Ga naar inhoud

mijn ervaring met dr. Kinsbergen (uit Antwerpen)


bloemeke

Aanbevolen berichten

hallo iedereen ,

Ik heb 6 jaar geleden een borstvergroting laten doen bij haar en was best tevreden over het resultaat. Ookal had ik liever een maatje groter gehad maar dat mocht niet van haar omdat het dan niet 'meer mooi zou zijn' zei ze.

Nu heb ik sinds enkele maanden iets wat lijkt op een soort dubbele rand of een verzakking van de siliconen onder de spier aan beide borsten en ben dan ook terug naar haar gegaan.

Zij zei dat ze het 'amper' zag en wijtte het verder aan m'n zwangerschap en zei dat er niks aan te doen valt , behalve grotere steken ... ???!!! en dat natuurlijk voor de volledige prijs ook!

Terwijl dat volgens mij het in dit geval nog meer zou accentuere!want omdat ik zoveel ben afgevallen zie je de overgang van de silliconen en spier nu ook veel duidelijker :(

Ook vond ze het niet nodig om aan m'n neus iets te doen terwijl ik daar ook sinds enkele maanden een duidelijke vergroeiing ben beginnen krijgen, het voelt scherp aan en je ziet een licht plekje waar het tegen mijn huid duwt ...

ik ben niet iemand die niet snel tevreden is met zichzelf maar kan wel zien wanneer iets niet is zoals het hoort zijn :) en zeker omdat het ervoor ook niet was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo iedereen ,

Ik heb 6 jaar geleden een borstvergroting laten.........

Nu heb ik sinds enkele maanden iets wat lijkt op een soort dubbele rand of een verzakking van de siliconen onder de spier aan beide borsten en ben dan ook terug naar haar gegaan.

Zij zei dat ze het 'amper' zag en wijtte het verder aan m'n zwangerschap en zei dat er niks aan te doen valt , behalve grotere steken ... ???!!!

Terwijl dat volgens mij het in dit geval nog meer zou accentuere!want omdat ik zoveel ben afgevallen zie je de overgang van de silliconen en spier nu ook veel duidelijker :(

Ook vond ze het niet nodig om aan m'n neus iets te doen terwijl ik daar ook sinds enkele maanden een duidelijke vergroeiing ben beginnen krijgen, het voelt scherp aan en je ziet een licht plekje waar het tegen mijn huid duwt ...

Hoi hoi,

Balen zeg dat je na 6 jaar randen hebt gekregen :(

Ik denk dat je chirurg wel gelijk heeft, en het door een zwangerschap en vele kilo;s afvallen kan komen.

Op zich ook wel logisch natuurlijk. Gedurende een zwangerschap krijgen je borsten meer volume, de huid wordt meer opgerekt. Je bent daarna veel afgevallen begrijp ik uit je verhaal?

Je vet- en borstweefsel is geslonken op je borsten met als resultaat een slappere borst, met daarin een prothese die nu te klein is geworden om de overtollige huid op te vullen.

Een grotere prothese zou inderdaad de rand weer doen verdwijnen.

Een chirurg kan nou eenmaal niet vooraf inschatten of een patiente nog 1 of meerdere zwangerschappen ondergaat, en of er veel kilo;s verdwijnen.

Een hoeveelheid cc''s, het type prothese en de manier van plaatsing wordt bepaald op de lichamelijke situatie op dat moment.

Daarvandaan dat er over het algemeen ook wordt geadviseerd pas een borstoperatie te ondergaan na een zwangerschap(pen).

Misschien 1 schrale troost: Als je destijds grotere protheses had laten plaatsen, dan had je nu waarschijnlijk ook een rand gekregen, want ook dan waren de borsten nóg groter geworden tijdens een zwangerschap, en ook dán was de huid slapper geworden door veel gewichtsverlies.

En dan over je neus.. sja...

Zij vind het misschien niet nodig, of niet zichtbaar genoeg...

Maar in dit geval ben jij degene die zich er toch aan stoort, en de operatie betaald, dus jij bent ook degene die beslist of je dit wil laten verhelpen of niet.

Heel veel sterkte en succes met het nemen van een eventuele beslissing voor een (her) operatie.

Mocht je nog eens onder het mes besluiten te gaan : Volg je eigen gevoel, een chirurg kan een richtlijn en een advies uitbrengen, maar jij moet er gelukkig mee zijn :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor je reactie :)

dit was teminste een veel betere uitleg dan die ik van de dokter kreeg!

voorlopig ga ik het met krachttraining proberen (want kan een 2de operatie toch nog niet betalen) heb op 4maanden tijd toch al best goede resultaten geboekt ,misschien dat het op langere termijn ook wel helpt voor mijn borsten? :) en zoniet zal het toch sparen worden... maar eerst voor mijn neus dan :D

nogmaals dankje!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor je reactie :)

dit was teminste een veel betere uitleg dan die ik van de dokter kreeg!

Dat is dan 50 euri's :136:

Sorry, flauw grapje ;)

Ja het is gewoon ontzettend rot als je moet rondlopen en je er ongelukkig mee bent! Ik hoop dat je met het sporten wat kan bereiken, of weer wat aankomen in gewicht? Misschien dat je met 3 kilo aankomen weer genoeg vetweefsel op je borst hebt gewonnen om de rand te laten verdwijnen??

Ik noem maar wat. Ik weet nog wel dat bij mij het vetweefsel als eerste op de borsten en buik verdween, maar er ook weer als eerste bijkwam.

Succes in ieder geval!!! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

hoi,

mijn moeder wil absoluut dat ik bij dr kinsbergen ga voor mijn borstvergroting omdat zij positieve commentaar heeft over haar

wat jammer dat het bij jou zo tegenviel na al die jaren

nu vroeg ik mij af hoeveel je bij haar betaald hebt voor die operatie 6 jaar terug en naar welke cup je bent gegaan.

ik zou graag van A naar C gaan en wil een idee hebben hoeveel ik daarvoor moet neertellen

grtz!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.