Ga naar inhoud

zwelling/verdikking, onder borst, schuin over rib ???


kim75

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

ik heb sinds een paar weken last van een pijnlijke plek onder mn rechterborst, ik dacht eerst door de buikspieroefeningen maar ben er vorige week achter gekomen dat er een soort van 'draad' onder mn huid zit, als ik mn huid strak trek doet het pijn en trekt het richting mn borst. Een langwerpige verdikking.

Ben vandaag bij mijn huisarts geweest, hij kon het anatomisch niet verklaren. Ik heb inmiddels de pc ook al gemaild inclusief foto's. Nu wou ik mn 'probleem' toch ook even hier voorbij laten komen, misschien dat iemand dit bekend voor komt??

Zal het een hechting zijn?

groetjes Kim

verdikking1.bmp

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Wat een forum hier he, kan menig arts nog wat van leren hihi!

Ik had t trouwens ook in mijn armen na de armlift, kon mijn armen niet strekken, oh wat was dat vervelend! Had al zoiets van: trek die aderen er maar uit! Maar het is na een maand of 2 ofzo allemaal vanzelf weg getrokken. Het enige wat je eraan kan doen is met Hirudoid-gel smeren (tegen aderontsteking), en masseren. Maar op zich niks om je zorgen over te maken, trekt echt vanzelf weg.

Groetjes van ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BB: dr Verdonck zei dat het idd Mondor's Cord kon zijn en dat het vanzelf over gaat, de huisarts zelf heb ik niet meer gesproken, wel de assistente, we hebben afgesproken dat mn afspraak bij de pc (hier in mn woonplaats) gewoon blijft staan aangezien er toch een wachtlijst is. Als ik weer naar Genk moet is dat aardig wat km, en ik ben eerst gerust gesteld. Mocht het nou over zijn als de pc een afspraak stuurt dan kan ik m altijd annuleren.

@Ingrid K: ik zal gaan masseren en over zo'n 1,5 maand moet het dan weg zijn want ik heb het nu een paar weekjes. Thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.