Ga naar inhoud

tazzie : maart 2012 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

hallo dames,

ik ben ergens begin van het jaar lid geworden van dit forum omdat ik aan een borstvergroting zat te denken

ik heb veel ervaringen en voor,- en nadelen gelezen hier.

in maart 2012 heb ik de stap gewaagd en een bv ondergaan

er is 430 cc in gegaan

ik was na zwangerschappen en veel afvallen van een volle G cup naar een D terug gezakt (letterlijk haha)

en nu heb ik weer een F-G cup (net zo als voorheen)

ik voel me weer helemaal happy!!!!

ik ben geholpen door v. onselen

ik weet het deze man is veel besproken

maar ik heb erg goede ervaringen met deze ACCZ kliniek (wat een aardige mensen zeg!)

ik heb van vriendinnen gehoord dat dit ook erg anders kan zijn

en nu zit ik eigenlijk weer eens een beetje te lezen hoe jullie ervaringen zijn na de operaties

dames die alle ervaringen gedeeld hebben bedankt voor deze informatie is echt hulpzaam voor als je aan een bv zit te denken

en dames die nog een bv willen gaan doen of gepland hebben succes met de keuze en de operatie

wat van onselen zei tegen mij je moet niet zenuwachtig zijn voor de operatie want het is jouw feestje we gaan je gewoon mooi maken.

en zo is het maar doe het wel voor jezelf en niet voor een ander (het valt mij namelijk op dat er erg jonge dames tussen zitten).

gr tazzie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.