Ga naar inhoud

nolita : 8 oktober 2012 : Dr. Koopmann :Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben Nolita. Ik heb 8oktober mijn operatie lift met prothese,

ben echt nu al zenuwachtig :102: .. De dokter zei dat ik 280cc zou krijgen

hij had het over dualplane. Ik heb van mezelf nu een hangende C cup.

Zou graag jullie ervaringen en voor en na fotos willen zien :105:

-xx- Nolita :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyhey

De PC twijfelde bij mij omdat ik ook lege "theezakjes" had of hij het alleen op zou vullen met protheses of lift + protheses.

Hij stelde voor om het eerst op de vullen met protheses en later na het eindresultaat te kijken en als dan een lift nodig zou zijn

zou ik die pas later krijgen omdat hij niet onnodig littekens bij me wou maken.

Ik ben blij dat ik nog geen lift heb gehad want als ik nu naar m'n fotos kijk ben ik er heel erg blij mee :)

Ik ben vandaag nog maar 4 weken PO maar het resultaat tot nu toe is gewoon mooi :56:

Heb jij voor foto's?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed zeg, ik zit er ook echt heel erg mee met die littekens.. Ze gaan nooit helemaal weg.

Maar mijn borsten hangen te veel denk ik om alleen op te vullen met prothese.

Nee heb nog geen voor fotos.. Schaam me er echt heel erg voor.. maar misschien maak ik vanavond

nog wel fotos...

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik heb ook een lift gehad met protheses (450 cc rond, onder de spier). Je kunt mijn foto's gewoon in de galerij bekijken. Het ligt vooral aan je tepelstand of je een lift nodig hebt of niet. Ik kon zelf niet onder een lift uit, omdat mijn tepels gewoon te ver naar onderen stonden. En het voordeel van een lift is dat je tepels dan weer mooi in t midden staan. Na een tijdje zag je bij mij de littekens haast niet meer!

Succes!!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Dank jullie lady's :43: Ben er zelf ook superblij mee! Maar zo zie je dat het niet echt afschrikwekkend hoeft te zijn een lift :38:

Maar als het niet nodig is dan kies je natuurlijk voor zo min mogelijk littekens, maar soms zie ik borsten waarvan ik denk, die had dan toch beter een lift gehad. Gewoon ook om de tepelstand.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.