Ga naar inhoud

Borstvergroting 31.08.2012 anatomisch 165 of 195 cc twijfel


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum, dus hoop dat het allemaal goed gaat :-)

Donderdag onderga ik een borstvergroting. Ik vind het erg spannend!

Ik ben erg tenger, heb nu een 70/75 A/AA. Wil graag een natuurlijke vergroting.

Daarom heb ik gekozen voor een anatomische prothese dual plane.

Ik heb aangegeven een borst te willen dat bij mijn postuur past. De arts gaf aan dat ik min aan 165 cc zit en max aan 195 cc. Nu kan ik niet kiezen. De 165 cc heeft een projectie van 4 en de 195 cc van 4.9. Ik wil graag een mooie volle B cup. Heeft iemand hier ervaring mee?

Gr. Isa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je weet toch dat anatomisch langer tijd nodig heeft om te genezen en kan draaien?

Hm ik ben ook heel smal, maar zo weinig cc heb ik hier nog nergens dat ik weet gelezen, en veel verschil is dat niet van elkaar hoor :)

doe gewoon 195, je gaat geen spijt hebben, en lees vooral nog verhalen van andere smalle meiden met wat minder cc :) en hun reactie erna misschien ook

veel succes :)

ik ben gestart van 70aa of zelfs kleiner :) heb nu een E maar omdat mn omtrek zo klein is, lijkt dit een b of c :) in kleding (ook te zien wat ik draag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anatomisch heeft geen langer herstel hoor! ;)

Je moet lekker rustig aan doen ivm draaing maar dat komt gelukkig niet veel voor!

Ik zou zeker voor 195 gaan meid doe maar eens 30 cc in een bakje is bijna geen verschil!

Ik had zelf ook een 70a en heb 325 rond dual plane en ben er heel blij mee had niet kleiner gehoeven plus natuurlijk :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Isa

Welkom op het forum!! :D

Anatomisch is voor jou idd de beste optie, omdat je dan meer projectie kunt bereiken dan met een ronde prothese. Over dat dat langer herstel nodig zou hebben, heb ik nog niets gelezen in die tijd dat ik hier rondloop :)

Als je een volle B-cup wilt, dan zou je beter voor 165 cc kunnen kiezen, met die 4 cm projectie... Echter..... Je gaat spijt krijgen naderhand. Ik weet niet hoeveel verhalen je ondertussen gelezen hebt hier, maar de meesten krijgen naderhand spijt, als ze niet de grootste prothese gekozen hadden..... Een C-cupje, ziet er dan uit als een B en dat bereik je met die 195....

Probeer, als het kan voor de grootste te gaan :D Niet omdat ik zelf graag big boobies heb, maar gewoon omdat ik denk dat je daar meer tevreden mee zult zijn.

Heel veel succes! En het moet gewoon goedkomen, want je wordt op mijn verjaardag geopereerd haha

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik trouwens vragen waar je onder het mes gaat? :) Bij welke arts?

In principe is dat geen rare verhouding hoor!! Er is gewoon bij anatomisch veel meer mogelijk dan bij rond.

Zo kan de hoogte en de breedte aangepast worden aan jouw lichaam, vandaar de keuze voor deze maten :)

De breedte en de hoogte van de ruimte die je in je borst hebt, bepaalt namelijk welke prothese zou kunnen passen.

Die 4,9 projectie, wordt prachtig!! Tenzij je wilt dat het absoluut niet gaat opvallen...

Draag je nu al push up? Want als dat zo is, kun je best voor de 195 gaan, sowieso en het zal niet veel mensen opvallen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij dr. Maas. Ik draag nu altijd push up omdat ik echt maar weinig heb. Ik ben er niet het type naar die het prettig vind dat mijn borsten opvallen. Vandaar ook een beetje de angst dat ik ze te groot ga vinden. Alleen lees ik zo weinig over die 165 cc waardoor ik ga twijfelen. Maar wat ik lees gaat het volgens mij met name om de projectie. Uiteindelijk wil ik natuurlijk wel graag van de push up bh's af :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

het gaat inderdaad meer om de projectie dan om het aantal cc...

Als je rond hebt met hetzelfde aantal cc (165) dan zou je bijvoorbeeld maar op een A cup uitkomen, hele kleine B maximaal... Maar anatomisch is van boven minder gevuld, en ze zijn niet zo breed en hoog, dus al die cc's komen ten goede aan de projectie, als je begrijpt wat ik bedoel :)

Dus idd, het gaat om de projectie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.