Ga naar inhoud

Prothese Los...


Mowtje

Aanbevolen berichten

Hoi lieve allemaal,

Ik heb me nooit echt voorgesteld, maar 'wandel' wel al een paar weekjes mee op het forum.

Nu toch een keer een post van mij, omdat ik met een behoorlijk probleem zit; ik ben bang dat de prothese in mijn rechterborst of los is gekomen of misschien is gedraaid!

En vast mijn excuus als het een beetje een onsamenhangend verhaal is geworden... ik heb vannacht niet kunnen slapen..

Toch wil ik het even kwijt, want misschien kan het in de toekomst andere vrouwen helpen.

Mijn bv heeft 7 weken geleden plaatsgevonden. Mijn pc heeft per borst 250 cc Mentor Siltex Round Moderate Plus Profile protheses op de spier geplaatst, en ik ben van een heel kleine B- naar een D cup gegaan.

6 weken lang heb ik heel voorzichtig gedaan en geen zware dingen getild of zware werkzaamheden verricht. Op een kleine complicatie met het litteken onder mijn rechterborst na verliep het herstel voorspoedig. Afgelopen week kreeg ik weer normaal gevoel in beide borsten, nam de zwelling af, voelde alles een stuk soepeler aan en was ik heel blij met het resultaat! Tot gistermiddag...

Gistermiddag lag ik in de tuin te zonnen, maakte met de camera op mijn telefoon een paar foto's voor mijn "dagboekje'' en dit is wat ik zag...

(Mijn linkerborst is niet zichtbaar omdat daar een tatoeage op staat)

Op de foto's is te zien dat het net is alsof mijn eigen borst op een soort eilandje ligt, en hangt de borst (t.o.z. van mijn linkerborst) 5 cm naast mijn borstbeen. Als ik helemaal plat lig, zakt de prothese onder mijn oksel en kan ik de prothese wel weer terugduwen, maar dan is het net of deze over een drempeltje heen moet. Ook voel ik de randen van de prothese heel duidelijk...Ik heb me vannacht rotgepiekerd, want het lijkt wel of de prothese verkeerd om ligt. Wat maak ik me zorgen zeg!!! :102:

Ik kan vanmiddag om 15.00 uur bij mijn arts terecht, maar misschien dat 1 van jullie mij al kan vertellen wat er aan de hand is?

Liefs,

Mowtje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mowtje... Ik zie je topic nu pas en nu ben je al bijna bij je pc....

Het ziet er inderdaad een beetje vreemd uit en als ie tot onder je oksel zakt, dan moet er toch ergens iets niet helemaal goed zitten, lijkt me...

Het lijkt wel of de pocket aan je zijkant los gegaan is? Ik kan me niet voorstellen dat het aan de grootte van de prothese ligt, want die valt reuze mee. Ze zal ook niet gauw te breed zijn voor je lichaam... Maar vreemd is het wel.

Op deze manier heb ik het ook nog nooit gezien of gehoord. Misschien dat als jij straks meer weet, je wel een verslagje kunt schrijven, zodat je er misschien anderen mee kunt helpen??

Wie is eigenlijk je arts? En wat fijn dat je meteen terecht kunt!

Heel veel succes meid!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is dus duidelijk anders dan je linkerborst?

Mijn eerste idee is dat je eigen borst teveel (slap) weefsel heeft en dat de ruimte die je had, niet genoeg is opgevuld waardoor het allemaal een beetje zweeft zeg maar. Echter... die beredenering klopt niet als je linkerboob wél goed in zijn velletje zit :17:

Mocht je alsnog ooit een foto willen plaatsen van beide borsten, dan wil ik je tatoeage wel wegwerken in paint ivm de herkenbaarheid :35:

Heeft je arts er een logische verklaring voor kunnen geven??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.