Ga naar inhoud

Sportbh's!?


Gast Cynthia92

Aanbevolen berichten

Dag iedereen!

Okey hopelijk staat het hier goed...

Zit me toch met een stel vragen over een sportbh!!

Op 18 juli j.l heb ik een bv ondergaan, ben nu 6 weken po.

En ik wil weer graag gaan sporten!

Maar de vraag die ik mijzelf dus stel; wat is nu een goede sportbh?

Ben van een AA naar een B/C gegaan. (B75,C70/C75)

En vraag me dus af hoe ik naar de maten moet kijken van een sportbh?

Stel ik heb een B75, moet ik dan ook een B75 sportbh halen?

En je ziet ook wel eens sportbh's voorbij komen die aanbevolen worden na een borstoperatie???

Is dat handig, of maakt het niet uit!?

En nog wel een handig iets.. ik wil ze voorgevormd hebben.

Zat zelf hieraan te denken: http://www.underfash...=zwart&maat=A75

Dus mijn vraag aan jullie.

Wat hebben jullie gedaan met de maat van jullie sportbh? Grotere maat gekocht, of juist niet?

Speciale sportbh's die aanbevolen worden na een borstoperatie?http://www.underfash...bh/FI24391.html (is deze btw voorgevormd..!? :56: )

THANKS alvast! :7:

Groetjes,

Cynthia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cynthia,

Ik ben bij 6 weken PO ook weer begonnen met sporten. Paardrijden om precies te zijn :)

Ik draag gewoon elke keer als ik ga paardrijden mijn kliniekbh :).. en de band die daarop vast zit zet ik heel strak vast! :)

Zo blijven m'n boobies op de plaats en heb ik nergens last van! :)

Misschien is het handig om ook nog voor zo'n band te gaan kijken voor over je sportbh :)

En qua maat zou ik 70 C nemen.. zit in vergelijking met de andere maten volgens mij net wat strakker :) ! :)

Succes

Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Goede tip inderdaad om die band met bh te dragen zo voorkom je wel dat de borsten teveel bewegen.

Ik zou niet de kliniekbh teveel aanhouden. ze zijn echt gemaakt om te ondersteunen en de borsten te laten zakken.

Die fila bh die je laat zien heeft een voorsluiting. daarom wordt hij aangeraden voor na borstoperaties. ( dan kun je de eerste dagen geen bh over je hoofd trekken )

bij kiesdejuistesportbh kun je zoeken op voorgevormde sportbh's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cynthia,

Ik heb een sportbh van Shock Absorber level 4 om te gaan hardlopen en deze houdt m'n meisjes perfect op hun plaats! Qua maat zit ik momenteel (8 weken po) voor sportbh en gewone bh's op dezelfde: 70C.

Voor welk merk je ook gaat: pas de sportbh gewoon en spring er mee op en neer, je zal snel voelen welke goed zit ;-)

Succes ermee!

Ciaokes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.