Roxanne28 Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 Hey Dames! Vandaag een handige set bh's tegen gekomen op groupon, ik ga ze aanschaffen voor over mijn martelband heen misschien hebben jullie hier ook iets aan. Hier is de link: http://www.groupon.nl/deals/landelijke-deal/Uniquely-Zero/9795616?nlp=&CID=NL_CRM_1_0_0_241&a=1646 Liefs roxanne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roxanne28 Posted August 28, 2012 Author Share Posted August 28, 2012 Oh wacht, houd er wel rekening mee dat de levertijd circa 4 werkweken bedraagt.. Is voor mij dus niet meer van toepassing, want dan mag die band al af hihi. Maar misschien wel handig voor diegene die in het najaar een borstoperatie ondergaan Liefs Roxanne Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 Ik denk ook dat deze bh's niet genoeg steun geven voor na een operatie, als ik heel eerlijk ben.... het is wel goed te gebruiken om je band te verhullen, maar dan voor over je kliniekbh of een andere goede sportbh.... De tip om een stretchrokje bij de h&m te kopen, en dat als 'strappless' topje te dragen, is misschien ook een optie.... Geeft hetzelfde effect als deze 'bh' Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roxanne28 Posted August 28, 2012 Author Share Posted August 28, 2012 Hihi dat bedoelde ik eigenlijk ook, voor over de kliniek bh heen Had het inderdaad niet zo handig opgeschreven Ik kon de stretchrokjes niet meer vinden bij de h&m Haha misschien een zwangerschapsband!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 oh ja, dat zou ook nog kunnen, als ze die in de 'boobmaat' hebben Zijn volgens mij allemaal 'buikmaten' Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roxanne28 Posted August 28, 2012 Author Share Posted August 28, 2012 Gewoon vastmaken met veiligheidsspelden hahaha, maar ik hou het bij de sok.. Mijn vriend vindt het alleen niet zo leuk dat ik elke keer zijn sokken pak, die van mij zijn te klein hihi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linda1973 Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 Sokken? Hoe werkt dat dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 Linny, je moet de voorkant uit je sok knippen, de band open, sok over de band trekken, band dichtdoen en sok over de sluiting trekken Mag met alle kleuren sokken, als het maar niet vloekt met je kleding Jot oesjelaat of nit?? xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bboob Posted August 30, 2012 Share Posted August 30, 2012 Iemand een idee waar je deze dingen nog zou kunnen kopen? 4 weken is mij ook te lang Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted August 30, 2012 Share Posted August 30, 2012 ff gegoogeld... maar weet niet hoe lang levertijd is..... http://www.uniquelyzero.com.au/product.shtml Dat was de enige site die ik even kon vinden... Deze bh geeft echt 0% ondersteuning he, dus is echt alleen voor OVER je kliniekbh, om bijvoorbeeld je band te verhullen... (maar een stretchrokje van de h&m doet het dus net zo goed ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.