Ga naar inhoud

zoektocht pc in west- of oost vlaanderen


swimmyboob

Aanbevolen berichten

hey!

ik ben 21 jaar en al mijn hele leven ongelukkig over mijn A-cupje. Daarbij heb ik ook nog ingetrokken tepels die me helemaal over de streep getrokken hebben om iets aan mn

borsten te laten doen. Nu ik oud genoeg ben en alle centjes bijeen heb gespaard zoek ik enkel nog een goeie pc. Zou iemand me hierbij kunnen helpen. Ik ben overweldigd door het aanbod

en ook onzeker over de kwaliteit van pc. Dankje!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Swimmyboob,

Hier zijn vele dames geholpen bij dr. De Meyere, in Gent, toen ik me aan het oriënteren was voor m'n bv heb ik ook heel veel ervaringen gelezen op dit en een ander forum en nergens negatieve dingen gelezen wat hem betreft. Kan hem je ook zeker met een gerust hart aanbevelen, ben zeer tevreden over het resultaat en over het onthaal en de vriendelijkheid van het team van de kliniek, je bent er geen nummer!

Veel succes met je keuze!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit me helemaal aan bij Eefje!!! Zeker een consult bij hem wagen, je gevoel zal je uiteindelijk zeggen of je er goed aan doet bij hem te gaan.

Ik heb ook zoveel goede dingen over hem gelezen, dat ik gewoon 'blind' zonder me verder in álle poespas te verdiepen op zijn advies af zou gaan.

Enigste wat je hoeft te doen... is een voorbeeldje zoeken van wat je zou willen kwa grootte, of vorm... en vragen of dit te maken is bij je :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.