cecilia Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 Hoihoi.. Ik heb gelezen dat je geen push ups mag dragen het eerste jaar.. correct???? zijn dan gewatteerde cups of voorgevormde gevulde cups ook "verboden".. denk dat dit onder dezelfde vorm valt als push up... of niet? gewoon om geen miskoop te doen nen "padded" bh mag wel e?? das gewoon voorgevormde cup.... groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindi Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 Goede vraag ! Ik had hier ook al opgevangen dat je geen push up bh mag dragen, maar verder weet ik niets Ik ben dus ook benieuwd naar de antwoorden hierop Link to comment Share on other sites More sharing options...
cecilia Posted August 29, 2012 Author Share Posted August 29, 2012 de bh die ik besteld heb is een "padded" bh... voorgevormde cup denk ik... hoop dat dit toc mag :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 Volgens mij had ik jouw vraag toch al beantwoord he hahhahahahaha Dubbel check? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marisjuh Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 Padded mag je gewoon dragen hoor die zijn voorgevormd Push up zou ik wel afraden eerste half jaar maar ik zou lekker naar je lichaam luister als het kan zit het wel goed Link to comment Share on other sites More sharing options...
cecilia Posted August 30, 2012 Author Share Posted August 30, 2012 Volgens mij had ik jouw vraag toch al beantwoord he hahhahahahaha Dubbel check? ja???? weet nie meer lees hier veel te veel dak de helft weer vergeet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Excella Posted August 30, 2012 Share Posted August 30, 2012 Ik heb een keer een push up aan gehad en daarna stonden mijn borsten idd wat naar boven, en ni een wat andere vorm. Na een paar minuten was het wel weer normaal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.