Ga naar inhoud

voorstellen.


Aanbevolen berichten

hai, ik ben claire,ik heb borstkanker gehad en ben daarvoor geopereerd en bestraald.

daarna heb ik een reconstrutie operatie gehad.maar is niet geworden wat ik er van,

verwacht had.nu zou ik nog een ding kunnen proberen en dat is met proteses.

maar dan zou ik wel graarg wat informatie daarover willen hebben.

hoe hebben andere vrouwen dit ervaren,is het beter geworden.

ik ben er zelf un beetje skeptisch over.toen ik geholpen ben aan de borstkanker,

zeiden de doktoren ook dat ze het weer mooi konden maken.maar wat hun mooi vinden ,

is anders dan je het zelf vindt.een deuk blijf je toch zien ook een deukje.

graag hoor ik van jullie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Claire

Heftig! Je hebt al een mastectomie gehad en dan verzamel je de moed voor reconstructie en dan wordt het niet wat je ervan verwacht.... Heel erg vervelend!

Hoe hebben ze nu dan de reconstructie uitgevoerd? Zonder prothesen? Ik kan me daar geen beeld bij vormen... Of was het een lumpectomie? En hebben ze de rest van de borst dan gereconstrueerd?

Over dit soort zaken is hier op het forum niets te vinden, helaas....

Wat wel te vinden is, zijn operatieverslagen over een prothese die geplaatst wordt achter de spier (wat ook bij borstreconstructies na borstkanker gedaan wordt! )

Verder kun je info vinden over de merken prothesen die er bestaan, de verschillende profielen/profiles, de verschillende pc's die er veel mee werken (de goede en de minder goede :) )

Ik raad je eigenlijk aan, om eerst eens het zoekvenster rechtsboven in het scherm te gebruiken, en te zoeken op trefwoorden...

Als je gerichte vragen hebt, shoot!! We geven graag antwoord voor zover dat in onze macht ligt.

Echter onze antwoorden zijn vanuit ervaring met borstvergrotingen of liften :)

Heel veel succes!!

En als we kunnen helpen, horen we het graag :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.