Ga naar inhoud

Nieuwe bh na bv


Tinkerbell

Aanbevolen berichten

Hey ladies,

Vandaag was zoooooooo'n zalige dag...ik ben nieuwe bh's gaan kopen :101: ! Voor het eerst eens niet moeten inzitten met de vulling en 'ga ik wel borsten hebben met deze bh?'...nee nee, gewoon passen wat mooi is en dan nog prachtige boobs hebben...ik kan mijn geluk niet op!!!!

Nu heb ik wel een vraagje! Vroeger, toen ik maximizers droeg, stak ik mijn borsten altijd goed toen ik die aandeed. Beetje raar verwoord hehe! Ik boog voorover en trok mijn borsten zo'n beetje naar boven om de bh optimaal te vullen! Jullie zullen wel weten wat ik bedoel hé :44: ! Nu heb ik gewone bh's gekocht (zonder push up effect) die gewoon een dikker laagje hebben over de ganse bh (zodat tepel er niet door komt piepen he). Nu mijn vraagje: mag je je borsten ook goed steken? Of doen jullie die bh gewoon aan en laten jullie het zo? Als je ze 'goedsteeekt' tonen ze wel nog wat groter, maar ik weet dus niet of dit kwaad kan ivm inkapselen prothese en zo. Amaai, nogal een uitleg voor een simpel vraagje eigenlijk: hoe doen jullie je bh aan?

Voor de rest gaat alles uitstekend met mij! Gisteren nacontrole gehad en ben volledig goedgekeurd :101: !

Hopelijk kan iemand mij antwoord geven, want momenteel zit ik hier nog altijd met die kliniekbh en ik wil zoooooooooo graag m'n mooie bh's aandoen!

Liefs,

Tinkerbell

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Tinkerbell,

ik ben nu nog maar 2 weken PO, maar verleden jaar (1e wissel) deed ik ook weer gewoon mn BH aan hoe ik hem altijd aandeed.

Dus zoals jij bedoeld : ze er gewoon netjes insteken.

Ik doe dat nu ook al steeds met mn sport BH, omdat mijn borsten best wel uit elkaar staan , moet ik ze een beetje naar binnen sturen :44:

Succes met je nieuwe BH's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tinkerbell.

volgens mij heb ik iets gemist...hihihih...

Voorheen waren mijn borsten zo slap dat er niets omhoog te "steken" viel...nu zijn ze gewoon stug, die laten zich niet meer steken.

  • Dus ik doe heel "gewoon "mijn bh aan....en die zit nu gelijk vol genoeg... :101:

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks meiden voor de reacties! Ik deed blijkbaar dus helemaal niets verkeerd met ze even goed te steken :44: ! En idd BB en Stessy, de bh zit iets beter en de boobs tonen toch nog ietwat voller (vooral bovenin want ik heb anatomische).

Haha Lucky, je hebt niets gemist hoor! Ik had misschien vroeger 'het geluk' om nog iets te kunnen opsteken, maar veel moet je je daar zeker niet bij voorstellen! Anders zat ik natuurlijk niet op die forum hé :44:

Nog iets voor de meiden die nog moeten bv krijben! Ik had een volle C gevraagd...na een week PO vond ik ze eigenlijk ietsie pietsie te klein. Maar na vandaag (6 weken PO) terug volledig tevreden!!!! Mijn nieuwe bh-maat is 75E...waaaaauuuuuw...dat had ik nooit durven dromen :101: .Bij mij zijn ze dus wel degelijk 'vergroot' sinds de bv! Super Super Super!!!!!

Slaapwel iedereen!

Liefs,

Een overgelukkige Tinkerbell X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik trek ze wel altijd even goed in de bh, ff iets naar het midden trekken, zeg maar haha. Dan zit de bh ook lekkerder. :D

xx :)

Weer iets geleerd..... :42:

Thanks meiden voor de reacties! Ik deed blijkbaar dus helemaal niets verkeerd met ze even goed te steken :44: ! En idd BB en Stessy, de bh zit iets beter en de boobs tonen toch nog ietwat voller (vooral bovenin want ik heb anatomische).

Haha Lucky, je hebt niets gemist hoor! Ik had misschien vroeger 'het geluk' om nog iets te kunnen opsteken, maar veel moet je je daar zeker niet bij voorstellen! Anders zat ik natuurlijk niet op die forum hé :44:

Nog iets voor de meiden die nog moeten bv krijben! Ik had een volle C gevraagd...na een week PO vond ik ze eigenlijk ietsie pietsie te klein. Maar na vandaag (6 weken PO) terug volledig tevreden!!!! Mijn nieuwe bh-maat is 75E...waaaaauuuuuw...dat had ik nooit durven dromen :101: .Bij mij zijn ze dus wel degelijk 'vergroot' sinds de bv! Super Super Super!!!!!

Slaapwel iedereen!

Liefs,

Een overgelukkige Tinkerbell X

Hey meid,

helemaal goed toch??!! Wauw...Wat zul jij blij zijn..

enjoy.. :43: :43:

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.