Ga naar inhoud

Kliniek bh en sport bh het zelfde?


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik zit met een vraagje..is een kliniek bh nou het zelfde als een sport bh of niet?

Ik woon dus in Spanje en hier krijg je van de kliniek geen bh,,je moet gewoon een sportbh kopen,

Wat ik al moeilijk vind want hoe weet je nou precies de maat waar je op uit komt??

Ik ben een week voor mn bv in Nederland en weet niet of het beter is ergens zo n kliniek bh tekopen,

en waar dan??

Hellup!! :help:

groetjes Pety,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pety,

Er zitten wel wat verschillen in .... Je hebt de sport bh, en de medische sportbh .

Ik geloof dat een medische bh wel voor compressie (druk) zorgt, maar op andere plekken als een sportbh.

Ik persoonlijk, denk dat een goede stevige sportbh ook voor goede ondersteuning kan zorgen.

Ik heb een stukje tekst gekopieerd over de medische sport bh :

WAAROM MEDISCHE BEHA BIJ ....

.

1. Cosmetische borstoperaties

Na een borstvergroting of verkleining, borstlift is het bijzonder belangrijk dat de borsten zich zo snel mogelijk herstellen. Dit proces kan ondersteunt worden met de juiste compressie beha van huidvriendelijke materialen. Deskundige chirurgen raden na een borstoperatie altijd een medische beha met voorsluiting aan. Deze beha's dienen als een soort bandage die de borsten tegen het lichaam aanhouden waardoor ze minder kunnen bewegen wat het genezingsproces versnelt. De juiste beha's bieden de nodige druk en ondersteuning van de borstkas en borsten om het risico op zwelling te verkleinen. Speciale comfortabele en bredere schouderbanden zullen je schouders ontlasten. De wrijvingsvrije naden en zomen zorgen er voor dat de door kiesdejuistesportbh.nl geselecteerde medische beha's nergens gaan irriteren.

Postoperatief is het vaak ongemakkelijk om een rug sluiting van je beha dicht te maken. De eerste weken, maanden is het daarom raadzaam om een beha met voorsluiting te dragen. Deze beha's kunnen comfortabel 's nacht gedragen worden door de sluiting vrije rug.

Gewone lingerie beha's zijn dus simpelweg niet geschikt om gedragen te worden bij postoperatieve pijn in de borststreek. De dunne schouderbandjes, kant en beugels verergeren de pijn en kunnen de gevoelige huid irriteren.

Hier zie je eventueel wat voorbeelden :

http://www.kiesdejui...che-beha-s.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Pety,

Ik heb net als TP bij de kliniek gelijk een 2e bh gekocht. Alles werd daar ook opgemeten dus wist ik gelijk dat ik de goeie maat had en een goed stevig model.

Ik heb dit dus in de Bergmankliniek in Den Haag laten doen en daar waren ze te koop voor Euro 50,00.

Succes met alles.

Groetjes Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, vind ik ook wel beetje raar ,maar ja ze hebben wel andere rare dingen hier,ander land andere gewoontes.

Soms denk ik wel ,dat ik het better in Nederland kan laten doen.Maar ja de meiden die ik ken zien er super uit,

en ik kan vanwegen mn werk ook niet steeds op en neer vliegen.

hardstikke bedankt in ieder geval xx

Gaat op eens wel snel nog 19 dagen bbibbbbeerrrrrr!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je gekeken op: www.kiesdejuistesportbh.nl , daar hebben ze ook medische sportbh's

en je hebt er ook nog van emdaplast (weet even neit of ze .nl of .com zijn...)

NOg 19 daagjes, gaat snel opeens he!!

Hopen op minder warm weer bij jou en warmer hier :D (alhoewel het vandaag heel mooi was, weer eens )

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.