tazzie Posted September 4, 2012 Share Posted September 4, 2012 hallo dames, ik ben ergens begin van het jaar lid geworden van dit forum omdat ik aan een borstvergroting zat te denken ik heb veel ervaringen en voor,- en nadelen gelezen hier. in maart 2012 heb ik de stap gewaagd en een bv ondergaan er is 430 cc in gegaan ik was na zwangerschappen en veel afvallen van een volle G cup naar een D terug gezakt (letterlijk haha) en nu heb ik weer een F-G cup (net zo als voorheen) ik voel me weer helemaal happy!!!! ik ben geholpen door v. onselen ik weet het deze man is veel besproken maar ik heb erg goede ervaringen met deze ACCZ kliniek (wat een aardige mensen zeg!) ik heb van vriendinnen gehoord dat dit ook erg anders kan zijn en nu zit ik eigenlijk weer eens een beetje te lezen hoe jullie ervaringen zijn na de operaties dames die alle ervaringen gedeeld hebben bedankt voor deze informatie is echt hulpzaam voor als je aan een bv zit te denken en dames die nog een bv willen gaan doen of gepland hebben succes met de keuze en de operatie wat van onselen zei tegen mij je moet niet zenuwachtig zijn voor de operatie want het is jouw feestje we gaan je gewoon mooi maken. en zo is het maar doe het wel voor jezelf en niet voor een ander (het valt mij namelijk op dat er erg jonge dames tussen zitten). gr tazzie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.