Ga naar inhoud

Even voorstellen


Adrelina

Aanbevolen berichten

Wel ik ben dus Adrelina en kom uit Amsterdam.

14 augustus jongstleden heb ik een borstvergroting ondergaan en het aantal cc bedroeg 475. Ik kan zeggen dat ik erg blij mee ben maar zit nog steeds in de herstelfase.

De eerste weken vond ik het opstaan uit bed het allerzwaarste wat er was voor het overige ging het wel. Twee weken later viel het allemaal wel mee.

Ze zijn nog steeds wel erg aanwezig maar dat is ook logisch denk ik maar.

Heb me lid gemaakt van het borstenforum omdat ik ook wat vraagjes had en op de meeste een antwoord kon vinden.

Voor me laatste vraag heb ik maar contact opgenomen met mijn plastische chirurg en een afspraak gemaakt. Dit omdat ik namelijk aan de rechterkant het gevoel heb dat er beweging in zit aan de platte kant van de prothese. Nu las ik dat meerdere vrouwen dat wel ondervonden maar wil toch meer zekerheid hebben.

Tot zover mijn introductie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je nieuwe borsten :35:

Het forum is zoals je zelf al zegt erg handig voor vraagjes of twijfels! :D

Met de platte kant die nog los aanvoelt bedoel je de achterkant van de prothese denk ik hè?

Heb je ronde proteses gekregen?

Ik denk dat veel dames dat gevoel herkennen, dat je automatisch als je bukt of opstaat, je borst(en) vasthoud omdat hij nog los zit/aanvoelt.

Bij de ene gaat het sneller als de ander, maar over het algemeen zitten ze met 6 weken toch wel vast.

Hopenlijk is het in jou geval ook een kwestie van even geduld, en kan de chirurg je hierin gerusstellen of informeren :35:

Veel plezier, en als je nog vragen hebt dan stel ze gerust :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor je reactie en ja inderdaad de achterkant van de prothese, ik had dat vaker gezegd maar dan snapte niemand mij, vandaar maar de platte kant vermeld :)

En ja de plastische chirurg kan me het beste gerust stellen denk ik dus wacht ik nog maar even af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Zoals Piepke zegt duurt het wel even voordat de prothese "vast" zit.

Had ik ook toen ik pas geopereerd was, op een gegeven moment zit ie vast en voel je het niet meer.

Dit is dus volkomen normaal, geen zorgen maken en idd je voelt het met bukken/voorover buigen etc.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.