doen met een F. vind ze zelf ook iets te groot. Zij is veel steviger dan mij. Dus dan valt het ook minder op.

Maar voor mij is een C/ D echt groot genoeg.

Misschien dan toch beter 320 cc. aaaaa ik weet het niet meer.

Cajo, ik las ergens dat jij van de hele operatie heel erg ziek bent geworden.

Is verder wel alles goed gegaan?

En is het eind resultaat niet groter dan verwacht?

Bedankt voor alle lieve behulpzame berichten.

Groetjes Marlous

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee joh, jezelf niet dom voelen! Je kunt niet alles weten :P

Je hebt low, medium, high en extra high profile. Bij de verschillende merken wordt het wel vaker wat anders aangeduid, maar het principe is hetzelfde :)

De vraag aan je pc is dus eigenlijk, welk profiel je krijgt. :) En je moet goed aangeven dat je zeker niet groter wilt dan je gevraagd hebt :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben alleen goed misselijk geweest van de narcose.....maar de volgende dag liep ik al een rondje door de buurt en ik voelde me elke dag al beterderder..... :38:

En alles is supergoed gegaan. In het begin leek het inderdaad of ze steeds groter werden maar dat had ook met vocht en indalen te maken...Maar ik ben er zo ontzettend blij mee.....en Koopmann heeft ze precies zo "gemaakt" zoals ik gevraagd had en zoals hij beloofd had dat ze zouden worden.

Geloof me die man weet waar hij het over heeft en waar hij over praat....en als hij met iets komt moet je er op vertrouwen dat hij er verstand En er kijk op hebt.......

En nee...ik heb geen aandelen in de Bergmankliniek.... :131:

Maar ik ben gewoon zo tevreden en enthousiast over hoe alles gegaan is en hoe je daar behandeld wordt.....En nu na bijna 6 weken voelen ze gewoon al zacht en soepel aan....ik had nooit durven dromen dat ze zo mooi zouden worden......

Succes met je beslissing en het nadenken.....en als je vragen hebt...gooi het maar in de groep...

Groetjes Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cajo,

Allemaal positieve berichten over deze dokter.

Hoop dat het bij mij ook zo goed gaat.

Bedankt. Ik heb nog 11.5 week de tijd om te bedenken hoeveel cc ik wil.

Ben blij met je positieve bericht, want ik vind het allemaal best spanend.

Ik ga ergens in Oktober nog even terug om nog even extra te passen.

Wel fijn dat ze zo vriendelijk zijn allemaal. Kon altijd bellen, of even langs komen om nog eens extra te passen.

enz... geeft ook wel een goed gevoel.

Groetjes Marlous

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ikzelf had een lege 75b/c en ik heb ook 350 cc van eurosilicone gekregen. ik ben zelf 1,73 en 59 kilo...Nu heb ik een 75E, klinkt enorm, maar het ziet eruit als een d-cup...

Als je mijn foto's wilt zien moet je mij maar even toevoegen als vriend..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb net even gebeld naar de bergman Clinics en een aantal dingen gevraagd.

Ben weer helemaal op de hoogte. :)

Ik krijg: 350 CC, dual plane, rond, medium high.

Heb 13 Oktober om 9.30 nog een vervolg afspraak om nog even te passen.

Moet dan een bh mee nemen van de gewenste cupmaat.

Ben wel benieuwd hoe het bij jullie is geworden na de operatie.

Krijg dan denk ik een beetje hetzelfde als jou Lucky71.

Heb ook een kleine B/C cup. Is een beetje moeilijk te zeggen wat ik nou precies voor cupmaat het.

Heb nu een bh. aan met vulling, en daar staat in 70 C. Maar mijn borsten zijn echt geen C.

Lijken eerder een A... haha hooguit een B.

Misschien komt het doordat ze zo slap zijn. in een bh. wordt het toch een beetje bij elkaar geperst. Lijkt het tenminste nog iets :4:

Groetjes Marlous

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lucky heeft high profile, dat is een smallere prothese met meer projectie..

Waarom krijg jij eigenlijk medium profile? Begrijp ik niet goed... Misschien dat je dat bij je passessie nog eens kunt vragen, want dat kan hij je misschien uitleggen :)

Maar je zult wel op een D cup gaan uitkomen hoor. Dat moet toch zeker wel gaan lukken ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

I

Krijg dan denk ik een beetje hetzelfde als jou Lucky71.

Heb ook een kleine B/C cup. Is een beetje moeilijk te zeggen wat ik nou precies voor cupmaat het.

Heb nu een bh. aan met vulling, en daar staat in 70 C. Maar mijn borsten zijn echt geen C.

Lijken eerder een A... haha hooguit een B.

Misschien komt het doordat ze zo slap zijn. in een bh. wordt het toch een beetje bij elkaar geperst. Lijkt het tenminste nog iets :4:

Groetjes Marlous

Hey Marlous,

het kan bij iederren anders uitvallen. Je bent wel smaller als mij, want jij draagt nu 70c. Ik heb omvangsmaat 75. Ik had voor mijn bv 75c aan en zelfs die was me weer te groot geworden...dus ik zat ook dichter in de buurt van een 75 b. Maar het is zoals jij het omschrijft; die slappe vellen worden in een bh bij elkaar geduwd..

Als ik jou was zou ik dat ook eens goed navragen over dat medium profile. zo te lezen ben je nog slanker dan mij, dus waarom geen higp profile?

Weet nog niet zo goed hoe dit allemaal werkt.

wil graag (extra) vrienden worden, maar kan iemand uitleggen hoe het moet?

Groetjes Marlous

Volgens mij is het al gelukt..ik heb je vriendschapsverzoek geaccepteerd...

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi Elmato,

ik kan me voorstellen dat je wat twijfels hebt m.b.t. het aantal CC's.

M.b.t. dat Koopman grote borsten zet.... ik had juist voor hem gekozen omdat hij zo natuurgetrouw mogelijk gaat. Hij kijkt echt naar je postuur en geeft dan een advies.

de PC's denken niet in cupmaten maar in aantal CC's....

ik had een lege B cup toen ik kwam. heb 350CC rond medium 100% fill gehad.

ben zooooo blij!!!!

ik heb nu idd een F cup. MAAR... als je me ziet, ziet dat er echt niet zo uit!

Denk dat ik ongeveer op een Dcup zit als je dat vergelijkt met andere vrouwen. heb een vrij brede borst, brede schouders waardoor het e.e.a. niet met elkaar opvalt als enorme borsten.

mijn oudste dochter vond ze eigenlijk zelfs nog wat klein (!!) na een BV.

een cupmaat is een labeltje in je bh (tuurlijk was ik geschrokken toen ik steeds een maat groter moest pakken) maar aan de andere kant ben ik ook weer zo iemand die dat van zich af zet. Zoals ik al zei, het is een labeltje in je bh die ervoor zorgt dat je BH past.

toch is alles heel natuurgetrouw nagemaakt om het zo maar te zeggen.

een andere vriendin van me gaat ook naar Koopman. Ook zei twijfelde heel erg, maar heeft uiteindelijk haar beslissing genomen na het advies van Koopman.

Uiteindelijk is het jouw beslissing hoe of wat.

Wens je veel succes!!!!

kxs.

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo Marlous!

Ik ga over drie dagen naar dr. koopman :)

onder dit bericht zie je wat ik allemaal krijg.

Bij iedereen valt het anders, dus geen zorgen!

een oud vriendinnetje van mij had precies het zelfde als dat ik vrijdag a.s. ga nemen

en bij haar waren ze HUGH! ik heb nu twee keer gepast en ze zullen in het begin groter zijn..

maar na een aantal weken neemt de zwelling af en heb je twee prachtige boobie's!

Succes! en gefeliciteerd:D

ik kreeg een heel fijn gevoel bij hem, enige zenuwen die ik nu heb is voor de pijn hihi!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rose,

Bedankt voor je bericht.

O dat is zeker spannend. Nog 3 dagen.

Ik moet over 3 weken. Ik krijg hetzelfde als jou, maar dan 350 cc ipv. 300-325 cc.

Ben benieuwd hoe je je na de operatie voelt. Ik hoor zo veel verschillende verhalen. Sommige mensen hebben pijn, maar een collega van mij haar nichtje heeft het een jaar geleden laten doen.Ze is in de ochtend geholpen, en 's avonds ging ze met haar vriendje weer uit eten. Nergens last van.. Hoop echt dat het wel mee valt, maar als je uit gaat van het ergste kan het altijd mee vallen toch!!!

Zie je er erg tegenop? Hij is 1 van de beste plastische chirurgen van Nederland, dat geeft wel een goed gevoel vind ik.

Wat is jou eigen cupmaat nu? Ik heb een B/kleine C hoop met 350cc uit te komen op een grote C kleine D, maar echt niet groter hoop ik.

Ik heb ook 2x gepast,maar duidelijk aangegeven dat ik niet groter wil dan een kleine D. Hij verzekerde me dat dat echt niet ging gebeuren, Daar vertrouw ik dan maar op.

Jij heel veel sterkte vrijdag. komt vast helemaal goed.

Succes groetjes Marlous

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.