Ga naar inhoud

Kleding kopen die borsten eerst verhullen ( zodat de overgang makkelijker gaat )


Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

Ik draag zelf al een maximizer en heb vandaag te horen gekregen dat er toch nog wel een groot aantal CC's in mij geplaatst kan worden.

Ik wil niet dat mijn omgeving na die stap van de maximizer ook nog schrikken van die 440 cc..

Hoe kan ik mijn kleding aanpassen de eerste weken zodat het niet gelijk na mijn vakantie een schrik is?

Ik ben ooit eens bij een imago styling cursus geweest en daar werd verteld van Halterhemden of bikini's krijg je optische grotere borsten.

Zijn er ook shirts waar je optisch ze kleiner in maakt?

Of stel ik nu een gekke vraag..

Natuurlijk wil ik iets grotere borsten maar het belangrijkste voor mij is dat mijn afwijking aan de borst weg trekt door de grote prothese.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of het juist omdraaien?

Nu al de nadruk op de boobs leggen... door 2 maximizer én nog extra vulling te dragen?

Ik noem maar wat ;):17:

Optisch kleiner? uhm.. laagjes... ? Vooral lósssse kleding? Geen idee eigenlijk ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik zou ook je maximizers nog voller gaan proppen. Ik had de laatste maanden voor mijn bv een maximizer aan met nog een hele panty daarin opgefrommeld. Ik denk dat mensen nu denken dat ik eerder een bvk heb gehad ipv een bv.

En kleding voor na je operatie...ik had zelf hooggesloten shirts/jurkjes aan maar dat maakt het in de regel alleen maar groter. Normaal is een v-hals het beste om borsten optisch kleiner te doen lijken. En geen drukke prints dragen

Succes meid,

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, zwarte of donkere kleren maken ze kleiner, dikke wollen truien die niet te strak zitten... (dus bv in de winter plannen ;) ) Laagjes...

Maar echt, er zullen niet veel mensen zijn die het op gaat vallen.. Ik ben van een 75b'tje naar een 75F gegaan, met 450 cc rond high profile.... Geen hond die langer naar me blijft staan kijken hoor en ook nog niemand tegen gekomen die spontaan begint te kwijlen!! :D

Het valt reuze mee en het gaat er uiteindelijk om, wat je ZELF mooi vindt he!!!! Jij mag niet teleurgesteld zijn dadelijk, omdat je borsten toch wat kleiner zijn dan je verwacht had!

Laat de mensen maar denken, ALS ze al denken!! Jij bent diegene die betaald, dus jij bent diegene die mag beslissen!!! En er bestaat een raar idee over borstvergrotingen. Iedereen die er niets van weet (inclusief ikzelf voor ik eraan begon) dacht dat je van borstvergrotingen enorme tieten zou krijgen... Nou, valt dat even tegen :unsure:

Succes met denken meid, maar maak je geen zorgen! Oh ja, en die sportbh of kliniekbh zal ook zeker niet ervoor zorgen dat je in het begin al super-enorme-kanonnen zult hebben.... Een sportbh maakt niet sexy... Het verhult wat je hebt :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik zou ook je maximizers nog voller gaan proppen. Ik had de laatste maanden voor mijn bv een maximizer aan met nog een hele panty daarin opgefrommeld. s

hahaahahaa geweldig!! :45:

Als de mensen af en toe eens zouden weten hè! hahahaha :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaahahaa geweldig!! :45:

Als de mensen af en toe eens zouden weten hè! hahahaha :101:

jaaa...en mijn tandarts heeft dat "mogen" zien... :(

Lig ik daar in die stoel, piept er een stuk panty uit mijn topje... :66: :66: :66::3:

Nou.. het is al helemaal niet mijn favo hobby om daar te zijn, maar toen ik dat zag, wist ik niet hoe snel ik weg moest rennen :wacko: :wacko: :blink: :blink: .. :24:

Och ja, soms zit het mee en soms zit het tegen.. :3:

Nu floepen ze in het ergste geval uit mijn bikini...who cares??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.